quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Ik krijg DM's/PM's.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denk je dat ik express boos doe?
Trouwens, zuurkool
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg DM's/PM's.![]()
En lees jij hier 24/7 ofzo? Heb je niks beters te doen?
Ik heb een hekel aan zuurkoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.
Ben jij de paus van deze slowchat ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Eindelijk kom je nu achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij de paus van deze slowchat ja?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of nee
mag ik dan sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas is
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tofquote:
Jij lijkt me daar wel geschikt voorquote:
Zonde. Dan maar zonder glittersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tof
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen all-in
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dan maar zonder glitters
[ afbeelding ]
Ja ben ik vies en oud genoegquote:
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen all-in
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel
Dus weet wat je doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..
Overal waar het vbl volk komt volgt ruziequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNW
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fuckquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Wees vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Lees er gewoon overheen johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet op BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Omdat hij hard to get speelt..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Hij is jong, geen rimpelpeners weet je wel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedmaakseks?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een liefde.
God kijkt met een glimlach naar beneden.
vies zeker, en ik houd van jonge meisjes. moet wel goed komen.quote:
Alle kaarten zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
Jammer. Ik ging weg bij VBL om het gezeik. Ik zal ook hier mijn conclusies moeten trekken.
Sortedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vies zeker, en ik houd van jonge meisjes. moet wel goed komen.
De baard heb ik ook inmiddels
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.
Kan het ook aan jou vragen. Ik beschouw dit als een jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelen
Focus je op iets zinvol. Je gedraagt je nu immers als een kleuter
Weet je wat laag hangtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De irritatiegrens ligt laag in dit topic.
wacht maarquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helpt
mutoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
Jammer. Ik ging weg bij VBL om het gezeik. Ik zal ook hier mijn conclusies moeten trekken.
En daarom ben ik geiriteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De irritatiegrens ligt laag in dit topic.
Jimbo met zijn dikke jumboquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie even kontenbonken, mss dat dat helpt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
je blijft maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
soort XXL Frikandel, maar dan blankquote:
Ik vond het een vreemde reactie. Nu maak je het ervan dat ik ruzie zoek, terwijl ik helemaal geen ruzie wilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent nu ruzie aan het zoeken en dan beticht je mij daarvan
Je hebt gelijk. Ik heb Tjacka met klem verzocht jou een permban aan te smeren. Ik heb hem hier ook een leuke financiële beloning als compensatie voor aangeboden. Je gaat weg, tegen elke prijsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan het ook aan jou vragen. Ik beschouw dit als een ja
Wat boeit het jou nou hou ik mij gedraagon.
Er maar 1 homo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Renesite het volgende:
Maar eem serieus. Hier zitten homo's, conspiracy zoekers, voetballers en meisjes samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |