Als ik toen al niet wist wie het was wist ik het in de laatste scene nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En de man die ook in de video game Pile of Bullets speelt, niet goed opgelet tijdens het kijken?
Jeff kijk ook zo van WTFquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ik het mooiste vond was die blik van Britta nadat de Dean huilend wegliep. Je zag zo goed dat het niet geacteerd was maar dat ze écht haar lach in moest houden en met zon blik keek van "wtf"
Ook enorm schattig overigens
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ik het mooiste vond was die blik van Britta nadat de Dean huilend wegliep. Je zag zo goed dat het niet geacteerd was maar dat ze écht haar lach in moest houden en met zon blik keek van "wtf"
Ook enorm schattig overigens
Credits to r/community ( http://www.reddit.com/r/c(...)_it_together_s05e09/ )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent een held
Ik weet niet hoe je gifjes maakt
Maar kijk die blik van haar nu![]()
Ik vind Shirley verreweg het irritantste personage.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
Goh Shirley die weer bendeleider speelt.
wel geobsedeerd dooe gezond leven en eten in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Joel McHale trouwens aan de steroids of zo? Die lijkt elke week nog iets gespierder te zijn dan de week ervoor.
Viel me ook al op, hij heeft muscular man boobsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Joel McHale trouwens aan de steroids of zo? Die lijkt elke week nog iets gespierder te zijn dan de week ervoor.
hij heeft ze iig niet om dozen mee te tillen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Viel me ook al op, hij heeft muscular man boobs![]()
twitter:nbccommunity twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:30:40.@GillianJacobs and @joelmchale's post-Dean-rap reactions were perfect. #Community http://t.co/y33SUqecFO reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Each night I will think of you and rub.
[ afbeelding ]
Die was ik alweer vergeten ja, ik had hem bijna ook gemist omdat hij ook echt uit focus bleefquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook dat stukje met fat neil was briljant.
Maar wat zei hij nou precies?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten ja, ik had hem bijna ook gemist omdat hij ook echt uit focus bleef.
"Fa....bulous Neil"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar wat zei hij nou precies?
"Fat, uuuhm, ............. Neil...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |