dem lines, eens lezenquote:
Werkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet meer normaal op kunt reageren.
Helaas moet ik nu gaan naar mijn werk.
Jep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Indrukwekkend wel, waarom moest je daar weg?
Te incapabel?
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.quote:
HAHAHA BAHquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het andersom moet gebeuren is Sof nog wel even bezig.
quote:
Dat verklaart ook waarom je al een tijd van uitkeringen leeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb een keer een apparaat van 140.000 euro stuk gemaakt door er een tang in te laten vallen.
jaquote:
Broodafdelingquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta op de broodafdeling van de AH. De lidl is een beetje om en ligt niet op mijn route.
Ik ben geen een dom meisje, maar toch bedankt, Elan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Broodafdeling zijn domme meisjes meestal, om half 4 's middags al geen croissantjes meer
Croissantjes eet je 's ochtends debielquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Broodafdeling zijn domme meisjes meestal, om half 4 's middags al geen croissantjes meer
croissantjes moet je niet bij de supermarkt halen johquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodafdeling
Kaasafdeling![]()
Huh, bij ons nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geen een dom meisje, maar toch bedankt, Elan.
En officieel moet dat wel, behoort tot top 5.
Croissantjes als ontbijtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Croissantjes eet je 's ochtends debiel
Nee bij een lokale bakker 3 euro voor een verlepte croissant betalen zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
croissantjes moet je niet bij de supermarkt halen joh
wat een onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Croissantjes eet je 's ochtends debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |