Jufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op school? Als wat dan? wissssik nie
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Mijn kat zeurt om eten. Maar heb alleen melk in huis, en sperma
Ze zijna l bijna opquote:
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddelsquote:
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nuquote:
Dan koop je nieuwe, exclusief voor mijquote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
het gaat hier te snel, snappen jullie dat?
rustig aub
ik troll altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel mod he, dus als je wil dat mensen zo nu en dan naar je luisteren moet je niet om de minuut van gedaante veranderen en je trollmasker op en af zetten daar zaai je verwarring mee.
Niet alleen bij mij maar bij je hele doelgroep.
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als leraar dus. Al een paar jaar inmiddels
Wie zegt dat wij hem haten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Ess, dat weet ik. Ik app continu met hem en weet wie hem niet haat hier.
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
Zeg toch dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een lastige situatie Elan. Misschien kan je een stukje worst voor hem pakken?
Ik hoop dat deze post wel voldoende was.
ja die is oud, maar dit gaat om elke keer mn filesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
X-files die is toch fucking oud of niet.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt Stijn net compleet afgemaakt hij wil niets meer met GC te maken hebben nu
Bij Nickquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, Eerder nog bij Nick dacht ik. Nouja kan
jamaar ik ben maar een simpele user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijkIk heb zelfs nnog tijd genoeg om ook tv te kijken en andere topics te doen
Waar moest ik nou eigenlijk heen vanmiddag toen je dat vroeg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
Ess, dat weet ik. Ik app continu met hem en weet wie hem niet haat hier.
Het is best knap dat je iemand kan haten/niet mag zonder hem nog nooit gezien te hebben.
En ja ik slik nog meer. Het zo immers slecht zijn als ik alleen maar koekjes at.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |