Oef. Pijnlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meisje wat ik best goed kende. En mijn ma gaat veel om met haar ma, dus we komen wel eens bij elkaar over de vloer enzo.
Mag ik dan je Muse-kaartje hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 19:11 schreef ImTheBase het volgende:
Oh take me back to the starrrrsss
Neen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag ik dan je Muse-kaartje hebben?
nu begrijp ik waarom wij elkaar niet liggenquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van 20 kinderachtig kunnen zijn als een klein kind van van 4 die niet wil delen met zijn broertje. Gatverdamme wat kots ik op dat soort mensen.
Gebeurt hier vaak zat thuis. Heeft altijd wel zijn redenen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van 20 kinderachtig kunnen zijn als een klein kind van van 4 die niet wil delen met zijn broertje. Gatverdamme wat kots ik op dat soort mensen.
Weet ikquote:
quote:
Die ene die was aangereden? in leeuwen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meisje wat ik best goed kende. En mijn ma gaat veel om met haar ma, dus we komen wel eens bij elkaar over de vloer enzo.
Jep. Nog steeds geen idee hoe het heeft kunnen gebeurenquote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die ene die was aangereden? in leeuwen?
In dit geval is de meneer in kwestie gewoon een teringlijer die puur om zichzelf en zijn familie geeft en gelooft dat de wereld om hem draait.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gebeurt hier vaak zat thuis. Heeft altijd wel zijn redenen.
Dat verhaal heb ik ook meegekregen jaquote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren
opgevoerde tractoren welquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook meegekregen ja
auto;s die heb je nauwelijks daar man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |