quote:
heel tof jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:05 schreef Apostrof het volgende:
Hebben mensen hier trouwens al eens Rick And Morty gecheckt? Ook oa van Dan Harmon, is wel anders en misschien moet je even inkomen in de stijl (rare stemmen, animatiestijl) maar wel echt geweldige verhaallijnen. Ik ben fan.
Mjah. Wat is je punt? Alsof ze er voor de Photoshop niet goed uitziet ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://screenshotcomparison.com/comparison/16079
Foto uit photoshoot Alison Brie
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haar hele lichaam is shooped op d'r hand na
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus postsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.
Of denk je soms dat foto's van andere modellen wel naturel en zonder Photoshop zijn?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus posts
Morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Godver nog geen nieuwe episodes?
Holy shit die was geniaal jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scene met de Dean en Duncan op 't einde vond ik wel leuk.
Dat ja. Al die lavafloor/paintball etc afleveringen met anarchie @ Greendale gaan een beetje op elkaar lijken zo. Dit was ook weer een zoveelste variant daarop, maar wel de minst leuke.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Ooku het volgende:
Wel grappig, maar ik had het gevoel dat ik zo'n aflevering al eerder heb gezien.
De acteur is de bedenker van Arrested Development.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
...
Ik ben benieuwd of dat stukje over Kugler een verwijzing naar de film is haha
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef Principia het volgende:
Wat een matige aflevering zeg. Er zat best potentie is die nieuwe app, maar waarom moet tegenwoordig elke aflevering de school een metamorfose ondergaan. Zou graag weer wat "kleinere afleveringen" willen zien, waar Jeff les geeft oid.
Ik vind die thema-afleveringen altijd het leukst. Dat is eigenlijk het bijzondere aan deze serie. Fuck standaard sticom geneuzel waarin elke aflering iets gebeurt met betrekking tot een specifiek karakteraspect van één of meer van de karakters en ze ontdekken dat ze dat gemeen hebben (zat overigens zat in de laatste aflevering), ik vind het geinig om te zien hoe ze een hele gemeenschap tranformeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.
Dat klinkt dan wel weer leuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef shiznuts het volgende:
Op zich was het wel geinig.
Maar wel jammer dat ze het hele concept van een nieuwe civilization met verschillende teams die met elkaar voor status/territory vechten een beetje herkauwen. Dat kennen we eigenlijk wel.
Mijn god ja wat zou dat episch zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik vind die thema-afleveringen altijd het leukst. Dat is eigenlijk het bijzondere aan deze serie. Fuck standaard sticom geneuzel waarin elke aflering iets gebeurt met betrekking tot een specifiek karakteraspect van één of meer van de karakters en ze ontdekken dat ze dat gemeen hebben (zat overigens zat in de laatste aflevering), ik vind het geinig om te zien hoe ze een hele gemeenschap tranformeren.
Als ik de serie voor mijzelf moet samenvatten is het: Wachten op de paintball-aflevering.
Ja, waar kwam die ineens vandaanquote:
Zo gerecycled vond ik het niet. Het is inderdaad gebaseerd op sociale inrichting net zoals bijvoorbeeld de paintball episodes. Maar waar het daar om chaos ging waarin mensen hun niche pakten ging het in dit geval om simpele hiërarchie. Een slimme combinatie van een kastensysteem gekoppeld aan het 'recht van de sterkste' en een zelfversterkende piramide.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:27 schreef shiznuts het volgende:
Beter hadden ze een aflevering met hem gedaan i.p.v. deze recyclesode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |