er was eten dus was wel okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En was het ook echt gezellig of deed je alsof?
en bansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fack en dat allemaal alleen om je notes?
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekstquote:
Not just a pretty facequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekst![]()
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De OP was verneukt, en dit was een poging van mij om het te herstellen, met daarboven dat stukje tekst![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn echt een stelletje dramaqueens met zijn allen.
Mijn inlichtingendienst voor oneerbare betalingenquote:
Spannend, waar haal je de inspiratie vandaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh.
Wat vond je van mijn liedje/zin
quote:
geen idee waar je over hebt en ik ken je niet, ga wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn inlichtingendienst voor oneerbare betalingen
Mijn almachtige goed gevulde brein meid. Ik rol zoals hij gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend, waar haal je de inspiratie vandaan?
Doet nog steeds pijn eh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee waar je over hebt en ik ken je niet, ga weg
er zit wel een serieuze ondertoon in andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka teringhlijer deze trol was wel geslaagd![]()
Ja weet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zit wel een serieuze ondertoon in anders
als jij begintquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet.
Van mij ook wel hoor
Hoop dat je er iets mee doet.
wtf. inuit? Je bent een draaideur? Er in er uit?quote:
Ja, ik drink Bier eN Wijnquote:
Ik ook wel eens, soms, niet overdreven vaakquote:
Ik word niet altijd even goed begrepen thoughquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ook wel eens, soms, niet overdreven vaak
Nee, maar Frans zou wel kunnen helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
wtf. inuit? Je bent een draaideur? Er in er uit?
Moet ik verder redeneren?
France Longue?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar Frans zou wel kunnen helpen
Die heb ik opgegetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Waar blijft mijn tag voor liefste user en shit trouwens
jij krijgt een tag met topickaperquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
Waar blijft mijn tag voor liefste user en shit trouwens
Komt een nieuwe Tjacka, 2014quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zit wel een serieuze ondertoon in anders
Een baan would help?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik wel een prijs zou winnen met 100.000 posts in een jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |