Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas isquote:
Verschrikkelijk. Sloot totaal niet aan bij de stof, te lang (19 vragen), 11 A4tjes volgeschreven met 100 vraagtekens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht weinig liefdevols met je haast criminele aantijgingen.
Hoe ging je tentamen overigens?
Nou kom opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, ik weet weer waar ik G-K van ken.
waarvan dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, ik weet weer waar ik G-K van ken.
Dat bepalen we wel weer met Pasen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas is
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sounds like a planquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepalen we wel weer met Pasen.
En modestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.
Vertyftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Sloot totaal niet aan bij de stof, te lang (19 vragen), 11 A4tjes volgeschreven met 100 vraagtekens.
Oftewel: een 1.
8 januari weer.
Lief dat je het vraagt. Zie ik Stijn niet snel doen.
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.quote:
Ik heb de TT niet aangepast. Het boeit mij niet wat er staat. Wil je jouw naam er liever hebben?quote:
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik toch de enige alom geliefde user.
Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
gk, wie mag jij hier wel dan?
wie zijn jouw reden om hier te posten?
Ga terug naar VBL, Stijn. Dat is wat iedereen hier wil.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.
Zuurkoolvreter.
Nee. Van jou hoef ik dat niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de TT niet aangepast. Het boeit mij niet wat er staat. Wil je jouw naam er liever hebben?
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als je niet oppast begin ik je een dagelijks glitterplaatje te sturen hoor.
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga terug naar VBL, Stijn. Dat is wat iedereen hier wil.
Denk je dat ik express boos doe?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou zuur te doen joh. Ga op een cursus zelfbeheersing bij Littlerabbit, die weet het te presteren om altijd vriendelijk te blijven, dat is ook een kunst.
Zuurkoolvreter.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Ik krijg DM's/PM's.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denk je dat ik express boos doe?
Trouwens, zuurkool
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg DM's/PM's.![]()
En lees jij hier 24/7 ofzo? Heb je niks beters te doen?
Ik heb een hekel aan zuurkoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.
Ben jij de paus van deze slowchat ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Eindelijk kom je nu achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij de paus van deze slowchat ja?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of nee
mag ik dan sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tofquote:
Jij lijkt me daar wel geschikt voorquote:
Zonde. Dan maar zonder glittersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tof
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |