Verbaas mij almachtige Sof. Ik kwam niet verder dan een inhoudelijk sterke TT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die kan ik er zo inzetten hoor
wil je zien?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ahhww, LR samen met een omaatje. Wat lieeeef
Typisch was aan het klooienquote:
mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Ik zag zojuist dat ik vergeleken word met kabouter Plop, van wie komt dat idee?
lekker man, al lang niet meer opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede afsluiter van het verhaal wel.
Maar dat is wel een erg verrotte werkomgeving ja, maar je bent eindelijk weg![]()
Ik had nog erwtensoep van mijn oma staan. Ik kan toch binnen blijven
gister zei je nog dat je nooit boos op me kon blijvenquote:
Misschien ben jij daadwerkelijk Kabouter Plop en zit je hier te liegen over je identiteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Altijd typisch weer, het kutkindquote:
Typisch wel..quote:
ben je dik en hou je van bamihappies?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je nooit boos op me kon blijvenDoe het nu eens bewijzen dan
Die kabouter plop was de voorkant van de kaartquote:
quote:
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maandenquote:
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het beginquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm denk dat die kans klein is, kwam nooit zo vaak bij hem over de vloer.
En ja, heb er meerdere uit dat groepje gehad, ik was ook degene die toen die noorse dames naar de pubmeet in utrecht mee nam(wat een stomme fout van me was achteraf
)
ja dit is de oude OPquote:
De meeste paddenstoelen hebben tegenwoordig ook gewoon wifi, dus dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ben jij daadwerkelijk Kabouter Plop en zit je hier te liegen over je identiteit.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je dik en hou je van bamihappies?
Ik ben he taan het volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |