Ik vond dat het minst geslaagd, eigenlijk.quote:
Idee was leuk, uitvoering minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond dat het minst geslaagd, eigenlijk.
Deze uitvoering vond ik wel leukquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef TheFastOne het volgende:
http://imgur.com/a/6Sa6L
Imgur album met overeenkomsten tussen de echte pilot en deze repilot. Ingenieus.
Vreemde vraag, is het geluid ooit slecht geweest?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef JDx het volgende:
Ik heb de eerste aflevering van seizoen nog niet gekeken en wil dus hier ook nog niet lezen, maar is het geluid wel goed?
Is denk ik de makeup, in actuele interviews ziet hij er gewoon normaal uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond ze erg leuk! Alleen het gezicht van Joel McHale.. Watskeburt? Hij lijkt erg afgevallen, of iets van botox te hebben gespoten ofzo. Eng.
Met dat ze het vreemd worden dat ze dit deden zonder pier.... magnitude :pquote:
JA! Ik vond hem ook niet zo hot als voorgaande seizoenen. Inderdaad alsof ie is afgevallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond ze erg leuk! Alleen het gezicht van Joel McHale.. Watskeburt? Hij lijkt erg afgevallen, of iets van botox te hebben gespoten ofzo. Eng.
Meestal klagen de dames als hij dikker is geworden?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
JA! Ik vond hem ook niet zo hot als voorgaande seizoenen. Inderdaad alsof ie is afgevallen.
How’d Harmon pull off the surprise cameo? “I wasn’t there when Chevy departed, but I know he had a specific agreement with Sony in which the terms of his departure were contractual and there was an agreement on both sides,” the EP explained to IGN. “So I was able to say to the studio, ‘What if we were shooting him on a separate stage with no other actors around. Would that be allowable?’ And they said, ‘Yes.’quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Trouwens dat stukje met hologram pierce. Ik dacht dat ze woest uit elkaar gegaan waren (harmon+chevvy)?
ah ok ik dacht dat ze gewoon oud materiaal gebruikt hadden om hem een beetje te jennen, een beetje zoals ze ook met Chef bij South Park dedenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
How’d Harmon pull off the surprise cameo? “I wasn’t there when Chevy departed, but I know he had a specific agreement with Sony in which the terms of his departure were contractual and there was an agreement on both sides,” the EP explained to IGN. “So I was able to say to the studio, ‘What if we were shooting him on a separate stage with no other actors around. Would that be allowable?’ And they said, ‘Yes.’
But Harmon, whose own history with Chase has been tumultuous at best, still had to run it by the man himself. “I knew Chevy would be on board because… at the end of it all he always loved doing the show and would be more than willing to come back,” Harmon shared. “He’s very passionate about making people laugh. So I texted him, and he said, ‘Absolutely, I’ll do it.’”
http://tvline.com/2014/01(...)rns-pierce-premiere/
Tofquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
th Chase has been tumultuous at best, still had to run it by the man himself. “I knew Chevy would be on board because… at the end of it all he always loved doing the show and would be more than willing to come back,” Harmon shared. “He’s very passionate
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Principia het volgende:
Ik snapte dat "My thoughts are French" niet?
The gas leak-yearquote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gewoon seizoen 4 uit mijn geheugen schrappen en we kunnen weer verder. Stukken beter dit.
Ah oke, ik dacht dat ik een hint gemist had.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, maf random liedje over Excel, maar het lijkt nog ergens op omdat het Frans gezongen is
Ik dacht aan Criminal Mindsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond hem goed, maar waar was het in godsnaam een parodie op?
Look at all the references you are missingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
Blijven de afleveringen trouwens allemaal voort zo donker?
ik dacht aan Hannibal zelf..ook met autistische hyperintelligente agent/liaison. Heb The Killing nooit gezien, maar er zijn ook wel meer series die in de parodie passen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef pfaf het volgende:
Dat kleurfilter was natuurlijk The Killing bij uitstek.
Dat vond ik ook erg vreemd ja. Leek er echt zo random tussenin geplakt. Beetje makkelijk ook..en behoorlijk vage reacties van iedereenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar raar. Een hele aflevering allerlei series/films parodiëren, dan op 't einde even terloops vermelden dat Pierce dood is, waar iedereen welgeteld 1 minuut in geïnteresseerd is, om dan gewoon verder te gaan met de blijkbaar veel belangrijke ACB-zaak.
Prima metafoor voor Pierce dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar raar. Een hele aflevering allerlei series/films parodiëren, dan op 't einde even terloops vermelden dat Pierce dood is, waar iedereen welgeteld 1 minuut in geïnteresseerd is, om dan gewoon verder te gaan met de blijkbaar veel belangrijke ACB-zaak.
Het was gewoon nog veel meer out-of-character dan de zaken uit seizoen 4 waarover Harmon al maanden zit te jammeren. Het kan natuurlijk nog altijd dat ze er later dieper op ingaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg vreemd ja. Leek er echt zo random tussenin geplakt. Beetje makkelijk ook..en behoorlijk vage reacties van iedereen
Ik zat ook te kwijlen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef MAHL het volgende:
Wat was Annie weer een lekkertje deze aflevering zeg... Zucht...
Deed me denken aan:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Geweldige ep!![]()
Starburns met zijn Cat Car ("All aboard the Cat Car...and all aboard helping our nation's global warming.") en Troy met zijn dekentje waren w.m.b. de hoogtepunten van de hoogtepunten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nice, na 2 afleveringen was de fantasie bij de schrijvers weer op
Terug naar de saaie gimmicky afleveringen
Ja goeie argumenten manquote:
En hoe heet jouw projectje dat je zelf schrijft en elke week miljoenen kijkers trekt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja goeie argumenten man
Community kan net zo goed iets anders heten want het heeft vrij weinig met Community college te maken. Gewoon continu parodieën en dat doet de ratings niks goed.
Maar goed de schrijvers kiezen ervoor makkelijk afleveringen uit te poepen, moeten ze lekker zelf weten
Oh vet goeie comeback man. Dus als ik zelf geen tv show heb mag ik geen kritiek hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe heet jouw projectje dat je zelf schrijft en elke week miljoenen kijkers trekt?
Tuurlijk wel, maar moet dan met zo'n betweterige toon, omdat jij het toevallig even minder vindt? Beetje kansloos imho.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh vet goeie comeback man. Dus als ik zelf geen tv show heb mag ik geen kritiek hebben
oké
Even? Het is al 2 seizoenen 1 grote parody showquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar moet dan met zo'n betweterige toon, omdat jij het toevallig even minder vindt? Beetje kansloos imho.
Sinds vorig seizoen is één en al rotzooi manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar moet dan met zo'n betweterige toon, omdat jij het toevallig even minder vindt? Beetje kansloos imho.
2 seizoenen? Vanaf aflevering 1 was dat al zo met The Breakfast Club, dat is zo'n beetje het hele idee achter de serie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Even? Het is al 2 seizoenen 1 grote parody show
In het begin was het nog wel grappig, dat bijv met t terminator gedoe is gewoon te triest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:26 schreef JDx het volgende:
[..]
2 seizoenen? Vanaf aflevering 1 was dat al zo met The Breakfast Club, dat is zo'n beetje het hele idee achter de serie.
Ja leuk is anders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het begin was het nog wel grappig, dat bijv met t terminator gedoe is gewoon te triest.
Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Sorry, maar als je gaat zeuren over het gegeven dat Community (zoveel) parodieert, dan is het mij volstrekt onduidelijk waarom je het überhaupt keek/kijkt. De pop culture references zijn het fundament van de hele show.
De show is een parody van zichzelf geworden. En ja daar mogen wij over klagen. Maar goed, het zal niet meer lang duren als ze deze lijn doortrekken, de kijkcijfers zeggen genoeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Sorry, maar als je gaat zeuren over het gegeven dat Community (zoveel) parodieert, dan is het mij volstrekt onduidelijk waarom je het überhaupt keek/kijkt. De pop culture references zijn het fundament van de hele show.
Nog altijd populairder dan de rest van de NBC sitcoms, dus ze zullen die #sixseasonsandamovie gimmick wel afmaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De show is een parody van zichzelf geworden. En ja daar mogen wij over klagen. Maar goed, het zal niet meer lang duren als ze deze lijn doortrekken, de kijkcijfers zeggen genoeg.
Homage: This episode pays homage to numerous genres of film as well as specific movies and TV shows.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond hem goed, maar waar was het in godsnaam een parodie op?
Of dit de makkelijkste weg is weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat de inspiratie een beetje op is. Sommige concepten zijn gewoon sneller uitgewerkt. Ik denk wel dat de show een nieuwe impuls kan gebruiken (leuk nieuw character en afscheid nemen van bepaalde running gags etc.). Die nieuwe leraar was wel grappig, vooral als je Breaking Bad hebt gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja goeie argumenten man
Community kan net zo goed iets anders heten want het heeft vrij weinig met Community college te maken. Gewoon continu parodieën en dat doet de ratings niks goed.
Maar goed de schrijvers kiezen ervoor makkelijk afleveringen uit te poepen, moeten ze lekker zelf weten
Show is iig met veel liefde gemaakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Homage: This episode pays homage to numerous genres of film as well as specific movies and TV shows.
Much of the episode strongly parallels the 2007 film Zodiac, which follows a political cartoonist who becomes obsessed with identifying a serial killer in the San Francisco area.
The opening credits is a homage to the 2002 adaptation of Red Dragon.
Several scenes, most notably Troy's cracking, evoke moments from slasher films such as Scream and I Know What You Did Last Summer.
When Annie and Jeff analyze the letters left by the ACB, the radio on Jeff's desk begins playing J. S. Bach's "Air" from Suite No. 3 in D Major. This is a reference to the 1995 film Se7en when Morgan Freeman's character, Det. Somerset, does lengthy research on the seven deadly sins in a library to catch a serial killer, during which the same music is played. Jeff and Annie, however, only play it for a few seconds before finishing their research and turning off the radio.
Troy's confrontation with Star-Burns at the press conference is similar to a scene in Jaws where the mother of a shark victim slaps Police Chief Brody after learning he didn't close the beaches after an earlier attack.
"So...what is Anthropology? Seriously, does anyone know?"quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik blijf Duncan zo geniaal vinden
Een van de mooiste running gags waren zijn Anthropologie lessen
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
"So...what is Anthropology? Seriously, does anyone know?"
Een van de beste episodes was met die kip, die parodie van vnl. Goodfellas.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie ze ook liever een bestaand cliché belachelijk maken (de bottle episode, de flashback afleveringen,...) of helemaal outside-the-box gaan met claymation of een 8bit aflevering dan dat ze echt iets heel specifiek gaan imiteren, zeker als we al iets gelijkaardigs hebben gehad.
Toen Annie een vraag/antwoord gaf riep hij ook letterlijk: you in the boobs!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]En dan gewoon drinken in de les, terwijl ze filmpjes kijken
Dat hij alcoholist was maakt het nog mooier.
Hahahaha. Was dat niet ook toen Shirley een geloofs-filmpje op youtube liet zien dat hij zoiets zei van "Shirley ruined Anthropology!"quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Toen Annie een vraag/antwoord gaf riep hij ook letterlijk: you in the boobs!
Om haar het woord te geven.![]()
Die was erg goed inderdaad. Maar ook de parodie op Law en order vond ik geweldig gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een van de beste episodes was met die kip, die parodie van vnl. Goodfellas.
Niet? Ik vond dit een van de betere Community-afleveringen, van alle seizoenen dus. De hele aflevering in de studyroom met eigenlijk de hele groep compleet. Grapdichtheid lag erg hoog maar het einde was ook nog gewoon mooi. Waardig afscheid van Peirce, gestorven in het harnas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:46 schreef MrMolotov het volgende:
Kon niet echt van deze ep genieten eigenlijk..
De hele dood van Pierce voelt geforceerd,
en nu hebben ze dus ook een opzetje gedaan naar het vetrek van Troy.
Zonder Glover wordt de serie toch wel heel anders denk ik. Ben benieuwd..
Nog één volgens mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef Breekfast het volgende:
Was dit de laatste episode met Troy?
Hierom:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef MrMolotov het volgende:
Wie weet waarom Donald Glover weg gaat eigenlijk?
Waar is dit ergens in de aflevering? Compleet die reactie van chang gemist...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef OverRated het volgende:
Chang die op de achtergrond 'Ha, gaaaay' doet bij die vraag of Jeff gay is
3005 is fokking vetquote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima Community aflevering inderdaad. Mooi afscheid van Troy ook.
Volgens mij zijn de komende afleveringen weer wat rustiger van aard, Dan Harmon heeft iig in interviews gezegd dat hij weer wat meer aandacht wou voor character development en minder wacky episodes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:28 schreef superdrufus het volgende:
Ik vond die laatste aflevering meer een soort seizoensfinale was dan een reguliere aflevering. Ik had toch wel iets meer characterdevelopment van Jeff gezien die zich aanpast aan zijn beroep als leraar in dit seizoen.
In de ticker onder in beeld dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef AMDB het volgende:
"They really got the incest right"
Bear down for midterm![]()
Wat iedereen die het gemist heeft even terug moet kijken: TV waar Prof Buzz Hickey naar aan het kijken is (17:58)Benieuwd of het terug gaat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Was het gister dag van de bureaucratie in de VS ofzo? In Parks & Recreation zat precies eenzelfde gedeelte waar ze allemaal mensen af moesten om iets geregeld te krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
Dit jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
En meer Professor Duncan graag
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
In de ticker onder in beeld dus.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer geweldig.
Nathan Fillionquote:
Ook nice idd.quote:
Nee, dat is hem inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Dat is hem zeker ja, maar hij is wel bekend van meer dingen. O.a. The X-Files en The Unitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Maar ze is lekker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Vind Annie als character sowieso way overrated
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Oh, dat kende ik niet. Nouja dan begrijp ik de reference wel, maar kan niet zeggen dat ik het dan zo grappig vind.quote:
Nou dat klopt, maar ik vind Britta vaak beter uitzien (eerste 2/3 seizoenen dan)quote:
huh?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Britta lijkt te veel op Michael Jackson, iets wat de makers ook is opgevallen.
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.quote:
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemist
Inderdaad ja, en er werken ook echt tientallen janitors etc. die een machtsblok vormen. Prachtige aflevering was dit!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
okeequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik er de humor niet van in
quote:
heel tof jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:05 schreef Apostrof het volgende:
Hebben mensen hier trouwens al eens Rick And Morty gecheckt? Ook oa van Dan Harmon, is wel anders en misschien moet je even inkomen in de stijl (rare stemmen, animatiestijl) maar wel echt geweldige verhaallijnen. Ik ben fan.
Mjah. Wat is je punt? Alsof ze er voor de Photoshop niet goed uitziet ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://screenshotcomparison.com/comparison/16079
Foto uit photoshoot Alison Brie
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haar hele lichaam is shooped op d'r hand na
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus postsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.
Of denk je soms dat foto's van andere modellen wel naturel en zonder Photoshop zijn?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus posts
Morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Godver nog geen nieuwe episodes?
Holy shit die was geniaal jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scene met de Dean en Duncan op 't einde vond ik wel leuk.
Dat ja. Al die lavafloor/paintball etc afleveringen met anarchie @ Greendale gaan een beetje op elkaar lijken zo. Dit was ook weer een zoveelste variant daarop, maar wel de minst leuke.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Ooku het volgende:
Wel grappig, maar ik had het gevoel dat ik zo'n aflevering al eerder heb gezien.
De acteur is de bedenker van Arrested Development.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
...
Ik ben benieuwd of dat stukje over Kugler een verwijzing naar de film is haha
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef Principia het volgende:
Wat een matige aflevering zeg. Er zat best potentie is die nieuwe app, maar waarom moet tegenwoordig elke aflevering de school een metamorfose ondergaan. Zou graag weer wat "kleinere afleveringen" willen zien, waar Jeff les geeft oid.
Ik vind die thema-afleveringen altijd het leukst. Dat is eigenlijk het bijzondere aan deze serie. Fuck standaard sticom geneuzel waarin elke aflering iets gebeurt met betrekking tot een specifiek karakteraspect van één of meer van de karakters en ze ontdekken dat ze dat gemeen hebben (zat overigens zat in de laatste aflevering), ik vind het geinig om te zien hoe ze een hele gemeenschap tranformeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.
Dat klinkt dan wel weer leuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef shiznuts het volgende:
Op zich was het wel geinig.
Maar wel jammer dat ze het hele concept van een nieuwe civilization met verschillende teams die met elkaar voor status/territory vechten een beetje herkauwen. Dat kennen we eigenlijk wel.
Mijn god ja wat zou dat episch zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik vind die thema-afleveringen altijd het leukst. Dat is eigenlijk het bijzondere aan deze serie. Fuck standaard sticom geneuzel waarin elke aflering iets gebeurt met betrekking tot een specifiek karakteraspect van één of meer van de karakters en ze ontdekken dat ze dat gemeen hebben (zat overigens zat in de laatste aflevering), ik vind het geinig om te zien hoe ze een hele gemeenschap tranformeren.
Als ik de serie voor mijzelf moet samenvatten is het: Wachten op de paintball-aflevering.
Ja, waar kwam die ineens vandaanquote:
Zo gerecycled vond ik het niet. Het is inderdaad gebaseerd op sociale inrichting net zoals bijvoorbeeld de paintball episodes. Maar waar het daar om chaos ging waarin mensen hun niche pakten ging het in dit geval om simpele hiërarchie. Een slimme combinatie van een kastensysteem gekoppeld aan het 'recht van de sterkste' en een zelfversterkende piramide.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:27 schreef shiznuts het volgende:
Beter hadden ze een aflevering met hem gedaan i.p.v. deze recyclesode.
Iedere serie heeft toch weleens een mindere ep. Community is nog steeds mijn favoriete serie, maar deze ep vond ik wat minder boeiend. Shit happens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel mensen zeggen dan wel dat het een slechte aflevering is, maar vervolgens kijken ze volgende week wel weer gewoon
quote:5's have lives. 4's have chores. 3's have fleas. 2's have blues. And 1's don't get a rhyme because they're garbage.
Ja, dat zie je dus idd bij Community. Maar iets te vaak.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo gerecycled vond ik het niet. Het is inderdaad gebaseerd op sociale inrichting net zoals bijvoorbeeld de paintball episodes. Maar waar het daar om chaos ging waarin mensen hun niche pakten ging het in dit geval om simpele hiërarchie. Een slimme combinatie van een kastensysteem gekoppeld aan het 'recht van de sterkste' en een zelfversterkende piramide.
In welke andere serie zie je ooit zoiets?
Blijkbaar niet, want de details waren heel anders. Zoals ik al uitgelegd heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat zie je dus idd bij Community. Maar iets te vaak.
We zagen dat ook al met de lavasode en de pillowsode.
Nu weet ik het wel.
Nou, dan hebben ze een makkie aan jou.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want de details waren heel anders. Zoals ik al uitgelegd heb.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef shiznuts het volgende:
Op zich was het wel geinig.
Maar wel jammer dat ze het hele concept van een nieuwe civilization met verschillende teams die met elkaar voor status/territory vechten een beetje herkauwen. Dat kennen we eigenlijk wel.
Jammer dat je juist hetgene waar ik het niet mee eens ben niet dikgedrukt maaktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou, dan hebben ze een makkie aan jou.
Maar nogmaals:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Bietsj plz.![]()
Come 'on son. It's practically the same.
Hij kwam wel wat snel na de lava-floor aflevering, wellicht dat daarom sommige mensen wat minder zaten op te lettenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dit soort afleveringen juist geweldig tussendoor
Da's niet grof, maar grappig. Welkom in 2014.quote:
Ah! Het is hetzelfde. Dat zeg ik de hele tijd dus.quote:Geeft meteen aan waarom je denkt dat dit allemaal makkelijk herkauwen is. Het is een vergelijkbaar concept
In jouw beleefwereld misschien. Niet in de mijne. Dit was meer van hetzelfde maar met iets anders. Om dat nu 'volledig anders' te noemen is wel heel doorgeslagen.quote:maar volledig anders uitgewerkt.
quote:Zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Als dat al grappig vindt... Nu is het wel duidelijk waarom je simpel denkt. Arm kind.
Ja, maar ieders smaak smaakt beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Gezellig hier. Smaken verschillen toch gewoon..boeiend
Kritisch is prima. Simpelweg 'Hergekauwd! Recycled!' roepen niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] !
Anyhoezels. Jij moet vooral makkelijk publiek blijven en je mening houden.
Dan wees ik wat kritischer met mijn mening.
Tenzij het gewoon zo is. Dat is dan prima.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kritisch is prima. Simpelweg 'Hergekauwd! Recycled!' roepen niet.
Vond ik ook, erg leuke afleveringquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dit soort afleveringen juist geweldig tussendoor
Begin je nu hier ook al?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kritisch is prima. Simpelweg 'Hergekauwd! Recycled!' roepen niet.
Mosterd na de maaltijd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef BdR het volgende:
[..]
Vond ik ook, erg leuke afleveringsocial media satire.. Uiteraard is er meteen een 'echte' Meow Meow Beanz app
Ik snapte alleen niet waar die mosterd nou eigenlijk op sloeg..?
Ja daar dacht ik ook even bij: 'dat heb ik nu al genoeg gezien', maar afgezien daarvan gewoon weer een sterke afleveringquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
Goh Shirley die weer bendeleider speelt.
Wat ik het mooiste vond was die blik van Britta nadat de Dean huilend wegliep. Je zag zo goed dat het niet geacteerd was maar dat ze écht haar lach in moest houden en met zon blik keek van "wtfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Heufd het volgende:
De rap van de Dean
Weer een topaflevering.
Dat is de man achter Breaking Badquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snapte die laatste scene niet helemaal, wie is dat?
Voor de rest vond ik het een topshow.
En de man die ook in de video game Pile of Bullets speelt, niet goed opgelet tijdens het kijken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snapte die laatste scene niet helemaal, wie is dat?
Voor de rest vond ik het een topshow.
Als ik toen al niet wist wie het was wist ik het in de laatste scene nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En de man die ook in de video game Pile of Bullets speelt, niet goed opgelet tijdens het kijken?
Jeff kijk ook zo van WTFquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ik het mooiste vond was die blik van Britta nadat de Dean huilend wegliep. Je zag zo goed dat het niet geacteerd was maar dat ze écht haar lach in moest houden en met zon blik keek van "wtf"
Ook enorm schattig overigens
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ik het mooiste vond was die blik van Britta nadat de Dean huilend wegliep. Je zag zo goed dat het niet geacteerd was maar dat ze écht haar lach in moest houden en met zon blik keek van "wtf"
Ook enorm schattig overigens
Credits to r/community ( http://www.reddit.com/r/c(...)_it_together_s05e09/ )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent een held
Ik weet niet hoe je gifjes maakt
Maar kijk die blik van haar nu![]()
Ik vind Shirley verreweg het irritantste personage.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
Goh Shirley die weer bendeleider speelt.
wel geobsedeerd dooe gezond leven en eten in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Joel McHale trouwens aan de steroids of zo? Die lijkt elke week nog iets gespierder te zijn dan de week ervoor.
Viel me ook al op, hij heeft muscular man boobsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Joel McHale trouwens aan de steroids of zo? Die lijkt elke week nog iets gespierder te zijn dan de week ervoor.
hij heeft ze iig niet om dozen mee te tillen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Viel me ook al op, hij heeft muscular man boobs![]()
twitter:nbccommunity twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:30:40.@GillianJacobs and @joelmchale's post-Dean-rap reactions were perfect. #Community http://t.co/y33SUqecFO reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Each night I will think of you and rub.
[ afbeelding ]
Die was ik alweer vergeten ja, ik had hem bijna ook gemist omdat hij ook echt uit focus bleefquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook dat stukje met fat neil was briljant.
Maar wat zei hij nou precies?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten ja, ik had hem bijna ook gemist omdat hij ook echt uit focus bleef.
"Fa....bulous Neil"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar wat zei hij nou precies?
"Fat, uuuhm, ............. Neil...."
Jonathan Banks en Giancarlo Esposito hebben zowel in Breaking Bad als Community gespeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is de man achter Breaking Bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |