Een van de beste episodes was met die kip, die parodie van vnl. Goodfellas.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie ze ook liever een bestaand cliché belachelijk maken (de bottle episode, de flashback afleveringen,...) of helemaal outside-the-box gaan met claymation of een 8bit aflevering dan dat ze echt iets heel specifiek gaan imiteren, zeker als we al iets gelijkaardigs hebben gehad.
Toen Annie een vraag/antwoord gaf riep hij ook letterlijk: you in the boobs!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]En dan gewoon drinken in de les, terwijl ze filmpjes kijken
Dat hij alcoholist was maakt het nog mooier.
Hahahaha. Was dat niet ook toen Shirley een geloofs-filmpje op youtube liet zien dat hij zoiets zei van "Shirley ruined Anthropology!"quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Toen Annie een vraag/antwoord gaf riep hij ook letterlijk: you in the boobs!
Om haar het woord te geven.![]()
Die was erg goed inderdaad. Maar ook de parodie op Law en order vond ik geweldig gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een van de beste episodes was met die kip, die parodie van vnl. Goodfellas.
Niet? Ik vond dit een van de betere Community-afleveringen, van alle seizoenen dus. De hele aflevering in de studyroom met eigenlijk de hele groep compleet. Grapdichtheid lag erg hoog maar het einde was ook nog gewoon mooi. Waardig afscheid van Peirce, gestorven in het harnas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:46 schreef MrMolotov het volgende:
Kon niet echt van deze ep genieten eigenlijk..
De hele dood van Pierce voelt geforceerd,
en nu hebben ze dus ook een opzetje gedaan naar het vetrek van Troy.
Zonder Glover wordt de serie toch wel heel anders denk ik. Ben benieuwd..
Nog één volgens mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef Breekfast het volgende:
Was dit de laatste episode met Troy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |