Ja, hoe zit het eigenlijk met van die dikke grote kaarsen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, misschien ligt het daaraan
Wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het eigenlijk met van die dikke grote kaarsen?
Nee, Stijn. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van. Precies om dit heb ik een hekel aan je.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
en elan mag je welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Een hekel hebben aan mensen, laat staan onlinequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij houdt mij wel warm met zijn lichaamsmassa ja. Laat die kou maar komen.quote:
Je hebt geen recht om hekel aan mensen te hebben. Dat is de vork in de steel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit de vork dan in de steel?
Waarom heb ik dat recht niet? Verleen jij die rechten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt geen recht om hekel aan mensen te hebben. Dat is de vork in de steel.
ik heb hem in pm gestuurd jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft de speech nog gewerkt? Ze zijn beide wel rustig ineens.
Ben je alweer gekaapt?quote:
Kom hierrrrrr met je zwart haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen, laat staan online
[..]
Hij houdt mij wel warm met zijn lichaamsmassa ja. Laat die kou maar komen.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat recht niet? Verleen jij die rechten?
Je bent onvriendelijk aan het doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Verwacht weinig liefdevols met je haast criminele aantijgingen.quote:
Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas isquote:
Verschrikkelijk. Sloot totaal niet aan bij de stof, te lang (19 vragen), 11 A4tjes volgeschreven met 100 vraagtekens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht weinig liefdevols met je haast criminele aantijgingen.
Hoe ging je tentamen overigens?
Nou kom opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, ik weet weer waar ik G-K van ken.
waarvan dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, ik weet weer waar ik G-K van ken.
Dat bepalen we wel weer met Pasen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas is
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sounds like a planquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepalen we wel weer met Pasen.
En modestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.
Vertyftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Sloot totaal niet aan bij de stof, te lang (19 vragen), 11 A4tjes volgeschreven met 100 vraagtekens.
Oftewel: een 1.
8 januari weer.
Lief dat je het vraagt. Zie ik Stijn niet snel doen.
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.quote:
Ik heb de TT niet aangepast. Het boeit mij niet wat er staat. Wil je jouw naam er liever hebben?quote:
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.
Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
gk, wie mag jij hier wel dan?
wie zijn jouw reden om hier te posten?
Ga terug naar VBL, Stijn. Dat is wat iedereen hier wil.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.
Zuurkoolvreter.
Nee. Van jou hoef ik dat niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de TT niet aangepast. Het boeit mij niet wat er staat. Wil je jouw naam er liever hebben?
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als je niet oppast begin ik je een dagelijks glitterplaatje te sturen hoor.
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga terug naar VBL, Stijn. Dat is wat iedereen hier wil.
Denk je dat ik express boos doe?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.
Zuurkoolvreter.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Ik krijg DM's/PM's.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denk je dat ik express boos doe?
Trouwens, zuurkool
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg DM's/PM's.![]()
En lees jij hier 24/7 ofzo? Heb je niks beters te doen?
Ik heb een hekel aan zuurkoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.
Ben jij de paus van deze slowchat ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Eindelijk kom je nu achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij de paus van deze slowchat ja?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of nee
mag ik dan sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tofquote:
Jij lijkt me daar wel geschikt voorquote:
Zonde. Dan maar zonder glittersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tof
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen all-in
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dan maar zonder glitters
[ afbeelding ]
Ja ben ik vies en oud genoegquote:
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen all-in
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel
Dus weet wat je doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..
Overal waar het vbl volk komt volgt ruziequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNW
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fuckquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Wees vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Lees er gewoon overheen johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet op BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Omdat hij hard to get speelt..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Hij is jong, geen rimpelpeners weet je wel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedmaakseks?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een liefde.
God kijkt met een glimlach naar beneden.
vies zeker, en ik houd van jonge meisjes. moet wel goed komen.quote:
Alle kaarten zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
Jammer. Ik ging weg bij VBL om het gezeik. Ik zal ook hier mijn conclusies moeten trekken.
Sortedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vies zeker, en ik houd van jonge meisjes. moet wel goed komen.
De baard heb ik ook inmiddels
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.
Kan het ook aan jou vragen. Ik beschouw dit als een jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelen
Focus je op iets zinvol. Je gedraagt je nu immers als een kleuter
Weet je wat laag hangtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De irritatiegrens ligt laag in dit topic.
wacht maarquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helpt
mutoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
Jammer. Ik ging weg bij VBL om het gezeik. Ik zal ook hier mijn conclusies moeten trekken.
En daarom ben ik geiriteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De irritatiegrens ligt laag in dit topic.
Jimbo met zijn dikke jumboquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helpt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
je blijft maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
soort XXL Frikandel, maar dan blankquote:
Ik vond het een vreemde reactie. Nu maak je het ervan dat ik ruzie zoek, terwijl ik helemaal geen ruzie wilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent nu ruzie aan het zoeken en dan beticht je mij daarvan
Je hebt gelijk. Ik heb Tjacka met klem verzocht jou een permban aan te smeren. Ik heb hem hier ook een leuke financiële beloning als compensatie voor aangeboden. Je gaat weg, tegen elke prijsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan het ook aan jou vragen. Ik beschouw dit als een ja
Wat boeit het jou nou hou ik mij gedraagon.
Er maar 1 homo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Maar eem serieus. Hier zitten homo's, conspiracy zoekers, voetballers en meisjes samen
het lijkt de samenleving welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Maar eem serieus. Hier zitten homo's, conspiracy zoekers, voetballers en meisjes samen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die van Jimbo.quote:quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Daarom goedmaakseks? Als je dat niet wil, blijven we ruzie hebben wat mij betreftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemde reactie. Nu maak je het ervan dat ik ruzie zoek, terwijl ik helemaal geen ruzie wil.
Ik kan er wel tegen hoor. Ga altijd heel relaxed om met zo'n inval. Best leuk toch? Begrijp nooit zo goed waarom men zo'n probleem heeft met VBL'ers. Ik vind ze leuk.quote:
Nederland is niet voor niets een pluriforme samenleving.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Da's toch logisch dat dit escaleert?quote:
Laten we het op de geforceerde ruzie houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom goedmaakseks? Als je dat niet wil, blijven we ruzie hebben wat mij betreft
Tjacka gaat het topic sluiten. Hvj.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het op de geforceerde ruzie houden.
[JR]quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Tjacka het volgende:
ik merk dat het tijd is om af te koelen
oke we gaan af koelen
Maar jij komt dan ook regelmatig in vblquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor. Ga altijd heel relaxed om met zo'n inval. Best leuk toch? Begrijp nooit zo goed waarom men zo'n probleem heeft met VBL'ers. Ik vind ze leuk.
dat is normaal es dr vriend, maar die is in het buitenlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's toch logisch dat dit escaleert?
WAAR IS OVERIGENS DE EXCUUSNEGER
Die heeft een doorbakken xxl jopper?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is normaal es dr vriend, maar die is in het buitenland
Kak maak je het nog moeilijk ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is niet voor niets een pluriforme samenleving.
nee, maar het is wel een excuus negerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heeft een doorbakken xxl jopper?
Bon voyagequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik stel voor om bij etsu op bezoek te gaan.
En vervolgens is etsu het bewijs dat ik wel normaal ben.
Ik sta elke avond onder zijn raam te zingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Awell awell. Picsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een excuus neger![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke. Dan zijn we nu vriendjes voor het leven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De koffie die in mijn mondholte zat, begint qua temperatuur alweer te stijgen; dus ja.
Hoelaat vanavond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta elke avond onder zijn raam te zingen
Is Etsu jouw rustgever?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dan zijn we nu vriendjes voor het leven.
Ik zie niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je een blije beer.
Ik wil bewijzen dat ik niet geflipt benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef geen geflipte koelkasten op bezoek, bedankt.
Goshquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je een blije beer.
Ik ook.quote:
Let dan ook op ouwequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj waarom waarschuwen jullie mij niet dat het weer open is
Ja niet hier. Ga maar naar Stijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wil bewijzen dat ik niet geflipt ben
Je was al achter de Hills, Ess.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
Richt een praatgroep op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook.
Seems Etsu en ik hebben hetzelfde gebrek.
wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ben heul niet oudquote:
Heuvelsquote:
Je hebt wel een ouwe rotkop thoughquote:
Ditquote:
Same!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Watte
Ik zie een error-plaatje zeg maar.
Dat kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik stel een botenparade voor.
quote:
I'm your Venus. I'm your fire. It's your desirequote:
Mij de schuld afschuivenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt het weer erger dan het is, doe dat niet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt het weer erger dan het is, doe dat niet.
Jij weet heul niets van mijquote:
What the fuckquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zo is Stijn. Deal with it. Daarom ben ik verliefd op hem.
Ik krijg flashbacksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zo is Stijn. Deal with it. Daarom ben ik verliefd op hem.
Gelukkig maarquote:
Ik heb een nieuwe muis besteld, komt morgen binnenquote:
Neenee. Maar gewooooonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nooit verliefd geweest op een Stijn.
Jaquote:
Heul nietquote:
Doe effe normaal, niet iedereen hier hoeft te weten dat jij mij anaal hebt genomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik mag jou ook niet. Nemen. gnigni
Ik ben top ain'tquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe effe normaal, niet iedereen hier hoeft te weten dat jij mij anaal hebt genomen.
050-boi of 010?quote:
quote:
Neequote:
wat zij je dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat is het probleem.
Ik mag IEDEREEN.
Ik post hier leuk mee vanaf het begin.
Het is begonnen toen ik volgens jullie iets verkeerds zij paar maanden terug.
Ik zal ze eren. I swear!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga niet in op oneerbare voorstellen
Ik vind stijn wel aardigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga terug naar VBL, Stijn. Dat is wat iedereen hier wil.
Mijn neger eerst ze alquote:
Thanks mate!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn echt een stelletje dramaqueens met zijn allen.
Whats that over Ess' hills, it's an negro, it's an negroooquote:
Stuur ze een pmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik troll nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij troll toch alleen maar
trollnicht
ik maak maar een grap, pik.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik troll niet!
Sowieso, wie ben jij en heeft je blauw gemaakt![]()
#verzuurd.
Nee, ik ben een keukenprinsesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka is mn date.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik troll niet!
Sowieso, wie ben jij en heeft je blauw gemaakt![]()
#verzuurd.
Nee gezellig doen met mensen benedenquote:
oh dan nam ik je troll serieusquote:
dat zei hij tochquote:
En was het ook echt gezellig of deed je alsof?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gezellig doen met mensen beneden
jij en gezellig doen?!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gezellig doen met mensen beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |