ik doe elke week wo-vr-zaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Been there.
Alleen ik deed do-avond vr-dag en za-dag.
No biggy
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind jou ook niet mooier dan ryans
Alles weglaserenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen moeten hun kut scheren.
einde discussie
alweerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij kapot. Hulpmod is het toch ook niet helemaal.
Ik ga mijn 700 bladzijden leerwerk maar eens een poging geven.
gingen wij niet skypenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
Ach, tegenwoordig 40 uur per weekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik doe elke week wo-vr-za
om de week ma erbij
en soms als ik voor iemand moet invallen de zo er ook nog bij
Dat sixpackje zit er niet meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je feyenoord shirtje strak borstkastje sixpackje ja toch
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd aantal dagen terug wakker en het eerste wat ik zag waren een aantal foto's van hem
bij sex zelf is het nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit sex gehad. Je hebt je punt gehad en mag nu biologie 2e klas opnieuw doen
je sliep bij tjacka ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bef niet. Dunno boi,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
bij sex zelf is het nog niet zo erg.
nee beffen in de jungle
ik zou je wel een flinke beurt geven waren het onder andere omstandighedenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Stiekem vind je me woest aantrekkelijk zeker?
doe zelf normaal!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
Ik bedoel, ga je nou wel weer PROBEREN te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Elan kan toch niet inhoudelijk reageren.
Weljaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ga ik even naar de wc en frituurpan aanzetten, 40 posts verder
doe ff normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |