Sinds mijn vakantie van de afgelopen keer snap ik trouwens wel wat er zo leuk is aan het lopen met honden. Bij ons hotel op het strand liepen heel veel honden, allemaal zwerfhonden, maar door de strandgasten waren ze toch best wel tam. Niet dat je ze moet aaien, want je weet nooit wat voor ziektes ze bij zich dragen. Maar als ik dan ging rennen, liepen ze altijd met me mee. Een groepje van drie meestal, en die hobbelen dan gezellig naast me. Best wel gezellig toch! Soms mis ik ze welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel plezier, hier even een rondje hobbel de bobbel met Cooper voor het eten..
ging lekker totdat hij geen zin meer had en ging tijd-rekken door oveal te willen snuffelen
YUR en co.uk, veel succes bij jullie loopjes
inderdaad gezellig maar als Cooper volgende keer weer gaat tijdrekken zal ik als race-director streng moeten zijn en hem een DNF geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sinds mijn vakantie van de afgelopen keer snap ik trouwens wel wat er zo leuk is aan het lopen met honden. Bij ons hotel op het strand liepen heel veel honden, allemaal zwerfhonden, maar door de strandgasten waren ze toch best wel tam. Niet dat je ze moet aaien, want je weet nooit wat voor ziektes ze bij zich dragen. Maar als ik dan ging rennen, liepen ze altijd met me mee. Een groepje van drie meestal, en die hobbelen dan gezellig naast me. Best wel gezellig toch! Soms mis ik ze wel
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginner.htmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
6-12 weken vanaf waar?
Kan ik dan theoretisch gezien als ik in mei 10 kilometer loop 3 maanden later 21 lopen? (want als het dan door gaat kan ik de Vooroeverloop meelopen.)
Ik heb 2 van mijn nichtjes zo gek gekregen om mee te lopen met de 20 van Alphen en mijn neef zou bijna mee gaan maar die haakte af omdat het carnaval is. Beetje jammer wel, ik had het wel gevonden om met de halve familie te lopen.
En ook vanuit hier gefeliciteerd Jero-Nimo![]()
Mijn vrouw dus precies eenderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkers![]()
Mijn vriendinnetje was toen zo lief om als troost een fles 12YO Glenlivet voor me te gaan halen. Ik weet niet of ie door kan gaan voor vrouwenwhisky, maar het is een niet al te "moeilijke" zachte single malt. Een beetje rokerig, maar niet overdreven, een beetje honing, maar niet zoet. Erg prettig naar mijn smaak. Whisky hoor je natuurlijk niet te slobberen, maar als ze me ooit dwingen een slobberwhisky te kiezen zou 12YO Glenlivet een goede kandidaat zijn.
SPOILER: Mijn HR zones en tempo'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe belangrijk is het voor je om 5km binnen 30 minuten te kunnen lopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk topic! En Smashrun net ontdekt door het lezen van dit topic, leuk zeg! Ik track wel via de looptijden app en dan zet ik het handmatig in Smashrun. Ga het zo proberen
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?
de ijzeren regel is dat je de 5km minimaal in 22:39 kan lopen, zoniet mag je absoluut niet door voor de 10 Km.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk topic! En Smashrun net ontdekt door het lezen van dit topic, leuk zeg! Ik track wel via de looptijden app en dan zet ik het handmatig in Smashrun. Ga het zo proberen
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?
Hmm weet niet, het is meer dat ik het gevoel heb dat het wel een beetje sneller moet kunnen (nu 8.4 km/h oid). Of komt snelheid vanzelf als ik gewoon door ga met een 10 km schema?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het voor je om 5km binnen 30 minuten te kunnen lopen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
de ijzeren regel is dat je de 5km minimaal in 22:39 kan lopen, zoniet mag je absoluut niet door voor de 10 Km.
Oeh, kijk uit voor de tegelcompetitiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik vind die tegelcompetitie leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:41 schreef Quoi het volgende:
@Yur: tegenvaller dat je de cross niet kunt lopendie ruggen ook..
@Levitas: je post gaat boven mijn pet, dus heb geen antwoord voor je. Je analyseert wel erg ver door, maar volgens mij is dat aard vh beest bij jou
Hier nog algehele snottermalaise
[..]
Oeh, kijk uit voor de tegelcompetitie
Het is maar wat je wil. Vaak is 'even' blijven hangen lekker, maar sneller ga je vanzelf worden als je verder traint. Succes!
Je moet doen wat je het leukste lijkt. Haal je veel voldoening uit sneller gaan lopen? Richt je daar op. Zou je graag een uur achter elkaar hard willen lopen? Dan richt je je daar op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm weet niet, het is meer dat ik het gevoel heb dat het wel een beetje sneller moet kunnen (nu 8.4 km/h oid). Of komt snelheid vanzelf als ik gewoon door ga met een 10 km schema?
Oke thanks, ik ga wel gewoon door met een 10 km schema en ga er van uit dat ik door training vanzelf wel sneller wordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet doen wat je het leukste lijkt. Haal je veel voldoening uit sneller gaan lopen? Richt je daar op. Zou je graag een uur achter elkaar hard willen lopen? Dan richt je je daar op.
En er is er maar eentje die dat voor je kan bepalen
Ik wil zo graag een keer zo'n megasneeuwstorm hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn schoenen zitten al drie dagen vast in een sorteercentrum in een sneeuwstorm in de VS
dat wordt dan beenverlenging of stelten of Hoka one's. Het is niet anders. Je kan ook meteen doorgaan voor het ultralopen, daar maakt de snelheid immers een stuk minder uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dan zal ik met mijn korte beentjes nooit meer dan 5 mogen! Nooooooooooo
Dit. Schema's zijn één ding, maar je kunt ook teveel analyseren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:41 schreef Quoi het volgende:
@Levitas: je post gaat boven mijn pet, dus heb geen antwoord voor je. Je analyseert wel erg ver door, maar volgens mij is dat aard vh beest bij jou
Briljant! :-Dquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |