het lijkt de samenleving welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Maar eem serieus. Hier zitten homo's, conspiracy zoekers, voetballers en meisjes samen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die van Jimbo.quote:quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Daarom goedmaakseks? Als je dat niet wil, blijven we ruzie hebben wat mij betreftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemde reactie. Nu maak je het ervan dat ik ruzie zoek, terwijl ik helemaal geen ruzie wil.
Ik kan er wel tegen hoor. Ga altijd heel relaxed om met zo'n inval. Best leuk toch? Begrijp nooit zo goed waarom men zo'n probleem heeft met VBL'ers. Ik vind ze leuk.quote:
Nederland is niet voor niets een pluriforme samenleving.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Maar eem serieus. Hier zitten homo's, conspiracy zoekers, voetballers en meisjes samen
Da's toch logisch dat dit escaleert?quote:
Laten we het op de geforceerde ruzie houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom goedmaakseks? Als je dat niet wil, blijven we ruzie hebben wat mij betreft
Tjacka gaat het topic sluiten. Hvj.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het op de geforceerde ruzie houden.
[JR]quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Tjacka het volgende:
ik merk dat het tijd is om af te koelen
oke we gaan af koelen
Maar jij komt dan ook regelmatig in vblquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor. Ga altijd heel relaxed om met zo'n inval. Best leuk toch? Begrijp nooit zo goed waarom men zo'n probleem heeft met VBL'ers. Ik vind ze leuk.
dat is normaal es dr vriend, maar die is in het buitenlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's toch logisch dat dit escaleert?
WAAR IS OVERIGENS DE EXCUUSNEGER
Die heeft een doorbakken xxl jopper?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is normaal es dr vriend, maar die is in het buitenland
Kak maak je het nog moeilijk ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is niet voor niets een pluriforme samenleving.
nee, maar het is wel een excuus negerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heeft een doorbakken xxl jopper?
Bon voyagequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik stel voor om bij etsu op bezoek te gaan.
En vervolgens is etsu het bewijs dat ik wel normaal ben.
Ik sta elke avond onder zijn raam te zingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Awell awell. Picsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een excuus neger![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke. Dan zijn we nu vriendjes voor het leven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De koffie die in mijn mondholte zat, begint qua temperatuur alweer te stijgen; dus ja.
Hoelaat vanavond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta elke avond onder zijn raam te zingen
Is Etsu jouw rustgever?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dan zijn we nu vriendjes voor het leven.
Ik zie niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je een blije beer.
Ik wil bewijzen dat ik niet geflipt benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef geen geflipte koelkasten op bezoek, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |