quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Ik krijg DM's/PM's.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe alleen jou horen zeggen.
Waarom vraag je dat aan mij en niet aan Tjacka? Je lijkt wel een obsessie voor mij te ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Van jou hoef ik dat niet.
Zit je al bij Tjacka te zeiken om een ban voor mij?
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denk je dat ik express boos doe?
Trouwens, zuurkool
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg DM's/PM's.![]()
En lees jij hier 24/7 ofzo? Heb je niks beters te doen?
Ik heb een hekel aan zuurkoolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurkool is mijn favoriete 'kool'.
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we het over die boeg gooien? Doe eens rustig joh.
Ben jij de paus van deze slowchat ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Eindelijk kom je nu achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij de paus van deze slowchat ja?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Waar moet ik precies aan denken? Dan kan ik daarna gaan overwegen of dat het waard is ja of nee
mag ik dan sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezeur over wie wel en niet lief is. Alsof het bijna Sinterklaas is
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tofquote:
Jij lijkt me daar wel geschikt voorquote:
Zonde. Dan maar zonder glittersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De onderste kan ik niet zien. De bovenste vind ik wel tof
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |