doeiquote:
Offshore.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb je dan gewerkt dat ze jou goed betalen?
Ik vind het jammer dat je hier niet meer normaal op kunt reageren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig Leontien.
Je ondergewicht zorgt er duidelijk voor dat je niet helder kunt denken.
Eet een appel en doe chill tegen de wereld.
Dat is een elandquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
Kan iemand dat hert uit de OP halen bedankt.
Kassameisjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet meer normaal op kunt reageren.
Helaas moet ik nu gaan naar mijn werk.
vakkenvullen bij de lidl is toch geen werk johquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, ze werkt echt bij de lidl?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kassameisjes
Doe ze de groeten bij de LIDL
Ik sta op de broodafdeling van de AH. De lidl is een beetje om en ligt niet op mijn route.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kassameisjes
Doe ze de groeten bij de LIDL
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
vakkenvullen bij de lidl is toch geen werk joh
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta op de broodafdeling van de AH. De lidl is een beetje om en ligt niet op mijn route.
lik meteen dr reetquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Echt knap dat je dat meteen ziet. Supersof is tof
dem lines, eens lezenquote:
Werkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Indrukwekkend wel, waarom moest je daar weg?
Te incapabel?
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.quote:
HAHAHA BAHquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.
quote:
Dat verklaart ook waarom je al een tijd van uitkeringen leeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb een keer een apparaat van 140.000 euro stuk gemaakt door er een tang in te laten vallen.
jaquote:
Broodafdelingquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta op de broodafdeling van de AH. De lidl is een beetje om en ligt niet op mijn route.
Ik ben geen een dom meisje, maar toch bedankt, Elan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Broodafdeling zijn domme meisjes meestal, om half 4 's middags al geen croissantjes meer
Croissantjes eet je 's ochtends debielquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Broodafdeling zijn domme meisjes meestal, om half 4 's middags al geen croissantjes meer
croissantjes moet je niet bij de supermarkt halen johquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Huh, bij ons nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geen een dom meisje, maar toch bedankt, Elan.
En officieel moet dat wel, behoort tot top 5.
Croissantjes als ontbijtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Croissantjes eet je 's ochtends debiel
Nee bij een lokale bakker 3 euro voor een verlepte croissant betalen zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
croissantjes moet je niet bij de supermarkt halen joh
wat een onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies. Ik ben er altijd op tijd bij. Croissantjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef J.James het volgende:
[..]
Precies. Ik ben er altijd op tijd bij. Croissantjes
We moeten frans stokbrood, pistolet wit of bruin, tijger wit, boulogne en roomboter croissants tot sluit liggen.quote:
Ja maar ze worden meestal wel 's ochtend verkocht. Bij ons blijven ze altijd over en niemand koopt ze in de avond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een onzin
ik eet nu een bak cornflakes bijvoorbeeld
Altijd nog beter dan mozarella's verpakken of brood bakken tegen een minder salaris.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom je al een tijd van uitkeringen leeft.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mozarella's verpakken of brood bakken tegen een minder salaris.
Jij ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij mais, boulogne, volkoren tijger, stokbrood en actiequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
We moeten frans stokbrood, pistolet wit of bruin, tijger wit, boulogne en roomboter croissants tot sluit liggen.
Mais?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij mais, boulogne, volkoren tijger, stokbrood en actie
maisbroodquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mais?Dat verkoopt bij ons echt heel slecht.
Oh bij ons best goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mais?Dat verkoopt bij ons echt heel slecht.
doagquote:
kijk maar uit popeye!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga voor spinazie vanavond denk ik
lijstquote:
Omdat ik haar aardig vindt want ze zegt niks onaardigs tegen mequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je alleen op sof reageert. Waarom doe je dat?
Oh bahquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Jimbo, wist je al dat Elan een gerimpelde pener heeft met grijs schaamhaar?
Lekker hoor, zo kom je de week wel doorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
om daarna weer flink te gaan pilzen![]()
Ik hoop dat je date je verkracht zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Jimbo, wist je al dat Elan een gerimpelde pener heeft met grijs schaamhaar?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je date je verkracht zo.
Schaamhaar kun je verven btw.
Jij bleekt je anus ook dus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is er nog een andere manier om je bruine ster normaal te krijgen ?quote:
Ik wil je niet helpen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet.
Als Etsu me een keer wil helpen is dat wellicht een idee.
haaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet.
Als Etsu me een keer wil helpen is dat wellicht een idee.
Echte vrienden doen dat voor elkaar.quote:
quote:De Amerikaanse supermarktketen Walmart heeft in China een partij ezelvlees teruggehaald nadat er vos in verwerkt was.
Het schandaal doet denken aan de verwerking van paardenvlees in rundvlees, waar een groot aantal Europese landen vorig jaar mee te maken kregen.
Compenseren
Walmart, de grootste retailer in de wereld, heeft bij de filialen in Jinan in het oosten van China burgers gemaakt van ezelvlees teruggehaald nadat een inspectiedienst van de overheid meldde dat de burgers gemaakt zijn van vossenvlees. Walmart belooft de klanten te compenseren, meldt de Financial Times.
Het vlees van een vos kost ongeveer $1 per kilo in Jinan en is daarmee fors goedkoper dan ezelvlees, dat in bepaalde delen van China geldt als een populaire snack.
'Diep geschokt'
Walmart zegt 'diep geschokt' te zijn door het voedselschandaal en zegt juridische stappen te ondernemen tegen de leverancier van de burgers van ezelvlees.
In China is Walmart de derde exploitant van hypermarkten, gemeten naar marktaandeel, aldus Euromonitor International. Het bedrijf is van plan 110 nieuwe vestigingen te openen in de komende jaren.
wutquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja,een,de,leuke,grao,de,ja,hahahah
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ezell, chinees
hahaha ik snap em xDD
Nop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Onetrickpony![]()
Jij werkt op oproepbasis zeker dat je hier zo veel kan posten?
jij liever dan ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
![]()
(En ik weet wel een stukje vlees welke je van ezell wilt eten![]()
)
gihhi haloghogquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die,de,grap,was,de,heel,de,leuk,hahahhaa,de
Ja, ik heb wel last van de gele koorts zoals je weetquote:
Serieus, hoe kan je dat de hele dag hier zitten beetje mijn uitzicht verpesten met je aids. Je moet toch werken dan overdag?quote:
Werk 4 dagen in de week.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dat de hele dag hier zitten beetje mijn uitzicht verpesten met je aids. Je moet toch werken dan overdag?![]()
Of heb je een krantenwijk?
heb je haar kutje wel vol osso gepomptquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man maar ibehesj heb geblokeert die meisje was zo crimineel XD XD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel last van de gele koorts zoals je weet
die van rotterdam is ook zo kutquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Als jullie graag andere mensen willen uitlachen, ik kom net dit tegen op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)land/609222975782332
Waar gaat het weer overquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er nog een andere manier om je bruine ster normaal te krijgen ?
Jij ook al.quote:
Seks, ik ben er weer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar gaat het weer over
Die blondje is wel lekker hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Als jullie graag andere mensen willen uitlachen, ik kom net dit tegen op Facebook:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die crack junkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Heb jij de ster van Cookieslikkertje al bewondert?quote:
Ja lekker hoor, daar dan ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
p
Ja, hoe is het daarmee bij jou?
Maar je weet dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg heel de tijd zulke plaatjes op mijn facebook
ik ga met paupers om
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij ook al.
Godverdomme, hij zei dat ik speciaal was, en dat ie me zou unbannen enzo
Zat gewillige dames hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.
Gewoon Jhali proberen man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg heel de tijd zulke plaatjes op mijn facebook
ik ga met paupers om
LRquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg dit op mijn tijdwal
Tot zover mijn avontuur buiten. Boodschappen, waar is Caland als je hem nodig hebt.
kilometertje of 40-45 bij je vandaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg dit op mijn tijdwal
Tot zover mijn avontuur buiten. Boodschappen, waar is Caland als je hem nodig hebt.
Alsof ik deze vakantie wat beters dan FOK!ken te doen hebquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
LR![]()
Ben je er vanavond weer?
13 km maxquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kilometertje of 40-45 bij je vandaan
Je bent in de war met Ezellquote:
De voorster jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij de ster van Cookieslikkertje al bewondert?
Ook gewoon je echte nummer er bij zetten hequote:Hallo ik ben maikel kaminsky ben opzoek naar en meid van tussen de 17 en 23 jaar ik kom uit Zutphen meer weete over mij app me maar 06#######
Inso, krijg ik morgen een kadootje van je?quote:
Mooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik deze vakantie wat beters dan FOK!ken te doen heb
[..]
13 km max
dickpicquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso, krijg ik morgen een kadootje van je?
quote:
pak de krantquote:
Klinkt ernstig. Houd je ons op de hoogte?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Nou, ik moet dus sowieso in een MRI-scan en ik hoor zo nog of die huidkweek goed/slecht was
MRI-Scan is juist goed. heb je wat duidelijkheidquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Nou, ik moet dus sowieso in een MRI-scan en ik hoor zo nog of die huidkweek goed/slecht was
wat is de functie van een MRI scan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
een geil blond wijf met twee mooie dcupsquote:
Aiquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
scannenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is de functie van een MRI scan dan?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een geil blond wijf met twee mooie dcups
Sure.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Klinkt ernstig. Houd je ons op de hoogte?
True.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MRI-Scan is juist goed. heb je wat duidelijkheid
Kijken hoe diep het gat isquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is de functie van een MRI scan dan?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Maandag toch? Of word die met kerst niet geblokt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Is mijn studenten OV-kaart alweer actief, ja toch?
Geen zin om te fietsen vanavond.
Okay.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sure.
[..]
True.
[..]
Kijken hoe diep het gat is
quote:hoi ik ben rico 25 jaar oud ben op zoek naar een spontane leuke dame om leuke dingen mee te doen of een serieuse relatie mee op te bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met kerst wel ja. Dan blijft enkel de 40% korting in stand.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maandag toch? Of word die met kerst niet geblokt?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sure.
[..]
True.
[..]
Kijken hoe diep het gat is
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
Haha, Elan:
[..]Wel in zn pimp robeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Haha, Elan:
[..]ik heb medelijden met hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo als 't goed is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay.
wanneer hoor je of de huidkweek slecht of goed is?
Haha, Elan:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je ook al een gevonden die bij mij past?![]()
Haha, Elan:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zag net een nog engere gast staan
stond er bij Hoi wie vind me leuk.
Euhmmmmmmmm
blablablabla
op elk potje past een dekseltje hequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]zag net een nog engere gast staan
Euhmmmmmmmm
Ja zag hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]zag net een nog engere gast staan
Euhmmmmmmmm
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Hahaha.
Heb je ook al een gevonden die bij mij past?
Stop the self pity, man upquote:
Zo gelijk gereageerd.quote:
Boer zoekt vrouw?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
Waarom zoek je naar vrijgezelle boeren xcachet ?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo gelijk gereageerd.
Hoi, ik post op FOK! onder de naam Etsu wil je mij een persoonlijk berichtje sturen daar? xxx melissa.
Ben hopeloos.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
Gelderland is lachen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Boeren zijn wel van het online daten hoor. Waar is onze regio?
die van rotterdam bestaat ook, vol met nep accounts van meisjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet er alleen nooit een vrouwquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Cachet zoekt geen vrijgezezelle boeren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
quote:
Ga op marktplaats.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
Je ziet hem gewoon al bij GAE langs de lijn staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Hele page staat vol spellingfoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt precies jou.
Dan verdien je dr nog wat aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hele page staat vol spellingfouten
[..]
Nee.
Vertelquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond toch maar aan het bier denk ik. Ik heb een gegronde reden gevonden.
Omdat het kan ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond toch maar aan het bier denk ik. Ik heb een gegronde reden gevonden.
Mijn date is veel knapper.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je date op mij lijkt.
Een reden nodig hebben om bier te drinkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Bier rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef J.James het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.…
Ik draag nog steeds de broek van een vriend aangezien ik op O & N zeiknat was. Deze moet vanzelfsprekend terug worden gebracht, kom je ook Stijn?quote:
Ik lig beter bij de homo's dan bij de vrouwen just saying.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn date is veel knapper.
En heeft geen gerimpelde pener met grijs schaamhaar.
Is dat een man of vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde kapsel als LR alleen de Japanse accessoires missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Geschoren en al ziet het er inderdaad beter uit JamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je mijn complimenten weigert te accepteren en mij afschildert als een troll.
Ik lig beter bij de vrouwen dan bij de homo's, je punt is nu …?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lig beter bij de homo's dan bij de vrouwen just saying.
Daarbij wilde je me laatst nog pijpen samen met Jhali dus beter doe je even wat vriendelijker.
eh watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het in Den Haag is, kom ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag nog steeds de broek van een vriend aangezien ik op O & N zeiknat was. Deze moet vanzelfsprekend terug worden gebracht, kom je ook Stijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het in Den Haag is, kom ik niet.
Ik snap hem/haar echt niet he.quote:
pics van de datequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn date is veel knapper.
En heeft geen gerimpelde pener met grijs schaamhaar.
Sexy broek mnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn mening is dat die broek afschuwelijk is, je telefoonhoesje gay en lelijk vind en jouw hoofd ook.quote:
meer dan niets.quote:
Ik wil je wel complimenteren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geschoren en al ziet het er inderdaad beter uit James
Jammer dat je mijn complimenten weigert te accepteren en mij afschildert als een troll.
Ja,quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wil je wel complimenteren?
Vrouwen gaan graag met homo's om omdat ze geen bedreiging vormen en ze over typische wijvendingen lullen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lig beter bij de vrouwen dan bij de homo's, je punt is nu …?
En dit wil ik niet meer. Je mag Jhali hebben.
Sinds James in mijn leven is lach ik wel weerquote:
quote:
Was wel goed. Niks bijzonders gedaan, maar was wel leuk zover het kan als je niks bijzonders doet.quote:
Ik weet niet of ik hem kan betalen. Zoveel talent!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds James in mijn leven is lach ik wel weer. Wellicht moet je hem ook inhuren binnen je organisatie.
Een cliniclowns voor mensen die relaties hebben opgegeven
Je bent jarig?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,![]()
Ik verwacht trouwens dezelfde hoeveelheid topics vannacht als bij Tjacka
Dankjewel, ik accepteer bij deze je complimentenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geschoren en al ziet het er inderdaad beter uit James
Ik heb met veel meer vrouwen gezoend dan jij ooit nog zal doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen gaan graag met homo's om omdat ze geen bedreiging vormen en ze over typische wijvendingen lullen.
Wil niet zeggen dat ze ook met je het bed in zouden duiken.
uhuquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was wel goed. Niks bijzonders gedaan, maar was wel leuk zover het kan als je niks bijzonders doet.En die van jou?
[..]
Ik weet niet of ik hem kan betalen. Zoveel talent!
[..]
Je bent jarig?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]____________________________________________
Op oudjaarsavond en verjaardagen zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met veel meer vrouwen gezoend dan jij ooit nog zal doen.
Ok..................................................quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn mening is dat die broek afschuwelijk is, je telefoonhoesje gay en lelijk vind en jouw hoofd ook.
Zo, nu heb jij je aandacht gehad en nu kunnen we over op de orde van de dag.
man-man date?quote:
Leuke broek hoor, waar is zoiets te koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou jou echt vet schattig staan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke broek hoor, waar is zoiets te koop?
Ik ben een stoere jongen hoor, niks schattigquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zou jou echt vet schattig staan.
Zalandoquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke broek hoor, waar is zoiets te koop?
Oké, dus het staat mij ook vet schattigquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
de hulk ookquote:
Ja, en al mijn sekspartners en sekservaringen gedetailleerd beschrijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
Wat ben je nou voor flikker Etsu beetje wijven afbekken, ga je dit ook allemaal aan je date vertellen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent gewoon onzeker bah.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en al mijn sekspartners en sekservaringen gedetailleerd beschrijven.
Ik wil picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar vandaag weer groener maken.
Je hebt een rijke fantasie dat is iets anders.quote:
Rezaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt een rijke fantasie dat is iets anders.
Reza heb je ook nooit gedaan of wel?
watquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt een rijke fantasie dat is iets anders.
Reza heb je ook nooit gedaan of wel?
Komt goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Niet zo druk maken over seks
Dat claimde hij gisteren en Reza kwam boos het topic binnen om alles te ontkennen vannachtquote:
nee...dankjequote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat claimde hij gisteren en Reza kwam boos het topic binnen om alles te ontkennen vannacht
ROTTERDAMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |