Neequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch geen voorbeeldfunctie voor jou man het zou andersom moeten zijn.
*zoek een leven* tag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik wel een prijs zou winnen met 100.000 posts in een jaar
Ik werk meer dan de gemiddelde Nederlander believe it or notquote:
Ik had trek in iets lekkersquote:
De hulpmod staat paraatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke jij bent echt de grootste debiel die ik ken
Hey Slikkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Waarom heeft hier bijna iedereen de pik op koelkast?!
Omdat er geflipte staat in zijn naam hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook echt zo is.
In tegendeel zelfs... koelkast (zijn echte naam is leuker) is een toffe gozer. Ziet er goed uit, is lief en leuk en heeft geld genoeg.
Ja, dit is maar een forum en iedereen verschuild zich achter achtelijk usernames.. maar doe eens lief tegen elkaar en accepteer elkaar gewoon! Ik zou zelf doen wat ik deed, en dat is koelkast ontmoeten als je de kans hebt. Maar dat beslissen jullie zelf natuurlijk
En feel the love, zo moeilijk kan het toch niet zijn? En alle vrijgezelle mannen: jullie komen dit jaar ook aan de beurt. Sof ziet er leuk uit, maar ze is niet de enigste.
En begin niet meteen met neuken. Ik kan er wel tegen maar niet elk meisje/jongen denkt het zelfde
Dus rust in de tent. Xx
Slik jij ook andere zaken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Omdat er geflipte staat in zijn naam hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook echt zo is.
In tegendeel zelfs... koelkast (zijn echte naam is leuker) is een toffe gozer. Ziet er goed uit, is lief en leuk en heeft geld genoeg.
Ja, dit is maar een forum en iedereen verschuild zich achter achtelijk usernames.. maar doe eens lief tegen elkaar en accepteer elkaar gewoon! Ik zou zelf doen wat ik deed, en dat is koelkast ontmoeten als je de kans hebt. Maar dat beslissen jullie zelf natuurlijk
En feel the love, zo moeilijk kan het toch niet zijn? En alle vrijgezelle mannen: jullie komen dit jaar ook aan de beurt. Sof ziet er leuk uit, maar ze is niet de enigste.
En begin niet meteen met neuken. Ik kan er wel tegen maar niet elk meisje/jongen denkt het zelfde
Dus rust in de tent. Xx
Die verdien ik ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Waar blijft mijn tag voor liefste user en shit trouwens
Ik heb heul de pik niet op Koelkastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Ik lees nu dat Koelkast rijk is. Wat een vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Awww, misschien moeten we een kaart voor je makenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke jij bent echt de grootste debiel die ik ken
Als?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk meer dan de gemiddelde Nederlander believe it or not
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww, misschien moeten we een kaart voor je maken
Ik heb een zak Haribo snoepjes met kersjes en colaflesjesquote:
trolquote:
Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als?
Overigens: de gemiddelde Nederlander is een uitkeringstrekker, parttimer of schoolgaand
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwiequote:
OMG die zijn lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een zak Haribo snoepjes met kersjes en colaflesjesq
X-files die is toch fucking oud of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, mn nas delete elke x de files die ik download![]()
wtf is deze dan
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Dus rust in de tent. Xx
Jaquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat lul je dan zo net allemaal man wereldverbeteraar.
Tot zover je geloofwaardigheid als modje voor zover je die al had .
Op school? Als wat dan? wissssik niequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Ik werk nog steeds op school en als private tutor
Schijnt wel een goede serie te zijn, misschein ook nog maar eens kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Bah. Nasse Anna met knoflooksaus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef badschaap het volgende:
pizza hawai met knoflooksaus is lekkah
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwie
Misschien heb je er wat aanquote:
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |