Ik heb hem even met potlood opgeschreven, als het even kan wil ik hem wel lopen, maar ik wacht even af hoe het mijn knie gaat (inmiddels al wel wat beter), kan zijn dat ik de 10 km variant loop als testcasequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
Yur, mag ik ook bij de Abdijcross (18 januari 2014) ? Ook de 20,5km
Niks voor jou, Guard?
Jeeetje Hats, wat fijn dat je er iig niet meer woontquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Verhaal van het ingegooide voordeurraam van m'n oude huis gaat verder: tussen donderdag en vandaag is ook het onderste raam ingetrapt. Superleuk. Ik verdenk de bovenbuurman, die blijkbaar nu toch echt helemaal geflipt is en de hele ochtend heeft lopen schreeuwen en met messen over de galerij liep. Ik ben gered door mams, want ik durfde niet meer naar buiten. Gelukkig ben ik weg. Nu de rest van m'n spullen nog.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Verhaal van het ingegooide voordeurraam van m'n oude huis gaat verder: tussen donderdag en vandaag is ook het onderste raam ingetrapt. Superleuk. Ik verdenk de bovenbuurman, die blijkbaar nu toch echt helemaal geflipt is en de hele ochtend heeft lopen schreeuwen en met messen over de galerij liep. Ik ben gered door mams, want ik durfde niet meer naar buiten. Gelukkig ben ik weg. Nu de rest van m'n spullen nog.
Ik weet niet...de enige houding die voor mij nog een microbeetje comfortabel is, is liggen op mn zij met mn knieen half opgetrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Quoi het volgende:
Inmiddels is mijn rug ook tot hoepel getransformeerd. Lastig een goede houding te vinden, ga zo maar een stukje wandelen ofzo.. Nog tips Yur?
Dattum. Precies die houding. Maarja, daar gaat de dag niet sneller vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet...de enige houding die voor mij nog een microbeetje comfortabel is, is liggen op mn zij met mn knieen half opgetrokken
En naast de cross zou ik dit weekend juist heel veel uren voor de computer zitten, om te werken aan mijn afstudeeropdracht. En ik loop al mijlen achter
Hij heeft het idd heel vaak heel moeilijk met zichzelf, en is nu volgens mij weer kneiterhard in een psychose geknald. Mensen in psychoses kunnen alleen wel gevaarlijke klootzakken worden. Ik heb de politie gebeld en ik hoop dat ze m meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geeneens een klootzak, maar issie het spoor gewoon heel erg bijster en moettie worden opgenomen, als ik dit zo lees.
Tering, dat klinkt ook lekker.. Dat 'ie "niet helemaal lekker in z`n vel" zit, prima. Dat 'ie daardoor uit z`n plaat gaat kan ik ook nog wel enigszins begrijpen, maar waarom dan andermans spullen vernielen? Er zal in zijn eigen huis toch wel iets liggen waar 'ie makkelijker bij kan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Eigenlijk is het opmerken niet zo eenvoudig. Je merkt het vooral pas als je té hard bent gegaan (=verzuurde benen bvb.) en dan is het natuurlijk te laatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk. Het lijkt me dat ik nog niet over die treshold pace ben geweest, dat zul je denk ik wel merken tijdens het lopen neem ik aan?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf loop voorlopig nog zonder hartslagmeter en bereken mijn tempo via een tool op het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn training van daarnet zag er als volgt uit voor mij:
http://connect.garmin.com/activity/424331645
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de indruk had dat ik wat te snel liep. Tijdens de opwarming voelde ik me al vrij slap en had ook last van buikkrampen onderweg. De bruggen die ik overliep heb ik ook onderschat, volgende keer toch rekening mee houden en mijn threshold pace wat verlagen als ik bruggen overloop. Qua tijden een goede training, qua gevoel niet zo...
Aan de rest: Sorry voor mijn lange berichten met nogal een hoge analysefactor.
[ Bericht 0% gewijzigd door minimaLL op 04-01-2014 14:41:23 ]
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, nie fijn nie hats. Gelukkig woon je ergens anders nu. Moet je nog veel verhuizen?
| 1 2 | [b]2 maart 2013 - [url=http://www.trefenco.nl/acties/ronde-van-park-16hoven-2014/]Ronde van Park 16Hoven (Rotterdam)[/url][/b] [*] LadyOracle- 5k |
"Je hebt alleen maar schoenen nodig", zeiden zequote:
He dat is leuk met die batches! Dat heb ik bij een bierapp (untapped).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb de eerste paar batches met smashrun vrijgespeeld
[ afbeelding ]
Hey Quoi, zei jij dat ik van het analyseren was?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Corniel het volgende:
[nerdmodus]
[ afbeelding ]
Allereerst wilde ik natuurlijk kijken of ik het (relatief) beter had gedaan dan MaleDuck. En gelukkig, dat deed ik.(MaleDuck gecorrigeerd voor 10 km, 15,26 km/u [p. 34], ik 15,37 km/u [p. 30], Pijllsnel 11,63 km/u [p. 456], en Zwabberhark 11,47 km/u [p. 480]).
Maar wat zegt deze grafiek? Allereerst dat er er op de 6,4 km weel langzamer gelopen is, dan de 10 en de 15. Op de laatste afstand is de gemiddelde prestatie het best. Tezamen zijn ze redelijk normaal verdeeld.
En om terug te komen op de grafiek die MaleDuck postte: het heeft imho niet zoveel zin om de kilometertijden hier te leggen naast de kilometertijden van de 7^^. Wat nuttig zou kunnen zijn is je km-tijden te leggen naast andere mensen die hier de 15 km hebben gelopen. De wind was een niet onaanzienlijke factor, en daarvoor zou je willen corrigeren. Daar heb je alleen wel data voor nodig.
[/nerdmodus]
Inderdaad! Scheelt stukken met trainen! Ben zelf niet zo'n fan van sneeuw, ben altijd bang voor uitglijden en ga dan krampachtig lopen. Net met alle lange loopjes deze periode geen sneeuw komt me wel goed uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een heerlijke winter trouwens voor het lopen!
Ik denk dat je het hier heel treffend omschrijft SEMTEX. Er komen hier heel veel verschillende soorten lopers en dat maakt discussie soms juist zo interessant. (En de groep gezellig)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Je hebt de lopers die graag analyseren en schema's lopen en je hebt de lopers die een beetje freewheelen(zoals ik). Mooi toch
Alles komt hier samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |