quote:
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell haar fobo is passief agressief.
WAT DAN WEL?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD
GR GR HENK EN RIA EN KIDS, POOT VAN LEX.
Ik ben er ook om iedereen te beschermenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Ezell het volgende:
De vijandige sfeer hier doet mij wensen naar mama.
Ryan (L)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Het heeft geen zin om allemaal naar elkaar te wijzen. Partijen creëren binnen een hechte groep werkt niet.
Daarom is het de schuld van Spatieloos.
Was het eerst anders dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt is
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Het heeft geen zin om allemaal naar elkaar te wijzen. Partijen creëren binnen een hechte groep werkt niet.
Daarom is het de schuld van Spatieloos.
Kapen zouden ze wat harder aan moeten pakken ja. Van een note meer of minder kijkt niemand op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten ze niet steeds de topics kapen natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell haar fobo is passief agressief.
Mooier is 'ie nooit geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer vooral dat alles eruit gesloopt is
Ja dus.quote:
Ryan doet dat zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ryan ja, de smiecht. Heeft hij toch weer voor een opstootje gezorgd.
Ik hoopte dat ze fotos hadquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel weer leuk geweest. Even eten dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |