quote:
Het is januari joh! Alles kan nog! Hoeft voor mij alleen niet per se hoor. Ik vond het gisteren al spannend genoeg in de auto met dat noodweerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik mis de sneeuw van vorig jaar wel hoor...toen heb ik de fijnste duurlopen gedaan en de kou en de sneeuw maakte dat het extra heroïsch voelde
En dan daarna zo'n heerlijke warme douche waar je helemaal van gaat tintelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben elfduizendnogwat. Maar volgens mij heb ik 1.50 opgegeven, en ik denk niet dat ik dat ga redden, dus zal wel veel ingehaald worden. Maar ja. En goed nieuws, het is smal zand maar wel hard zand als ik het bericht over het getij goed begrijp!quote:
Even oude koeien uit de sloot halen; er is wel eens onderzocht dat er geen verband is tussen lengte en snelheid bij hardlopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dan zal ik met mijn korte beentjes nooit meer dan 5 mogen! Nooooooooooo
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Direct na thuiskomst van het werk 15x200 gedaan. Dat ging ondanks de 16 knopen zuidoostenwind niet slecht, na een moeizaam eerste interval. Alle overige intervallen gingen te snel, dus eigenlijk is de training mislukt.Loop je ook volgens de souplessemethode? Lastig he om ze niet te snel te lopen... Ik heb er ook "last" van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got 5k bitchquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb de eerste paar batches met smashrun vrijgespeeld
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Een paar maanden geleden mee begonnen. Ik vind de trainingsvormen leuk om te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Loop je ook volgens de souplessemethode? Lastig he om ze niet te snel te lopen... Ik heb er ook "last" van.
ik heb geen idee meer wat ik had opgegeven, ik vermoed iets 2:00 ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben elfduizendnogwat. Maar volgens mij heb ik 1.50 opgegeven, en ik denk niet dat ik dat ga redden, dus zal wel veel ingehaald worden. Maar ja. En goed nieuws, het is smal zand maar wel hard zand als ik het bericht over het getij goed begrijp!
Ik vind het ook erg prettig lopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, klopt. Een paar maanden geleden mee begonnen. Ik vind de trainingsvormen leuk om te doen.
Ik volg het 13 weken durende schema voor de halve. Dat is eigenlijk 4x per week trainen, maar ik skip afwisselend een training met lange resp. korte intervallen. Geen idee waar het me gaat brengen. Het bizarre is wel dat mijn zoelen ter plaatse van de voorvoeten nu sneller slijten dan de hakken sinds ik deze trainingsbenadering volg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg prettig lopenAl houd ik me niet echt aan een trainingsschema, ik wissel een beetje af en pak een training waar ik zin in heb. Heb mn boek uitgeleend nu, als ik m terug heb wil ik een schema gaan volgen.
Klinktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik mis de sneeuw van vorig jaar wel hoor...toen heb ik de fijnste duurlopen gedaan en de kou en de sneeuw maakte dat het extra heroïsch voelde
Ik heb hem nog nooit gelopen, maar ik vind het duin zelf een heerlijke omgeving om te lopen! Heerlijk frisse lucht, beetje heuvelachtig maar niet te veel..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Klinkt. Hoewel ik dit weer echt ideaal vind. Lekker frisjes aan het begin, en op een gegeven moment wordt het lekker warm, maar ook weer niet te warm.
Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik in Schoorl wil gaan lopen, in februari. Het is best een eindje rijden/ OV'en. Maar, een aantal FOK!'ers en lijkt me een leuk loopje.
FOK!'ers, overtuig me (of raad me iets anders aan, dat mag natuurlijk ook)
Prachtige loop, grotendeels door de duinen, dus weinig publiek maar wel volledig over verharde paden, en veel minder heuvelachtig dan je misschien zou denken. Vervoer naar Schoorl vanaf Alkmaar is prima geregeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Klinkt. Hoewel ik dit weer echt ideaal vind. Lekker frisjes aan het begin, en op een gegeven moment wordt het lekker warm, maar ook weer niet te warm.
Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik in Schoorl wil gaan lopen, in februari. Het is best een eindje rijden/ OV'en. Maar, een aantal FOK!'ers en lijkt me een leuk loopje.
FOK!'ers, overtuig me (of raad me iets anders aan, dat mag natuurlijk ook)
Voorvoetslijtageboksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik volg het 13 weken durende schema voor de halve. Dat is eigenlijk 4x per week trainen, maar ik skip afwisselend een training met lange resp. korte intervallen. Geen idee waar het me gaat brengen. Het bizarre is wel dat mijn zoelen ter plaatse van de voorvoeten nu sneller slijten dan de hakken sinds ik deze trainingsbenadering volg.
Gezellig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Startnummers
![]()
Ik ben sinds gisteren met naam en toenaam te vinden als deelnemer van de 20 van Alphen
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik ben heel jaloers. Ik had hem stiekem toch wel willen lopen en het had ook gekund, want Eindhoven Atletiek hier ging met een hele bus. Maar mijn autistische zelf heeft het niet zo op om met wildvreemden in een bus te zittenquote:
Volgend jaar weer, ok? Als ik NIET voor de marathon trainquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Als het sneeuwt moet je maar hier komen trainen in de duinen of op het strandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, ok? Als ik NIET voor de marathon train
The easy, long long looooooooooooooong way?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
na het bijlezen van dit topic weet ik opeens waarom ik voorzichtig het pad van de ultra's ben ingeslagen....
geen intervalschema's, gewoon domweg kilometers maken
Iets wat ik heerlijk vind, maar man.. Ik sprak met oud en nieuw nog iemand die ultra's aan het lopen was. Mannetje was een paar jaar ouder dan ik, had een tijdje geleden 50 km gelopen en ging nu voor de 75. Liep uuuuuren tijdens trainingen, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:25 schreef GotC het volgende:
[..]
The easy, long long looooooooooooooong way?
Egmond! Ik heb 9095. Startvak Groen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben elfduizendnogwat. Maar volgens mij heb ik 1.50 opgegeven, en ik denk niet dat ik dat ga redden, dus zal wel veel ingehaald worden. Maar ja. En goed nieuws, het is smal zand maar wel hard zand als ik het bericht over het getij goed begrijp!
Anders ik welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
suits me fine, ik ben van nature nogal lui
Maar natuurlijk! Ik heb je zojuist mobiel toegevoegdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Guard het volgende:
YUR, mag ik bij de Abdijcross op 18 jan in de WLWW?
Ik doe de korte variant van 10,3 km
Mobiel nog welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik heb je zojuist mobiel toegevoegd
quote:
Mijn boek 'de mens als duurloper' is vandaag via de post binnen gekomen. Ik ga me er eens in verdiepen en wie weet...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
na het bijlezen van dit topic weet ik opeens waarom ik voorzichtig het pad van de ultra's ben ingeslagen....
Ik loop als het even kan zelfs met een wedstrijd nog m'n trainer achterna. Of dat voor herhaling vatbaar is weet ik nog niet. Hij zei dat ie 5min/km liep, maar liep stiekem 4:45.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef GotC het volgende:
Ik ben luier, loop maar al te graag m'n trainer achternaGeen ultra afstanden maar wel intervallen zonder mega analyse.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Guard het volgende:
YUR, mag ik bij de Abdijcross op 18 jan in de WLWW?
Ik doe de korte variant van 10,3 km
prachtige motivatie om het tegendeel te bewijzen!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef Nanook24 het volgende:
Ik weet dat ik de collega van mijn man al van haar stoel heb laten rollen toen hij vertelde dat ik de Vooroeverloop wilde gaan doen.
Zij loopt al langer dan ik en denkt dat het niet haalbaar is. (Ik loop eind deze maand mijn laatste Evy voor de 5 kilometer.) Ik denk dat het, mits er geen rare dingen gebeuren, wel moet lukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prachtige motivatie om het tegendeel te bewijzen!!
Sneeuw kan prachtig zijn. Het fijnste vind ik dat al het geluid deels wordt geabsorbeerd waardoor het heel stil is. Het allermooiste is een vers dek, weinig wind en een ondergaande zon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Vooroeverloop is in Augustus. Heb je 6 en een halve maand om van 5 naar 21 uit te breiden. Het is wel te doen, maar je zal wel consequent moeten lopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Zij loopt al langer dan ik en denkt dat het niet haalbaar is. (Ik loop eind deze maand mijn laatste Evy voor de 5 kilometer.) Ik denk dat het, mits er geen rare dingen gebeuren, wel moet lukken.
wat hij zegt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooroeverloop is in Augustus. Heb je 6 en een halve maand om van 5 naar 21 uit te breiden. Het is wel te doen, maar je zal wel consequent moeten lopen.
Ik weet het. En ik zal me ook echt pas opgeven als ik weet dat het gaat lukken...en dan zoek ik gewoon een andere HM later in het jaar en kom ik jullie alleen aanmoedigen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooroeverloop is in Augustus. Heb je 6 en een halve maand om van 5 naar 21 uit te breiden. Het is wel te doen, maar je zal wel consequent moeten lopen.
Jij wel!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik heb je zojuist mobiel toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |