SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 04-01-2014 23:45:27 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Zou Britanny Renner in OP zetten. Nu niet meer.quote:
wdjv?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Magrebijnse in WDJV is echt mooi man. Ze heeft ook zo'n gap trouwens.
was al achter toen ik typtequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat draag jij vandaag topic in LIF.
wow Nulty bruh, nomsayiin?quote:
ow man zoveel spijt van gisteren, als een man walk of shame heeft, dan was dat gisteren wel. Ik ga hier never nooit zeggen waar ik gisteren wasquote:
u gaybarin brah?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow man zoveel spijt van gisteren, als een man walk of shame heeft, dan was dat gisteren wel. Ik ga hier never nooit zeggen waar ik gisteren was
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?quote:
pfff..bonaparte & gaypalace been there done that.quote:
ik heb weleens voorstel van een gast af moeten slaan, dead srs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?
Weenieman.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?
Fuck die kleding.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje hipsterkleding wel die chick.
Ik heb gehoord dat je als barman in een gaybar ziek goede tips krijgt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
pfff..bonaparte & gaypalace been there done that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |