Mooie verhalen altijd wel van Jhali. Die maakt nog eens iets mee.quote:
woow dit is waarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee jij bent een troll met emo momentjes
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Renesite het volgende:
Elan wil gewoon Tjacka neuken. Tjacka is alleen te baas.
Klaaaar..
kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Renesite het volgende:
Elan wil gewoon Tjacka neuken. Tjacka is alleen te baas.
Klaaaar..
Nog een tijger hier?quote:
Pinkt traantje wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
cachet, dont change, ur perfect
b urself nd dont change urself bcuz of others
they try 2 pull you down and make u insecure
but dont let them change u ok?
luv ya xoxo
Are you having a laugh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar is het dan over nu?
Iedereen in vrede nu?
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar is het dan over nu?
Iedereen in vrede nu?
Gewoon voorbindertje omdoen. Duh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt
maar punt is
elan heeft een gerimpelde pener met grijs schaamhaar
WHAT TO DO?!?!?!??!
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie verhalen altijd wel van Jhali. Die maakt nog eens iets mee.
Dat verhaal met die wijkagent was ook wel vermakelijk
Jij heb geen rechten in KPD hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef badschaap het volgende:
elan is anaal vernederd door tjacka op een van zijn emo momentjes
Ik las impotentiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Ik vind het leuk hoe iedereen zich druk maakt om mij.
Het zegt iets over mijn importantie
only 4 uquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pinkt traantje weg
Wat een wijze woorden
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.quote:
Fixed that.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Ik vind het leuk hoe iedereen zich druk maakt om mij.
Het zegt iets over mijn impotentie
Daarvoor moet je bij Etsu zijn.quote:
bierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.
Ik heb nog geen date gehad, komt nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Etsu zijn.
Zijn date heeft hem gedist omdat zijn plasser kapot was.
Ff op links kijken. Vriend zit nog wat te internetten. denk het niet meer.quote:
yoloquote:
saaiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ff op links kijken. Vriend zit nog wat te internetten. denk het niet meer.
Balen. Maar zit sws liever in Spanje met slecht weer dan in Nederlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Zeker eerste week. Tweede week was slecht weer, dus wat minder. Maar ik kan wel wennen aan een biertje + Tapa voor ¤1,10.
quote:
Ja.quote:
Vakkenvullen men? Jeetje..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef badschaap het volgende:
moet morgen alweer om 8.00 op werk staan. Zo eerst dan een captain morgan seven up
Oude mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF wie heeft tegenwoordig nog schaamhaar?
ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF wie heeft tegenwoordig nog schaamhaar?
Over een ander zijn leuter leuten kleuter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Want dan had je kunnen weten dat Tjacka nooit iemand anaal zal kunnen vernederen, nog geen kleuter.
Tjacka is jaloers op deze post.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef badschaap het volgende:
moet morgen alweer om 8.00 op werk staan. Zo eerst dan een captain morgan seven up
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Want dan had je kunnen weten dat Tjacka nooit iemand anaal zal kunnen vernederen, nog geen kleuter.
Wees dan ook een echte meid zoals ik.quote:
ik vind mezelf mooierquote:
nee in de middag actiekoppen opbouwen, in de ochtend allerlei andere zooi doen.quote:
quote:
Wat is een echte meid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wees dan ook een echte meid zoals ik.
Of ben je toch een jongen?
Ik nietquote:
Oh, dan kom ik nietquote:
Oh. Been there.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee in de middag actiekoppen opbouwen, in de ochtend allerlei andere zooi doen.
Ik ben de enige die fucking vrijdagavond en dan de hele zaterdag wil werken van de vulploeg
ik vind jou ook niet mooier dan ryansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ryans zijn wel mooi als ik de tv mag geloven
en niet stiktquote:
In je feyenoord shirtje strak borstkastje sixpackje ja tochquote:
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hemquote:
ik doe elke week wo-vr-zaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Been there.
Alleen ik deed do-avond vr-dag en za-dag.
No biggy
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind jou ook niet mooier dan ryans
Alles weglaserenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen moeten hun kut scheren.
einde discussie
alweerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij kapot. Hulpmod is het toch ook niet helemaal.
Ik ga mijn 700 bladzijden leerwerk maar eens een poging geven.
gingen wij niet skypenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
Ach, tegenwoordig 40 uur per weekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik doe elke week wo-vr-za
om de week ma erbij
en soms als ik voor iemand moet invallen de zo er ook nog bij
Dat sixpackje zit er niet meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je feyenoord shirtje strak borstkastje sixpackje ja toch
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
bij sex zelf is het nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doen
je sliep bij tjacka ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bef niet. Dunno boi,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
bij sex zelf is het nog niet zo erg.
nee beffen in de jungle
ik zou je wel een flinke beurt geven waren het onder andere omstandighedenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Stiekem vind je me woest aantrekkelijk zeker?
doe zelf normaal!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
Ik bedoel, ga je nou wel weer PROBEREN te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Elan kan toch niet inhoudelijk reageren.
Weljaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |