abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135068204
*O*

pi_135068301
Ouch oliebollen run gedaan. Vriendin was aan het kijken en dacht dat mijn hoofd ging ontploffeb tussen km 3 & 5.
Dat gevoel had ik ook want ik was op dit parcours veel te hard van stapel gegaan.
Uiteindelijk 50:30 ofzo over gedaan en dat was toch mooi 1:30 sneller dan mijn target tijd *O*

Morgen vast spierpijn. Maar dat lopen we er van de week wel uit op mijn nieuwe brooks glycerin 11 O+
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_135068382
quote:
*O* Startnummers *O*

Ik ben sinds gisteren met naam en toenaam te vinden als deelnemer van de 20 van Alphen O-)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator zaterdag 4 januari 2014 @ 16:38:29 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_135069124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik mis de sneeuw van vorig jaar wel hoor...toen heb ik de fijnste duurlopen gedaan en de kou en de sneeuw maakte dat het extra heroïsch voelde O+

En dan daarna zo'n heerlijke warme douche waar je helemaal van gaat tintelen O+
Het is januari joh! Alles kan nog! Hoeft voor mij alleen niet per se hoor. Ik vond het gisteren al spannend genoeg in de auto met dat noodweer :X :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_135069545
Ik kan nog een paar keer gratis fitness doen deze maand, en nu heb ik me opgegeven om kettlebell te gaan doen morgen om 9.30. Maar ik moet ook nog een LDL doen die ochtend, en nu twijfel ik of het slim is. Aan de ene kant is het maar 20 minuten en zijn het andere spieren dan met hardlopen, aan de andere kant is het misschien niet slim om spierpijn op te lopen (al is het dan in het bovenlijf) een week voor de HM.. en zal de kwaliteit van de LDL er misschien ook onder lijden door vermoeidheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135069669
Direct na thuiskomst van het werk 15x200 gedaan. Dat ging ondanks de 16 knopen zuidoostenwind niet slecht, na een moeizaam eerste interval. Alle overige intervallen gingen te snel, dus eigenlijk is de training mislukt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135069675
quote:
Ik ben elfduizendnogwat. Maar volgens mij heb ik 1.50 opgegeven, en ik denk niet dat ik dat ga redden, dus zal wel veel ingehaald worden. Maar ja. En goed nieuws, het is smal zand maar wel hard zand als ik het bericht over het getij goed begrijp!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135069956
En owja ik heb een hardloopshirt gewonnen met de startnummer loterij :D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_135070103
O, ja, startnummer halen. Die is nog op m'n oude adres bezorgd. Morgen maar even met m'n bezoek langsrijden om die van de mat te vissen.
pi_135070123
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:39 schreef Twinky het volgende:

[..]

:')
Dan zal ik met mijn korte beentjes nooit meer dan 5 mogen! Nooooooooooo
Even oude koeien uit de sloot halen; er is wel eens onderzocht dat er geen verband is tussen lengte en snelheid bij hardlopen ;) Vrouwelijke toplopers op de lange afstanden zijn vaak maar 1.60 of zo.
Er was wel iets met verhoudingen, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat.
pi_135070311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Direct na thuiskomst van het werk 15x200 gedaan. Dat ging ondanks de 16 knopen zuidoostenwind niet slecht, na een moeizaam eerste interval. Alle overige intervallen gingen te snel, dus eigenlijk is de training mislukt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je ook volgens de souplessemethode? Lastig he om ze niet te snel te lopen... Ik heb er ook "last" van.
pi_135070410
Morgen Beltrum!
De foto's van de opbouw van de run zien er veelbelovend uit.

https://www.facebook.com/(...)9043925190674&type=3

Ik begin zoals gewoonlijk de zenuwen weer te voelen :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_135070442
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb de eerste paar batches met smashrun vrijgespeeld :D

[ afbeelding ]
:7
I got 5k bitch :7 :D
pi_135070547
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Loop je ook volgens de souplessemethode? Lastig he om ze niet te snel te lopen... Ik heb er ook "last" van.
Ja, klopt. Een paar maanden geleden mee begonnen. Ik vind de trainingsvormen leuk om te doen.
pi_135070623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben elfduizendnogwat. Maar volgens mij heb ik 1.50 opgegeven, en ik denk niet dat ik dat ga redden, dus zal wel veel ingehaald worden. Maar ja. En goed nieuws, het is smal zand maar wel hard zand als ik het bericht over het getij goed begrijp!
ik heb geen idee meer wat ik had opgegeven, ik vermoed iets 2:00 ofzo.
pi_135070763
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, klopt. Een paar maanden geleden mee begonnen. Ik vind de trainingsvormen leuk om te doen.
Ik vind het ook erg prettig lopen :) Al houd ik me niet echt aan een trainingsschema, ik wissel een beetje af en pak een training waar ik zin in heb. Heb mn boek uitgeleend nu, als ik m terug heb wil ik een schema gaan volgen.
pi_135071253
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg prettig lopen :) Al houd ik me niet echt aan een trainingsschema, ik wissel een beetje af en pak een training waar ik zin in heb. Heb mn boek uitgeleend nu, als ik m terug heb wil ik een schema gaan volgen.
Ik volg het 13 weken durende schema voor de halve. Dat is eigenlijk 4x per week trainen, maar ik skip afwisselend een training met lange resp. korte intervallen. Geen idee waar het me gaat brengen. Het bizarre is wel dat mijn zoelen ter plaatse van de voorvoeten nu sneller slijten dan de hakken sinds ik deze trainingsbenadering volg.
pi_135072091
quote:
Ik mis de sneeuw van vorig jaar wel hoor...toen heb ik de fijnste duurlopen gedaan en de kou en de sneeuw maakte dat het extra heroïsch voelde O+

Klinkt :9. Hoewel ik dit weer echt ideaal vind. Lekker frisjes aan het begin, en op een gegeven moment wordt het lekker warm, maar ook weer niet te warm.

Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik in Schoorl wil gaan lopen, in februari. Het is best een eindje rijden/ OV'en. Maar, een aantal FOK!'ers en lijkt me een leuk loopje.
FOK!'ers, overtuig me (of raad me iets anders aan, dat mag natuurlijk ook :D )
pi_135072262
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

Klinkt :9. Hoewel ik dit weer echt ideaal vind. Lekker frisjes aan het begin, en op een gegeven moment wordt het lekker warm, maar ook weer niet te warm.

Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik in Schoorl wil gaan lopen, in februari. Het is best een eindje rijden/ OV'en. Maar, een aantal FOK!'ers en lijkt me een leuk loopje.
Ik heb hem nog nooit gelopen, maar ik vind het duin zelf een heerlijke omgeving om te lopen! Heerlijk frisse lucht, beetje heuvelachtig maar niet te veel..
En de intercity stopt vlakbij dus met OV is het goed te doen. Ik gok dat ze net als met Egmond pendelbussen inzetten.
pi_135072436
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

Prachtige loop, grotendeels door de duinen, dus weinig publiek maar wel volledig over verharde paden, en veel minder heuvelachtig dan je misschien zou denken. Vervoer naar Schoorl vanaf Alkmaar is prima geregeld.

Ik heb 'm in 2006 gelopen, het was mijn eerste HM toen. Enige minpuntje was de kou. Maar ja, het is in februari, dus wat verwacht je. Na afloop kreeg je een handdoek in plaats van een medaille. Of dat nog steeds zo is, geen idee.
pi_135072565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik volg het 13 weken durende schema voor de halve. Dat is eigenlijk 4x per week trainen, maar ik skip afwisselend een training met lange resp. korte intervallen. Geen idee waar het me gaat brengen. Het bizarre is wel dat mijn zoelen ter plaatse van de voorvoeten nu sneller slijten dan de hakken sinds ik deze trainingsbenadering volg.
Voorvoetslijtageboks :P
pi_135072687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

*O* Startnummers *O*

Ik ben sinds gisteren met naam en toenaam te vinden als deelnemer van de 20 van Alphen O-)
Gezellig!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:03:00 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135072890
quote:

Klinkt ook goed *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:04:08 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135072938
quote:
Ik ben heel jaloers. Ik had hem stiekem toch wel willen lopen en het had ook gekund, want Eindhoven Atletiek hier ging met een hele bus. Maar mijn autistische zelf heeft het niet zo op om met wildvreemden in een bus te zitten :P Geniet van de mooie omgeving O+ *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 januari 2014 @ 18:11:29 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135073231
quote:

Volgend jaar weer, ok? Als ik NIET voor de marathon train :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')