Kan ik stellen dat je eigenlijk tegen jezelf praat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch post ik hier al vet lang, dus het interesseert me éigenlijk geen ene kanjer
Klopt, schizofreen for lifequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik stellen dat je eigenlijk tegen jezelf praat?
Wat triest zeg allemaal. Inderdaad goed dat je weg bent gegaan, waardeloze baan is t ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende wilde niet zeggen wie het wasdaarom vind ik ze allemaal schijnheilig. Eentje was wel aardig. Maar sinds die klachten werd ik ook niet meer overdag ingepland zodat ik altijd alleen werkte
En de klacht was, dat ik nooit iets deed oid. dat ik geen taken aannam
![]()
Ik hoop ook een taart
hard knock lifequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het kunnen doen, ja. Heb alleen niks nodig momenteel en het geld nodig voor de huur.
dat is niet die gozer uit breaking badquote:
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructiesquote:
laat maar stomme trutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock lifeheb ik ook last van
[..]
dat is niet die gozer uit breaking bad
[..]
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructies
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock lifeheb ik ook last van
[..]
dat is niet die gozer uit breaking bad
[..]
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructies
Ja ik wil op zich wel weer helemaal blond, zoals vroegahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga blond, en als je dan wat over hebt gooi je het in mn baard
Buiten FOK! functioneer ik perfect, hier nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ga je er buiten FOK! mee om?
Ik reageerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch post ik hier al vet lang, dus het interesseert me éigenlijk geen ene kanjer
Ja, expres tegen me aan lopen ook enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat triest zeg allemaal. Inderdaad goed dat je weg bent gegaan, waardeloze baan is t ook.
Ga je die taart dan met ons delen?
Je FOK!bestaan is dus een grote act.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Buiten FOK! functioneer ik perfect, hier niet
hier troll ik vaak alles bij elkaar
deze baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
oke dan vieze slet
[..]
dacht hem al te herkennen
Nijmegenquote:
daar?quote:
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
oke dan vieze slet
[..]
dacht hem al te herkennen
dit staat beter:quote:
kan gebeurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.
blijkbaar niet, anders vroeg je het nietquote:
Ja of Arnhem, lig er tusseninquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit staat beter:
[ afbeelding ]
[..]
kan gebeuren
dat niet, maar als je het wel fijn vond, dan zit je wel zeker in schaal 1 van kinseyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dilemma.
Als je een keer een man pijpt, ben je dan een homo.
Ben je als een keer op een paard zit, ook gelijk een ruiter dan ?
quote:
Supersletquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.
welke man? eerder aapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
Ik vind ezell niet zo aardig meer tegenwoordig. En dat terwijl ik haar aan de man heb geholpen. STANK voor dank. Pfff.
kinsey? is dat een ruiter?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar als je het wel fijn vond, dan zit je wel zeker in schaal 1 van kinsey
de teen is vanaf vandaag niet ons probleem meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jimbo, de teen is op proef bij racing genk
Oh ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]verschrikkelijke hoek van het land.
Afsteken en aan de duitsers geven
neuken jij en aldo?quote:
jaquote:
Wat voor een ?quote:
Die man die in mexico zit.quote:
ohquote:
oh. okquote:
oh. okquote:
Zo'n iemand die alleen de randstad kan waarderen en andere gebieden gelijk minderwaardig vindt.quote:
nog nietquote:
geloofde in ieder geval niet in de strakke homo/hetero scheiding, maar stelde een schaal van 0 t/m 6 op, van respectievelijk compleet hetero naar compleet homoquote:
nee joh eerder dan 2008. hoogte punt van 2006 of zo denk ikquote:
Weet niet zeker. maar volgens mij heb ik je ooit een keertje bij oshiro thuis gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.
Daar heb ik ook een tijdje rondgehangen (makkelijke tienertjes![]()
)
Maar vaag dat je dat allemaal weet man, woon echt al sinds jaar en dag in Rotterdam, heb echt maar heel kort weer in nwk gezeten
Alles buiten rotterdam is kutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo'n iemand die alleen de randstad kan waarderen en andere gebieden gelijk minderwaardig vindt.
pfoe zo vroeg alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee joh eerder dan 2008. hoogte punt van 2006 of zo denk ik
[..]
Weet niet zeker. maar volgens mij heb ik je ooit een keertje bij oshiro thuis gezien
En ja was wel makkelijk. Kan me alleen niet herinneren dat jij iemand uit die groep wat gedaan hebt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |