quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dan maar zonder glitters
[ afbeelding ]
Ja ben ik vies en oud genoegquote:
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamAjacied422 vs #TeamEtsu
We spelen all-in
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel
Dus weet wat je doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool. Ik zou voor jou kunnen kiezen allen Etsu speelt hard to get met mij..
Overal waar het vbl volk komt volgt ruziequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kies geen team. Vind het wel een nare sfeer hier nu, dus ga wel naar BNW
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben je spuugzat en kan je wel uitkotsen.
Tjacka is met mij eens.
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind niemand hier eigenlijk echt vervelend. Ik vond alleen LMI een vervelende gast omdat hij alsmaar in herhaling viel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fuckquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Wees vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staan 442 voor eigenlijk? Getallen opgeteld is je leeftijd? Vanzelfsprekend.
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Lees er gewoon overheen johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet op BNWquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal waar het vbl volk komt volgt ruzie
Omdat hij hard to get speelt..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek of wil geen ruzie. Etsu komt nogal gefrustreerd over.
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Hij is jong, geen rimpelpeners weet je wel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |