In de ticker onder in beeld dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef AMDB het volgende:
"They really got the incest right"
Bear down for midterm![]()
Wat iedereen die het gemist heeft even terug moet kijken: TV waar Prof Buzz Hickey naar aan het kijken is (17:58)Benieuwd of het terug gaat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Was het gister dag van de bureaucratie in de VS ofzo? In Parks & Recreation zat precies eenzelfde gedeelte waar ze allemaal mensen af moesten om iets geregeld te krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
Dit jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hilarisch trouwens dat een simpele community college vol zit met allerlei vage departementenIk vond deze aflevering de beste van dit seizoen.
En meer Professor Duncan graag
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
In de ticker onder in beeld dus.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer geweldig.
Nathan Fillionquote:
Ook nice idd.quote:
Nee, dat is hem inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Dat is hem zeker ja, maar hij is wel bekend van meer dingen. O.a. The X-Files en The Unitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die onder de indruk was van het feit dat de vroeibare Terminator de chef van parkeerplaatsen is?
Of vergis ik me, dat kan ook.
Maar ze is lekker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Vind Annie als character sowieso way overrated
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben volgensmij de enige die dat everywhere niks speciaals/grappigs vond
Dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
En meer Professor Duncan graag
Oh, dat kende ik niet. Nouja dan begrijp ik de reference wel, maar kan niet zeggen dat ik het dan zo grappig vind.quote:
Nou dat klopt, maar ik vind Britta vaak beter uitzien (eerste 2/3 seizoenen dan)quote:
huh?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Britta lijkt te veel op Michael Jackson, iets wat de makers ook is opgevallen.
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.quote:
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de aflevering dat ze Abed gaan helpen om zn schulden af te lossen due hij heeft gemaakt bij een bedrijf die lookalikes verhuurd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Volgens mij heb ik een aflevering gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |