trolquote:
Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als?
Overigens: de gemiddelde Nederlander is een uitkeringstrekker, parttimer of schoolgaand
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwiequote:
OMG die zijn lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een zak Haribo snoepjes met kersjes en colaflesjesq
X-files die is toch fucking oud of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, mn nas delete elke x de files die ik download![]()
wtf is deze dan
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke, nu is het over!
Waarom heeft hier bijna iedereen de pik op koelkast?!
Omdat er geflipte staat in zijn naam hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook echt zo is.
In tegendeel zelfs... koelkast (zijn echte naam is leuker) is een toffe gozer. Ziet er goed uit, is lief en leuk en heeft geld genoeg.
Ja, dit is maar een forum en iedereen verschuild zich achter achtelijk usernames.. maar doe eens lief tegen elkaar en accepteer elkaar gewoon! Ik zou zelf doen wat ik deed, en dat is koelkast ontmoeten als je de kans hebt. Maar dat beslissen jullie zelf natuurlijk
En feel the love, zo moeilijk kan het toch niet zijn? En alle vrijgezelle mannen: jullie komen dit jaar ook aan de beurt. Sof ziet er leuk uit, maar ze is niet de enigste.
En begin niet meteen met neuken. Ik kan er wel tegen maar niet elk meisje/jongen denkt het zelfde
Dus rust in de tent. Xx
Jaquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat lul je dan zo net allemaal man wereldverbeteraar.
Tot zover je geloofwaardigheid als modje voor zover je die al had .
Op school? Als wat dan? wissssik niequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Ik werk nog steeds op school en als private tutor
Schijnt wel een goede serie te zijn, misschein ook nog maar eens kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Bah. Nasse Anna met knoflooksaus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef badschaap het volgende:
pizza hawai met knoflooksaus is lekkah
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills tekent een kaart van het leven voor Stuwie
Misschien heb je er wat aanquote:
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.quote:
Jufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op school? Als wat dan? wissssik nie
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Mijn kat zeurt om eten. Maar heb alleen melk in huis, en sperma
Ze zijna l bijna opquote:
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddelsquote:
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nuquote:
Dan koop je nieuwe, exclusief voor mijquote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
het gaat hier te snel, snappen jullie dat?
rustig aub
ik troll altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.
Niet alleen bij mij maar bij je hele doelgroep.
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddels
Wie zegt dat wij hem haten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Ess, dat weet ik. Ik app continu met hem en weet wie hem niet haat hier.
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
Zeg toch dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?
Ik hoop dat deze post wel voldoende was.
ja die is oud, maar dit gaat om elke keer mn filesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nu
Bij Nickquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kan
jamaar ik ben maar een simpele user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijkIk heb zelfs nnog tijd genoeg om ook tv te kijken en andere topics te doen
Waar moest ik nou eigenlijk heen vanmiddag toen je dat vroeg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
slik je ook yoghurt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Oooh, nee. Lijkt me trouwens best leuk, iets op TV te doenquote:
Geloof me,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenJe komt hier nooit en wat nou als wij vinden dat je vriend vervelend is. Laat ons dan gewoon, niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
ahahhaa leuke grapquote:
We zijn sinds kort wel weer een sterk FOK! team. Ik denk dat we maar admin moeten worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik troll nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik zie hem meer als iemand die eerst slijmt en als je daar niet op reageert kut tegen je gaat doen, maar goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geloof me,
Hij is een allemans vriend. Hij wilt niet vervelend doen en zijn.
Ik ik wil hier gerust vaker komen, alleen heb ik net als hem ook een leven.
quote:
Ohja dat is waar, er zit natuurlijk verschil inquote:
hoe gaat ie?quote:
ik geloof dit gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll nooit.
Daarom botsen onze karakters altijd.
Het is bij jou aantrekken en afstoten. WAT BEN IK NOG WAARD!!quote:
Zo gaat het al 3402 topics.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dit maar een wonderlijk topic. Sering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |