slik je ook yoghurt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Ess, dat weet ik. Ik app continu met hem en weet wie hem niet haat hier.
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
Oooh, nee. Lijkt me trouwens best leuk, iets op TV te doenquote:
Geloof me,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zouden we allemaal naar je luisterenJe komt hier nooit en wat nou als wij vinden dat je vriend vervelend is. Laat ons dan gewoon, niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
ahahhaa leuke grapquote:
We zijn sinds kort wel weer een sterk FOK! team. Ik denk dat we maar admin moeten worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik troll nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik troll altijd
alleen ik dacht dat jij te vertrouwen was
daarom had ik al die dm's gestuurd
Ik zie hem meer als iemand die eerst slijmt en als je daar niet op reageert kut tegen je gaat doen, maar goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geloof me,
Hij is een allemans vriend. Hij wilt niet vervelend doen en zijn.
Ik ik wil hier gerust vaker komen, alleen heb ik net als hem ook een leven.
quote:
Ohja dat is waar, er zit natuurlijk verschil inquote:
hoe gaat ie?quote:
ik geloof dit gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll nooit.
Daarom botsen onze karakters altijd.
Het is bij jou aantrekken en afstoten. WAT BEN IK NOG WAARD!!quote:
Zo gaat het al 3402 topics.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dit maar een wonderlijk topic. Sering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |