Doe beter je best, want de tranen glijden al over mijn wangen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er ook om iedereen te beschermen
okquote:
Eet ze, dikke zeug.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel weer leuk geweest. Even eten dan maar.
Kapersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kapen zouden ze wat harder aan moeten pakken ja. Van een note meer of minder kijkt niemand op.
op wie? xcachet ?quote:
Jammer hoorquote:
Jaquote:
Helaas werkt het niet meer en, nog pijnlijker, vond LMI mij blijkbaar een klootzak:quote:
Daarom haal ik mijn #FreeLMI-tag nu maar weg.quote:
quote:
quote:
Bonesquote:
Ik heb de laatste tijd niet meer gekaapt. Ik verdien een positieve notequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kapers
En dan als je zegt dat dat niet de bedoeling is gaan alle kapers keihard roepen 'Boehoehoe jamaar wat maakt dat nou uit wie het opent, haha sneu figuur, waarom hecht je daar zoveel waarde aan' En dan denk ik altijd, als het jou toch geen donder uit maakt waarom vind je het dan zo spannend om te kapen![]()
Maar nu zal ik vast wel sneu zijn ofzo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet meer gekaapt. Ik verdien een positieve note
echt ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bones
Zoey speelt ook een aflevering mee
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kapers
En dan als je zegt dat dat niet de bedoeling is gaan alle kapers keihard roepen 'Boehoehoe jamaar wat maakt dat nou uit wie het opent, haha sneu figuur, waarom hecht je daar zoveel waarde aan' En dan denk ik altijd, als het jou toch geen donder uit maakt waarom vind je het dan zo spannend om te kapen![]()
Maar nu zal ik vast wel sneu zijn ofzo
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nu je hart breken, maar positieve notes bestaan nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt ?Ben nu bij de laatste aflevering, kan t me niet meer herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |