Ja, hoe zit het eigenlijk met van die dikke grote kaarsen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, misschien ligt het daaraan
Wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het eigenlijk met van die dikke grote kaarsen?
Nee, Stijn. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van. Precies om dit heb ik een hekel aan je.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
en elan mag je welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Een hekel hebben aan mensen, laat staan onlinequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij houdt mij wel warm met zijn lichaamsmassa ja. Laat die kou maar komen.quote:
Je hebt geen recht om hekel aan mensen te hebben. Dat is de vork in de steel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit de vork dan in de steel?
Waarom heb ik dat recht niet? Verleen jij die rechten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt geen recht om hekel aan mensen te hebben. Dat is de vork in de steel.
ik heb hem in pm gestuurd jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft de speech nog gewerkt? Ze zijn beide wel rustig ineens.
Ben je alweer gekaapt?quote:
Kom hierrrrrr met je zwart haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen, laat staan online
[..]
Hij houdt mij wel warm met zijn lichaamsmassa ja. Laat die kou maar komen.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat recht niet? Verleen jij die rechten?
Je bent onvriendelijk aan het doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Verwacht weinig liefdevols met je haast criminele aantijgingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |