quote:
Ik heb het live hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens al enige tijd geen lucht update gegeven. Bij deze een goedmakertje voor de trouwe fans
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee meer, was in de tijd va lau, noortje, masd, ect ect.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maanden
Dus al zeker 6 jaar terug
[..]
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het begin
je had het vaste clubje. zat geen noorse dame bijlater kwamen die cookie enzo. die waren irritant.
dat is een oude fotoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens al enige tijd geen lucht update gegeven. Bij deze een goedmakertje voor de trouwe fans
[ afbeelding ]
Wie was jouw mol voor de 1e aflevering? En wie is nu je mol?quote:
dat paarsequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke boom.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie was jouw mol voor de 1e aflevering? En wie is nu je mol?
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb de eerste aflevering al gemist.Van het weekend even terugkijken. Jij?
Oh, leukquote:
lau als in lauwert?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, was in de tijd va lau, noortje, masd, ect ect.
Ik was ook geen echte pubber, kwam gewoon regelmatig rellen en daarna moeilijk doen.
WAcht ik weet precies rond welke datum brb
Gewoon even de OP van het vorige deel pakken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is de oude OP
moet ik iedereen er nu bij doen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Langer misschie nog wel. Ik kwam er helemaal niet meer toen ik een relatie kreeg. die heb ik 3.5 jaar volgehouden. en heb ik weer 1.5 jaar een relatie en tussen die 2 relatie zaten ook nog paar maanden
Dus al zeker 6 jaar terug
[..]
noorse dame? Dat moet dan alweer geweest zijn toen het niet zo hecht was als op het begin
je had het vaste clubje. zat geen noorse dame bijlater kwamen die cookie enzo. die waren irritant.
Al jarenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekeken.
[..]
Oh, leuk.
Maak er een kerstboom vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is de oude OP
moet ik iedereen er nu bij doen
hoe kan het daar nog een beetje licht zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20 minuten terug. Toen ik mijn soep opzette. En Delft, gezellig bij Essnhills
De snert van omaquote:
Ja dat dacht ik ook maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon even de OP van het vorige deel pakken.
Leuke mensen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, same. Heb 'm nu voor de helft teruggekeken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]Oudje van FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |