Holy shit die was geniaal jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scene met de Dean en Duncan op 't einde vond ik wel leuk.
Dat ja. Al die lavafloor/paintball etc afleveringen met anarchie @ Greendale gaan een beetje op elkaar lijken zo. Dit was ook weer een zoveelste variant daarop, maar wel de minst leuke.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Ooku het volgende:
Wel grappig, maar ik had het gevoel dat ik zo'n aflevering al eerder heb gezien.
De acteur is de bedenker van Arrested Development.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
...
Ik ben benieuwd of dat stukje over Kugler een verwijzing naar de film is haha
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef Principia het volgende:
Wat een matige aflevering zeg. Er zat best potentie is die nieuwe app, maar waarom moet tegenwoordig elke aflevering de school een metamorfose ondergaan. Zou graag weer wat "kleinere afleveringen" willen zien, waar Jeff les geeft oid.
Ik vind die thema-afleveringen altijd het leukst. Dat is eigenlijk het bijzondere aan deze serie. Fuck standaard sticom geneuzel waarin elke aflering iets gebeurt met betrekking tot een specifiek karakteraspect van één of meer van de karakters en ze ontdekken dat ze dat gemeen hebben (zat overigens zat in de laatste aflevering), ik vind het geinig om te zien hoe ze een hele gemeenschap tranformeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vind ik ook altijd het leukst om eerlijk te zijn. Paintball. Videogames. Stopmotion. Die afleveringen vind ik altijd maar mwah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |