Nop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Onetrickpony![]()
Jij werkt op oproepbasis zeker dat je hier zo veel kan posten?
jij liever dan ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
![]()
(En ik weet wel een stukje vlees welke je van ezell wilt eten![]()
)
gihhi haloghogquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die,de,grap,was,de,heel,de,leuk,hahahhaa,de
Ja, ik heb wel last van de gele koorts zoals je weetquote:
Serieus, hoe kan je dat de hele dag hier zitten beetje mijn uitzicht verpesten met je aids. Je moet toch werken dan overdag?quote:
Werk 4 dagen in de week.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dat de hele dag hier zitten beetje mijn uitzicht verpesten met je aids. Je moet toch werken dan overdag?![]()
Of heb je een krantenwijk?
heb je haar kutje wel vol osso gepomptquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man maar ibehesj heb geblokeert die meisje was zo crimineel XD XD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel last van de gele koorts zoals je weet
die van rotterdam is ook zo kutquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Als jullie graag andere mensen willen uitlachen, ik kom net dit tegen op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)land/609222975782332
Waar gaat het weer overquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er nog een andere manier om je bruine ster normaal te krijgen ?
Jij ook al.quote:
Seks, ik ben er weer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar gaat het weer over
Die blondje is wel lekker hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Als jullie graag andere mensen willen uitlachen, ik kom net dit tegen op Facebook:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je date je verkracht zo.
Schaamhaar kun je verven btw.
Die crack junkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
Heb jij de ster van Cookieslikkertje al bewondert?quote:
Ja lekker hoor, daar dan ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
p
Ja, hoe is het daarmee bij jou?
Maar je weet dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg heel de tijd zulke plaatjes op mijn facebook
ik ga met paupers om
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij ook al.
Godverdomme, hij zei dat ik speciaal was, en dat ie me zou unbannen enzo
Zat gewillige dames hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.
Gewoon Jhali proberen man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, niemand durft hier met mij seks te hebben.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg heel de tijd zulke plaatjes op mijn facebook
ik ga met paupers om
LRquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg dit op mijn tijdwal
Tot zover mijn avontuur buiten. Boodschappen, waar is Caland als je hem nodig hebt.
kilometertje of 40-45 bij je vandaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg dit op mijn tijdwal
Tot zover mijn avontuur buiten. Boodschappen, waar is Caland als je hem nodig hebt.
Alsof ik deze vakantie wat beters dan FOK!ken te doen hebquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
LR![]()
Ben je er vanavond weer?
13 km maxquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kilometertje of 40-45 bij je vandaan
Je bent in de war met Ezellquote:
De voorster jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij de ster van Cookieslikkertje al bewondert?
Ook gewoon je echte nummer er bij zetten hequote:Hallo ik ben maikel kaminsky ben opzoek naar en meid van tussen de 17 en 23 jaar ik kom uit Zutphen meer weete over mij app me maar 06#######
Inso, krijg ik morgen een kadootje van je?quote:
Mooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik deze vakantie wat beters dan FOK!ken te doen heb
[..]
13 km max
dickpicquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso, krijg ik morgen een kadootje van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |