er was eten dus was wel okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En was het ook echt gezellig of deed je alsof?
en bansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fack en dat allemaal alleen om je notes?
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekstquote:
Not just a pretty facequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekst![]()
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekst![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn echt een stelletje dramaqueens met zijn allen.
Mijn inlichtingendienst voor oneerbare betalingenquote:
Spannend, waar haal je de inspiratie vandaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh.
Wat vond je van mijn liedje/zin
quote:
geen idee waar je over hebt en ik ken je niet, ga wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn inlichtingendienst voor oneerbare betalingen
Mijn almachtige goed gevulde brein meid. Ik rol zoals hij gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend, waar haal je de inspiratie vandaan?
Doet nog steeds pijn eh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee waar je over hebt en ik ken je niet, ga weg
er zit wel een serieuze ondertoon in andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka teringhlijer deze trol was wel geslaagd![]()
Ja weet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zit wel een serieuze ondertoon in anders
als jij begintquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet.
Van mij ook wel hoor
Hoop dat je er iets mee doet.
wtf. inuit? Je bent een draaideur? Er in er uit?quote:
Ja, ik drink Bier eN Wijnquote:
Ik ook wel eens, soms, niet overdreven vaakquote:
Ik word niet altijd even goed begrepen thoughquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ook wel eens, soms, niet overdreven vaak
Nee, maar Frans zou wel kunnen helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
wtf. inuit? Je bent een draaideur? Er in er uit?
Moet ik verder redeneren?
France Longue?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar Frans zou wel kunnen helpen
Die heb ik opgegetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Waar blijft mijn tag voor liefste user en shit trouwens
jij krijgt een tag met topickaperquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Komt een nieuwe Tjacka, 2014quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zit wel een serieuze ondertoon in anders
Een baan would help?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik wel een prijs zou winnen met 100.000 posts in een jaar
Neequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch geen voorbeeldfunctie voor jou man het zou andersom moeten zijn.
*zoek een leven* tag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik wel een prijs zou winnen met 100.000 posts in een jaar
Ik werk meer dan de gemiddelde Nederlander believe it or notquote:
Ik had trek in iets lekkersquote:
De hulpmod staat paraatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke jij bent echt de grootste debiel die ik ken
Hey Slikkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Waarom heeft hier bijna iedereen de pik op koelkast?!
Omdat er geflipte staat in zijn naam hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook echt zo is.
In tegendeel zelfs... koelkast (zijn echte naam is leuker) is een toffe gozer. Ziet er goed uit, is lief en leuk en heeft geld genoeg.
Ja, dit is maar een forum en iedereen verschuild zich achter achtelijk usernames.. maar doe eens lief tegen elkaar en accepteer elkaar gewoon! Ik zou zelf doen wat ik deed, en dat is koelkast ontmoeten als je de kans hebt. Maar dat beslissen jullie zelf natuurlijk
En feel the love, zo moeilijk kan het toch niet zijn? En alle vrijgezelle mannen: jullie komen dit jaar ook aan de beurt. Sof ziet er leuk uit, maar ze is niet de enigste.
En begin niet meteen met neuken. Ik kan er wel tegen maar niet elk meisje/jongen denkt het zelfde
Dus rust in de tent. Xx
Slik jij ook andere zaken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Omdat er geflipte staat in zijn naam hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook echt zo is.
In tegendeel zelfs... koelkast (zijn echte naam is leuker) is een toffe gozer. Ziet er goed uit, is lief en leuk en heeft geld genoeg.
Ja, dit is maar een forum en iedereen verschuild zich achter achtelijk usernames.. maar doe eens lief tegen elkaar en accepteer elkaar gewoon! Ik zou zelf doen wat ik deed, en dat is koelkast ontmoeten als je de kans hebt. Maar dat beslissen jullie zelf natuurlijk
En feel the love, zo moeilijk kan het toch niet zijn? En alle vrijgezelle mannen: jullie komen dit jaar ook aan de beurt. Sof ziet er leuk uit, maar ze is niet de enigste.
En begin niet meteen met neuken. Ik kan er wel tegen maar niet elk meisje/jongen denkt het zelfde
Dus rust in de tent. Xx
Die verdien ik ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Ik heb heul de pik niet op Koelkastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Ik lees nu dat Koelkast rijk is. Wat een vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Awww, misschien moeten we een kaart voor je makenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke jij bent echt de grootste debiel die ik ken
Als?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk meer dan de gemiddelde Nederlander believe it or not
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww, misschien moeten we een kaart voor je maken
Ik heb een zak Haribo snoepjes met kersjes en colaflesjesquote:
trolquote:
Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als?
Overigens: de gemiddelde Nederlander is een uitkeringstrekker, parttimer of schoolgaand
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwiequote:
OMG die zijn lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een zak Haribo snoepjes met kersjes en colaflesjesq
X-files die is toch fucking oud of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, mn nas delete elke x de files die ik download![]()
wtf is deze dan
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Jaquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat lul je dan zo net allemaal man wereldverbeteraar.
Tot zover je geloofwaardigheid als modje voor zover je die al had .
Op school? Als wat dan? wissssik niequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Ik werk nog steeds op school en als private tutor
Schijnt wel een goede serie te zijn, misschein ook nog maar eens kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Bah. Nasse Anna met knoflooksaus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef badschaap het volgende:
pizza hawai met knoflooksaus is lekkah
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwie
Misschien heb je er wat aanquote:
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.quote:
Jufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op school? Als wat dan? wissssik nie
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Mijn kat zeurt om eten. Maar heb alleen melk in huis, en sperma
Ze zijna l bijna opquote:
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddelsquote:
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nuquote:
Dan koop je nieuwe, exclusief voor mijquote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
het gaat hier te snel, snappen jullie dat?
rustig aub
ik troll altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.
Niet alleen bij mij maar bij je hele doelgroep.
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddels
Wie zegt dat wij hem haten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Ess, dat weet ik. Ik app continu met hem en weet wie hem niet haat hier.
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
Zeg toch dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?
Ik hoop dat deze post wel voldoende was.
ja die is oud, maar dit gaat om elke keer mn filesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nu
Bij Nickquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kan
jamaar ik ben maar een simpele user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijkIk heb zelfs nnog tijd genoeg om ook tv te kijken en andere topics te doen
Waar moest ik nou eigenlijk heen vanmiddag toen je dat vroeg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
slik je ook yoghurt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Oooh, nee. Lijkt me trouwens best leuk, iets op TV te doenquote:
Geloof me,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenJe komt hier nooit en wat nou als wij vinden dat je vriend vervelend is. Laat ons dan gewoon, niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
ahahhaa leuke grapquote:
We zijn sinds kort wel weer een sterk FOK! team. Ik denk dat we maar admin moeten worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik troll nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik zie hem meer als iemand die eerst slijmt en als je daar niet op reageert kut tegen je gaat doen, maar goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geloof me,
Hij is een allemans vriend. Hij wilt niet vervelend doen en zijn.
Ik ik wil hier gerust vaker komen, alleen heb ik net als hem ook een leven.
quote:
Ohja dat is waar, er zit natuurlijk verschil inquote:
hoe gaat ie?quote:
ik geloof dit gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll nooit.
Daarom botsen onze karakters altijd.
Het is bij jou aantrekken en afstoten. WAT BEN IK NOG WAARD!!quote:
Zo gaat het al 3402 topics.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dit maar een wonderlijk topic. Sering
als jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof dit gewoon niet
bestaan er dan echt zulke debielen als jou in deze samenleving
Jij bent t altijd waardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is bij jou aantrekken en afstoten. WAT BEN IK NOG WAARD!!
Meen je. Ik ga mijn werk stopzettenquote:
*aftrekkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is bij jou aantrekken en afstoten. WAT BEN IK NOG WAARD!!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godver Tjacka. Moet ik dan ook alles doen.quote:
ja wel goed, nachtje lang opblijven weerquote:
hoiquote:
Aantrekken, beetje draaien, optrekken, omlaagtrekken. In je mond nemen.quote:
neequote:
dit was een grote blunderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Godver Tjacka. Moet ik dan ook alles doen.
awhh wat dannquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed, nachtje lang opblijven weer
klinkt als een standaard avondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aantrekken, beetje draaien, optrekken, omlaagtrekken. In je mond nemen.
Dus.
Als je flink schudt krijg je yoghurt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe op daarover tegen haar
Trollen is voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij haar gegeven dan en moest daarna haar maag leeg worden gepompt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe op daarover tegen haar
Staat die vent nog bij je hotelkamerquote:
Wellicht moeten jullie dit over de DM/PM uitvechten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Trollen is voor onzekere mensen.
Een echte baas heeft karakter van zichzelf.
Zelfde met mods.
Al zal jij dat nooit snappen.
Omdat je er helemaal in op gaat
werken en schoolquote:
Godverdomme houd er eens over op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde met mods.
DrNick?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat die vent nog bij je hotelkamer
Casjetquote:
bijten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aantrekken, beetje draaien, optrekken, omlaagtrekken. In je mond nemen.
Dus.
jij bent een kuttrollquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde met mods.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een kuttroll
ik ben een leuke troll
klaar
quote:
Ja!quote:
nee jij bent een troll met emo momentjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een kuttroll
ik ben een leuke troll
klaar
Nou slik jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Als de 2 mannen hier willen weten of ik sperma slik, mag je dat gerust weten hoor
ik vind het grappig hoe jij ontken dat je trollquote:
Ga je er dan ook zo lekker bij smakken en het over je tong laten rollen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Als de 2 mannen hier willen weten of ik sperma slik, mag je dat gerust weten hoor
Mooie verhalen altijd wel van Jhali. Die maakt nog eens iets mee.quote:
woow dit is waarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee jij bent een troll met emo momentjes
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Renesite het volgende:
Elan wil gewoon Tjacka neuken. Tjacka is alleen te baas.
Klaaaar..
kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Renesite het volgende:
Elan wil gewoon Tjacka neuken. Tjacka is alleen te baas.
Klaaaar..
Nog een tijger hier?quote:
Pinkt traantje wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
cachet, dont change, ur perfect
b urself nd dont change urself bcuz of others
they try 2 pull you down and make u insecure
but dont let them change u ok?
luv ya xoxo
Are you having a laugh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar is het dan over nu?
Iedereen in vrede nu?
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar is het dan over nu?
Iedereen in vrede nu?
Gewoon voorbindertje omdoen. Duh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt
maar punt is
elan heeft een gerimpelde pener met grijs schaamhaar
WHAT TO DO?!?!?!??!
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie verhalen altijd wel van Jhali. Die maakt nog eens iets mee.
Dat verhaal met die wijkagent was ook wel vermakelijk
Jij heb geen rechten in KPD hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef badschaap het volgende:
elan is anaal vernederd door tjacka op een van zijn emo momentjes
Ik las impotentiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Ik vind het leuk hoe iedereen zich druk maakt om mij.
Het zegt iets over mijn importantie
only 4 uquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pinkt traantje weg
Wat een wijze woorden
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.quote:
Fixed that.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Ik vind het leuk hoe iedereen zich druk maakt om mij.
Het zegt iets over mijn impotentie
Daarvoor moet je bij Etsu zijn.quote:
bierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.
Ik heb nog geen date gehad, komt nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Etsu zijn.
Zijn date heeft hem gedist omdat zijn plasser kapot was.
Ff op links kijken. Vriend zit nog wat te internetten. denk het niet meer.quote:
yoloquote:
saaiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ff op links kijken. Vriend zit nog wat te internetten. denk het niet meer.
Balen. Maar zit sws liever in Spanje met slecht weer dan in Nederlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.
quote:
Ja.quote:
Vakkenvullen men? Jeetje..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef badschaap het volgende:
moet morgen alweer om 8.00 op werk staan. Zo eerst dan een captain morgan seven up
Oude mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF wie heeft tegenwoordig nog schaamhaar?
ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF wie heeft tegenwoordig nog schaamhaar?
Over een ander zijn leuter leuten kleuter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Want dan had je kunnen weten dat Tjacka nooit iemand anaal zal kunnen vernederen, nog geen kleuter.
Tjacka is jaloers op deze post.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef badschaap het volgende:
moet morgen alweer om 8.00 op werk staan. Zo eerst dan een captain morgan seven up
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Want dan had je kunnen weten dat Tjacka nooit iemand anaal zal kunnen vernederen, nog geen kleuter.
Wees dan ook een echte meid zoals ik.quote:
ik vind mezelf mooierquote:
nee in de middag actiekoppen opbouwen, in de ochtend allerlei andere zooi doen.quote:
quote:
Wat is een echte meid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wees dan ook een echte meid zoals ik.
Of ben je toch een jongen?
Ik nietquote:
Oh, dan kom ik nietquote:
Oh. Been there.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee in de middag actiekoppen opbouwen, in de ochtend allerlei andere zooi doen.
Ik ben de enige die fucking vrijdagavond en dan de hele zaterdag wil werken van de vulploeg
ik vind jou ook niet mooier dan ryansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ryans zijn wel mooi als ik de tv mag geloven
en niet stiktquote:
In je feyenoord shirtje strak borstkastje sixpackje ja tochquote:
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hemquote:
ik doe elke week wo-vr-zaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Been there.
Alleen ik deed do-avond vr-dag en za-dag.
No biggy
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind jou ook niet mooier dan ryans
Alles weglaserenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen moeten hun kut scheren.
einde discussie
alweerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij kapot. Hulpmod is het toch ook niet helemaal.
Ik ga mijn 700 bladzijden leerwerk maar eens een poging geven.
gingen wij niet skypenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
Ach, tegenwoordig 40 uur per weekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik doe elke week wo-vr-za
om de week ma erbij
en soms als ik voor iemand moet invallen de zo er ook nog bij
Dat sixpackje zit er niet meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je feyenoord shirtje strak borstkastje sixpackje ja toch
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
bij sex zelf is het nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doen
je sliep bij tjacka ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bef niet. Dunno boi,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
bij sex zelf is het nog niet zo erg.
nee beffen in de jungle
ik zou je wel een flinke beurt geven waren het onder andere omstandighedenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Stiekem vind je me woest aantrekkelijk zeker?
doe zelf normaal!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
Ik bedoel, ga je nou wel weer PROBEREN te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Elan kan toch niet inhoudelijk reageren.
Weljaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |