Nog één volgens mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef Breekfast het volgende:
Was dit de laatste episode met Troy?
Hierom:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef MrMolotov het volgende:
Wie weet waarom Donald Glover weg gaat eigenlijk?
Waar is dit ergens in de aflevering? Compleet die reactie van chang gemist...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef OverRated het volgende:
Chang die op de achtergrond 'Ha, gaaaay' doet bij die vraag of Jeff gay is
3005 is fokking vetquote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima Community aflevering inderdaad. Mooi afscheid van Troy ook.
Volgens mij zijn de komende afleveringen weer wat rustiger van aard, Dan Harmon heeft iig in interviews gezegd dat hij weer wat meer aandacht wou voor character development en minder wacky episodes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:28 schreef superdrufus het volgende:
Ik vond die laatste aflevering meer een soort seizoensfinale was dan een reguliere aflevering. Ik had toch wel iets meer characterdevelopment van Jeff gezien die zich aanpast aan zijn beroep als leraar in dit seizoen.
In de ticker onder in beeld dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef AMDB het volgende:
"They really got the incest right"
Bear down for midterm![]()
Wat iedereen die het gemist heeft even terug moet kijken: TV waar Prof Buzz Hickey naar aan het kijken is (17:58)Benieuwd of het terug gaat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Was het gister dag van de bureaucratie in de VS ofzo? In Parks & Recreation zat precies eenzelfde gedeelte waar ze allemaal mensen af moesten om iets geregeld te krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
Dit jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
En meer Professor Duncan graag
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
In de ticker onder in beeld dus.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer geweldig.
Nathan Fillionquote:
Ook nice idd.quote:
Nee, dat is hem inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Dat is hem zeker ja, maar hij is wel bekend van meer dingen. O.a. The X-Files en The Unitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Maar ze is lekker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Vind Annie als character sowieso way overrated
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Oh, dat kende ik niet. Nouja dan begrijp ik de reference wel, maar kan niet zeggen dat ik het dan zo grappig vind.quote:
Nou dat klopt, maar ik vind Britta vaak beter uitzien (eerste 2/3 seizoenen dan)quote:
huh?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Britta lijkt te veel op Michael Jackson, iets wat de makers ook is opgevallen.
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.quote:
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemist
Inderdaad ja, en er werken ook echt tientallen janitors etc. die een machtsblok vormen. Prachtige aflevering was dit!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
okeequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik er de humor niet van in
quote:
heel tof jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:05 schreef Apostrof het volgende:
Hebben mensen hier trouwens al eens Rick And Morty gecheckt? Ook oa van Dan Harmon, is wel anders en misschien moet je even inkomen in de stijl (rare stemmen, animatiestijl) maar wel echt geweldige verhaallijnen. Ik ben fan.
Mjah. Wat is je punt? Alsof ze er voor de Photoshop niet goed uitziet ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://screenshotcomparison.com/comparison/16079
Foto uit photoshoot Alison Brie
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haar hele lichaam is shooped op d'r hand na
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus postsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is standaard. Snap nog steeds niet wat er opmerkelijk aan is.
Of denk je soms dat foto's van andere modellen wel naturel en zonder Photoshop zijn?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor, als je er niks aan vind tyf je maar op. Echt typisch fok weer dat zeikerige wijsneus posts
Morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Godver nog geen nieuwe episodes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |