Dan zat ie nu in mn rukbunker mapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan had je hem wel onthouden
Denk dat er genoeg users het hier wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen die het hier NIET mee eens is, xcachet niet mag en/of een grote penis heeft moet op mij stemmen.
#rodawa4mod
no fap januaryquote:
Maar ik ebn het ook niet met jou eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan stem je op mij, omdat je het niet met cachet eens bent.
Ik denk dat genoeg users hier wel een grote penis hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg users het hier wel mee eens zijn
misschienquote:
Uhuhquote:
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg users hier wel een grote penis hebben.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om dit te checken moeten we het even aan Jhali vragen.
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
We zouden, net zoals in vbl, die regel moeten schrappen. Iedereen is vrij om het nieuwe topic aan te maken.
#xcachetformod
waar ben je danquote:
maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.
wat een vernieuwing
ik weet niet wat je moet met de informatie over mijn penis, dus ik hou mijn mening nog voor mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen die het hier NIET mee eens is, xcachet niet mag en/of een grote penis heeft moet op mij stemmen.
#rodawa4mod
jijquote:
Je kan het groepsvorming noemen. Maar die UI's sluiten niet uit dat iedereen welkom is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
UI's eruit als je echt wilt dat iedereen welkom is en daarmee is gelijk ook het hele nut van de OP weg.
wat een vernieuwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |