ja daarom deze kut ttquote:
Goede afsluiter van het verhaal wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende wilde niet zeggen wie het wasdaarom vind ik ze allemaal schijnheilig. Eentje was wel aardig. Maar sinds die klachten werd ik ook niet meer overdag ingepland zodat ik altijd alleen werkte
En de klacht was, dat ik nooit iets deed oid. dat ik geen taken aannam
![]()
Ik hoop ook een taart
Hmm denk dat die kans klein is, kwam nooit zo vaak bij hem over de vloer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee joh eerder dan 2008. hoogte punt van 2006 of zo denk ik
[..]
Weet niet zeker. maar volgens mij heb ik je ooit een keertje bij oshiro thuis gezien
En ja was wel makkelijk. Kan me alleen niet herinneren dat jij iemand uit die groep wat gedaan hebt hoor
Tjacka zette de VBL-SC-OP hier neer. Ik postte de OP in een code hier terwijl ik 'm in VBL moest postenquote:
heb ik je nu beledigtquote:
O, zelfgemaakte soepen van omaatjes. Zo lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede afsluiter van het verhaal wel.
Maar dat is wel een erg verrotte werkomgeving ja, maar je bent eindelijk weg![]()
Ik had nog erwtensoep van mijn oma staan. Ik kan toch binnen blijven
Ongelofelijk flauw zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, expres tegen me aan lopen ook enzo![]()
En ja hoor, maar ik breng hem niet langs.
oh die kan ik er zo inzetten hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. En de oude OP herstellen is extreem veel werk, bedankt Typisch
Ja was kut maar ben er nu weg dus is verleden tijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is wel een erg verrotte werkomgeving ja, maar je bent eindelijk weg![]()
wanneer gaan we weer spoonenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die kan ik er zo inzetten hoor
wil je zien?
Hier wil ik foto's van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ahhww, LR samen met een omaatje. Wat lieeeef
aahhhhhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka zette de VBL-SC-OP hier neer. Ik postte de OP in een code hier terwijl ik 'm in VBL moest posten. Toen greep Tjacka zijn kans en zette hij de VBL-OP hier.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik je nu beledigt
kusjekroel, nooitmeerdoen enzo
Ja doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je zien?
Verbaas mij almachtige Sof. Ik kwam niet verder dan een inhoudelijk sterke TT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je zien?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ahhww, LR samen met een omaatje. Wat lieeeef
Typisch was aan het klooienquote:
mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Ik zag zojuist dat ik vergeleken word met kabouter Plop, van wie komt dat idee?
lekker man, al lang niet meer opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je nooit boos op me kon blijvenquote:
Misschien ben jij daadwerkelijk Kabouter Plop en zit je hier te liegen over je identiteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Altijd typisch weer, het kutkindquote:
Typisch wel..quote:
ben je dik en hou je van bamihappies?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je nooit boos op me kon blijvenDoe het nu eens bewijzen dan
Die kabouter plop was de voorkant van de kaartquote:
quote:
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maandenquote:
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het beginquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm denk dat die kans klein is, kwam nooit zo vaak bij hem over de vloer.
En ja, heb er meerdere uit dat groepje gehad, ik was ook degene die toen die noorse dames naar de pubmeet in utrecht mee nam(wat een stomme fout van me was achteraf
)
ja dit is de oude OPquote:
De meeste paddenstoelen hebben tegenwoordig ook gewoon wifi, dus dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ben jij daadwerkelijk Kabouter Plop en zit je hier te liegen over je identiteit.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je dik en hou je van bamihappies?
Ik ben he taan het volgenquote:
quote:
Ik heb het live hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens al enige tijd geen lucht update gegeven. Bij deze een goedmakertje voor de trouwe fans
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee meer, was in de tijd va lau, noortje, masd, ect ect.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maanden
Dus al zeker 6 jaar terug
[..]
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het begin
je had het vaste clubje. zat geen noorse dame bijlater kwamen die cookie enzo. die waren irritant.
dat is een oude fotoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens al enige tijd geen lucht update gegeven. Bij deze een goedmakertje voor de trouwe fans
[ afbeelding ]
Wie was jouw mol voor de 1e aflevering? En wie is nu je mol?quote:
dat paarsequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke boom.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie was jouw mol voor de 1e aflevering? En wie is nu je mol?
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb de eerste aflevering al gemist.Van het weekend even terugkijken. Jij?
Oh, leukquote:
lau als in lauwert?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, was in de tijd va lau, noortje, masd, ect ect.
Ik was ook geen echte pubber, kwam gewoon regelmatig rellen en daarna moeilijk doen.
WAcht ik weet precies rond welke datum brb
Gewoon even de OP van het vorige deel pakken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is de oude OP
moet ik iedereen er nu bij doen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maanden
Dus al zeker 6 jaar terug
[..]
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het begin
je had het vaste clubje. zat geen noorse dame bijlater kwamen die cookie enzo. die waren irritant.
Al jarenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekeken.
[..]
Oh, leuk.
Maak er een kerstboom vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is de oude OP
moet ik iedereen er nu bij doen
hoe kan het daar nog een beetje licht zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20 minuten terug. Toen ik mijn soep opzette. En Delft, gezellig bij Essnhills
De snert van omaquote:
Ja dat dacht ik ook maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon even de OP van het vorige deel pakken.
Leuke mensen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekeken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]Oudje van FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar
![]()
Ik ken niet eens de namenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevoel?
Ik ben al aan het tunnelvisiën op Jan Willlem
Mag ik mee-eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oma's erwtensoep welteverstaan.
Heul niet, sof probeert OP te fixenquote:
debielquote:
bartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lau als in lauwert?noortje zegt me niet zoveel. masd ook niet
Ik was de tijd van lisszle, mstr, oshiro, bravebart etc
Dat is avondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorOchtendzon is vals spelen. Dan moet ik 's ochtends opstaan.
wat nouquote:
Weet ik veel. Wellicht weet weerman Dven het antwoord.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kan het daar nog een beetje licht zijn
Oh, ja daar heb ik ook altijd last vanquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
wejo ik voel mij ongewenst hier door mijn fok bff's
quote:
mijn tt was yolo btwquote:
Ik zei niks gemeensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
Toch zou meer dan de helft je hier doen hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
daar is het weer altijd perfectquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wellicht weet weerman Dven het antwoord.
Eten?quote:
En terecht, weet je ook eens hoe het voelt als je mij uitscheldt. Kneus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
Ja eh, ik kan de oude er niet in zetten en de tt is veranderdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En deze OP is van maanden geleden.
Vind dat grapje niet kunnen.
Ik scheld jou niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En terecht, weet je ook eens hoe het voelt als je mij uitscheldt. Kneus.
Oh lauriette was al een stuk later. Dan de tijd die ik bedoelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bartWat een baas was dat ook (en lau als lauriette
Oh, sorry daarvoor dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Kneus' is anders precies het woord dat je naar mijn hoofd slingerde, een paar dagen terug.
Dan was ik er later dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh lauriette was al een stuk later. Dan de tijd die ik bedoel
FIX DE OPquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Rodawa het volgende:
En dat vind ik dus niet leuk, want mijn overgrootvader was een kneus. Een beetje respect graag.
Naja toch heb ik je wel eens gezienquote:
jij bent de oorzaak van de ruzie tussen mij en cachetquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat claimde hij gisteren en Reza kwam boos het topic binnen om alles te ontkennen vannacht
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet gewoon heel goed hoe ik hem kan uitlokken en hij hapt altijd daarop heerlijk.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reza deed erg hatelijk tegen ons afgelopen nacht. Gelukkig hebben Tjacka en ik het voor ons/jou opgenomen
Heeft iemand nog een screenshot van james op TC?Ik moet weer even genieten.
HOEZOquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent de oorzaak van de ruzie tussen mij en cachet
BEDANKT HOOR
Het is altijd de schuld van Tjacka? Hij heeft het zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR
JIJ VERANDERDE DE TT EN CACHET VINDT DAT NIET LEUK EN DENKT DAT IK DAT HEB GEDAAN. EN JIJ HEB DE OP VERNEUKT EN DIE PROBEERDE IK TE FIXEN EN NU DENKT CACHET DAT IK DAT HEB GEDAAN EN IS ZE BOOS.quote:
Hij is zelf zwaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van Tjacka? Hij heeft het zwaar genoeg.
Oh, nog beter natuurlijkquote:
IK HEB DE OP NIET VERNEUKTquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
JIJ VERANDERDE DE TT EN CACHET VINDT DAT NIET LEUK EN DENKT DAT IK DAT HEB GEDAAN. EN JIJ HEB DE OP VERNEUKT EN DIE PROBEERDE IK TE FIXEN EN NU DENKT CACHET DAT IK DAT HEB GEDAAN EN IS ZE BOOS.
Idd, Was wel een leuke drukte op fok toenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja toch heb ik je wel eens gezienAnders wist ik nooit dat je daar woonde
Jullie hadden beiden een oogje op tsjackquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR
NEE HET WAS TYPISCHquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK HEB DE OP NIET VERNEUKT
DAT WAS JIMBO
DIE HOMO
AJACIED422 ZEI DAT JIJ DAT DEEDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT WAS JIMBO
DIE HOMO
Ik niet, geen trek nogquote:
JAJA HET ZAL WELquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT WAS JIMBO
DIE HOMO
nee, jij verwart mij nu met jhaliquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jullie hadden beiden een oogje op tsjack
DAT WAS IK NIET ! DAT WAS 3 TOPICS ER VOOR, NEP SPEUR-NEUSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT WAS JIMBO
DIE HOMO
Niet Jimbo de schuld geven terwijl het typisch isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT WAS JIMBO
DIE HOMO
ich habe es nicht gewusstquote:
HOORT HIJ BIJ ELAN?????quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
STIJN IS NIET GOED WIJS
HIJ IS EEN SOLDAAT VAN ELAN
#EXITELAN
Je hebt wat niet met mij gedaan?quote:
alsof ik jullie door elkaar kan halenquote:
Of Typisch laten imploderenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Typisch dan toch weer een SC van binnenuit laat imploderen met zijn poppiejopie gedrag
Tjacka, sluiten maar.
OKEquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Typisch dan toch weer een SC van binnenuit laat imploderen met zijn poppiejopie gedrag
Tjacka, sluiten maar.
??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhh waarom gooi je ineens met persoonlijke informatie?
SOF ZEGT HET VERKEERD. TYPISCH HAALDE DE OP WEG EN ZETTE EEN FEYENOORDPLAATJE NEER, TWEE TOPICS LATER POSTTE IK PER ONGELUK DE CODE VAN DE VBL SC EN JIJ ZETTE DIE IN DE OP NEER. DAARDOOR HEBBEN WE NU RUZIE.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
STIJN IS NIET GOED WIJS
HIJ IS EEN SOLDAAT VAN ELAN
#EXITELAN
Ik krijg ook altijd en overal de schuld van hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef essnhills het volgende:
Wanneer zou jimbo hem dan verneukt hebben?
ahah moest lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ajacied422 zegt zoveel, maar ondertussen zit hij op korfbal.
Hahaha
niet geworst iigquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
Ik vanavond wel even de OP fixen. Jullie bakken er weer niks van.
Fix eerst je zinsopbouw eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
Kerstboom erin?quote:
Als je de oude OP wilt quoten en er in wilt zetten succes, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
JE MOET GEWOON JE BEKHOUDEN, KILLER JET STUURDE GISTER OOK AL EEN DREIGMAIL NAAR MIJ EN IK HEB NOG STEEDS EEN TRILLEND OOGLIDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SOF ZEGT HET VERKEERD. TYPISCH HAALDE DE OP WEG EN ZETTE EEN FEYENOORDPLAATJE NEER, TWEE TOPICS LATER POSTTE IK PER ONGELUK DE CODE VAN DE VBL SC EN JIJ ZETTE DIE IN DE OP NEER. DAARDOOR HEBBEN WE NU RUZIE.
Einde bericht.
Gelukkig was ik er nu om het voor je op te nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd en overal de schuld van he
en dan vinden ze het gek dat ik zoveel bans heb![]()
SORRY.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SOF ZEGT HET VERKEERD. TYPISCH HAALDE DE OP WEG EN ZETTE EEN FEYENOORDPLAATJE NEER, TWEE TOPICS LATER POSTTE IK PER ONGELUK DE CODE VAN DE VBL SC EN JIJ ZETTE DIE IN DE OP NEER. DAARDOOR HEBBEN WE NU RUZIE.
Einde bericht.
en daarom ben jij mn sponsorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er nu om het voor je op te nemen
WERKELOZEquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON JE BEKHOUDEN, KILLER JET STUURDE GISTER OOK AL EEN DREIGMAIL NAAR MIJ EN IK HEB NOG STEEDS EEN TRILLEND OOGLID
quote:
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell haar fobo is passief agressief.
WAT DAN WEL?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD
GR GR HENK EN RIA EN KIDS, POOT VAN LEX.
Ik ben er ook om iedereen te beschermenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Ezell het volgende:
De vijandige sfeer hier doet mij wensen naar mama.
Ryan (L)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Het heeft geen zin om allemaal naar elkaar te wijzen. Partijen creëren binnen een hechte groep werkt niet.
Daarom is het de schuld van Spatieloos.
Was het eerst anders dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt is
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Het heeft geen zin om allemaal naar elkaar te wijzen. Partijen creëren binnen een hechte groep werkt niet.
Daarom is het de schuld van Spatieloos.
Kapen zouden ze wat harder aan moeten pakken ja. Van een note meer of minder kijkt niemand op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten ze niet steeds de topics kapen natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell haar fobo is passief agressief.
Mooier is 'ie nooit geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt is
Ja dus.quote:
Ryan doet dat zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ryan ja, de smiecht. Heeft hij toch weer voor een opstootje gezorgd.
Ik hoopte dat ze fotos hadquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel weer leuk geweest. Even eten dan maar.
Doe beter je best, want de tranen glijden al over mijn wangen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er ook om iedereen te beschermen
okquote:
Eet ze, dikke zeug.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel weer leuk geweest. Even eten dan maar.
Kapersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kapen zouden ze wat harder aan moeten pakken ja. Van een note meer of minder kijkt niemand op.
op wie? xcachet ?quote:
Jammer hoorquote:
Jaquote:
Helaas werkt het niet meer en, nog pijnlijker, vond LMI mij blijkbaar een klootzak:quote:
Daarom haal ik mijn #FreeLMI-tag nu maar weg.quote:
quote:
quote:
Bonesquote:
Ik heb de laatste tijd niet meer gekaapt. Ik verdien een positieve notequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kapers
En dan als je zegt dat dat niet de bedoeling is gaan alle kapers keihard roepen 'Boehoehoe jamaar wat maakt dat nou uit wie het opent, haha sneu figuur, waarom hecht je daar zoveel waarde aan' En dan denk ik altijd, als het jou toch geen donder uit maakt waarom vind je het dan zo spannend om te kapen![]()
Maar nu zal ik vast wel sneu zijn ofzo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet meer gekaapt. Ik verdien een positieve note
echt ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bones
Zoey speelt ook een aflevering mee
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kapers
En dan als je zegt dat dat niet de bedoeling is gaan alle kapers keihard roepen 'Boehoehoe jamaar wat maakt dat nou uit wie het opent, haha sneu figuur, waarom hecht je daar zoveel waarde aan' En dan denk ik altijd, als het jou toch geen donder uit maakt waarom vind je het dan zo spannend om te kapen![]()
Maar nu zal ik vast wel sneu zijn ofzo
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nu je hart breken, maar positieve notes bestaan nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt ?Ben nu bij de laatste aflevering, kan t me niet meer herinneren
quote:
haha jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga nu je hart breken, maar positieve notes bestaan niet
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDaar speelde ze toen een achternicht
Was met kerst ofzo
![]()
ik heb er eentjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
We zouden, net zoals in vbl, die regel moeten schrappen. Iedereen is vrij om het nieuwe topic aan te maken.
#xcachetformod
Jawel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeft ie een chinees gebeft?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
hahahaha etsu heeft een gele neus hahahaha xd xd
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]en waren de andere look a likes zoals katy perry ook allemaal nichtjes
?
Iedereen die het hier NIET mee eens is, xcachet niet mag en/of een grote penis heeft moet op mij stemmen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
We zouden, net zoals in vbl, die regel moeten schrappen. Iedereen is vrij om het nieuwe topic aan te maken.
#xcachetformod
Boks, ik heb er 2, dat zijn de enige notes die ik hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb er eentje
en dat is de enige note die ik heb
Jammer, dat had een epische aflevering kunnen zijnquote:
Wat als ik het met beiden niet eens ben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen die het hier NIET mee eens is, xcachet niet mag en/of een grote penis heeft moet op mij stemmen.
#rodawa4mod
Maar dan had je hem wel onthoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, dat had een epische aflevering kunnen zijn
Dan stem je op mij, omdat je het niet met cachet eens bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als ik het met beiden niet eens ben?
Dat zou ik ook krijgen van al dat gerel hierquote:
Dan zat ie nu in mn rukbunker mapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan had je hem wel onthouden
Denk dat er genoeg users het hier wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen die het hier NIET mee eens is, xcachet niet mag en/of een grote penis heeft moet op mij stemmen.
#rodawa4mod
no fap januaryquote:
Maar ik ebn het ook niet met jou eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan stem je op mij, omdat je het niet met cachet eens bent.
Ik denk dat genoeg users hier wel een grote penis hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg users het hier wel mee eens zijn
misschienquote:
Uhuhquote:
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg users hier wel een grote penis hebben.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
#xcachetformod
waar ben je danquote:
maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.
wat een vernieuwing
ik weet niet wat je moet met de informatie over mijn penis, dus ik hou mijn mening nog voor mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#rodawa4mod
jijquote:
Je kan het groepsvorming noemen. Maar die UI's sluiten niet uit dat iedereen welkom is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.
wat een vernieuwing
half jaar? wat had je uitgevretenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:
Mijn honderdste note was dat mn 101ste een ban zou zijn.
een halve dag later was ik een half jaar weg
Geen idee, meestal een doodsverwensing of ietsquote:
waarom sad?quote:
omdat ik tjacka in apenpak misquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom sad?
ik deed dat woensdag, was gezellig
pics van de matties jeweetogquote:
flauwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, meestal een doodsverwensing of iets
Info over penislengte of -dikte wordt niet bekend gemaakt, ook informatie over de inhoud van je interne fabriek zal niet worden gepubliceerd. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet wat je moet met de informatie over mijn penis, dus ik hou mijn mening nog voor me
nou enquote:
hele dag op je reet zitten is ook niet fijn, zie Elanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is tsjacka een beetje cynisch en depri geworden sinds zn ontslag
hoehoe is het?quote:
dit zijn de eerste dagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is tsjacka een beetje cynisch en depri geworden sinds zn ontslag
1 ui erbij, dit is niet goed voor mn autismequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
Even kijken of dit werkt
Welkom in het GRTD SC-topic.
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.
Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
statistieken
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Bij deze willen wij Fok-it feliciteren!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |