het is ook toevallig, maar als je je criteria maar specifiek genoeg zet is de kans natuurlijk wel groot dat diegene vroeg of laat voorbij komt.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:08 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook ja, maar dacht dat het toevallig was.
Ik like ongeveer 1 op de drie profielen. Niet heel kieskeurig maar toch wel enigszins selectief.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ben je erg kieskeurig qua wat je liket op tinder dan?
En hoeveel matches krijg je daaruit dan ook alweer?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik like ongeveer 1 op de drie profielen. Niet heel kieskeurig maar toch wel enigszins selectief.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik wou ook even melden dat ik ook een relatie heb (ja, die ene van tinder)Al zo'n 2 maandjes nu.
Een op de 15 a 20 die ik like word een match. Vrij weinig dus...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
En hoeveel matches krijg je daaruit dan ook alweer?
Insert stalkeralarmquote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MangoLotion het volgende:
Wat ik me afvroeg he...stel je vindt iemand leuk en je gaat met de tinder app dicht bij zijn of/haar huis staan, zou hij/zij dan op die app verschijnen als hij/tinder heeft en je de juiste criteria hebt aangevinkt?
En daaruit komen geen leuke gesprekken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Een op de 15 a 20 die ik like word een match. Vrij weinig dus...
Tot nu toe niet. Er komt sowieso meestal weinig reactie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
En daaruit komen geen leuke gesprekken?
Misschien ben je door je voorraad vrouwen heenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Buffell het volgende:
Ligt het aan mij of doet niemand meer aan dat Tinder? Ik krijg alleen maar mensen te zien die 'last online' minimaal 6 dagen of een week geleden hebben.
Mwah, ik denk dat ik gemiddeld 1x in de 3 dagen kijk en er dan een stuk of 10 doe ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien ben je door je voorraad vrouwen heen
Tinder klopt soms ook helemaal niet, ik had eerst constant dezelfde en allemaal fake profielenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik gemiddeld 1x in de 3 dagen kijk en er dan een stuk of 10 doe ofzo.
Hmm nouja dan probeer ik het over een weekje wel weer ofzo :pquote:Op maandag 6 januari 2014 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tinder klopt soms ook helemaal niet, ik had eerst constant dezelfde en allemaal fake profielenEn later wel weer gewoon nieuwe
Of mensen met wie je eerst wel gemeenschappelijke vrienden had en daarna niet meer...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef Dikkekletser het volgende:
Net tinder geïnstalleerd. Volgens mij klopt het aantal gemeenschappelijke vrienden niet? Ik heb met sommige meer gem vrienden maar dan staat er maar één.
Meer die dit hebben?
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Er komt sowieso meestal weinig reactie.
Hoi?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?
Nope, ik trek blijkbaar nogal veel stille types aan waarbij de man de meest actieve moet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?
Soms is Tinder veel te traag ook. Dan krijg je een melding dat je een match hebt, en is die muts 2 dagen voor het laatst online geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:11 schreef Maargoed. het volgende:
Of iedereen die mij liked praat niet terug of tinder is kapot
Tip van de dag: gewoon onzin met een vleugje humor brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik trek blijkbaar nogal veel stille types aan waarbij de man de meest actieve moet zijn.
Ach, ik had er een waarbij stond:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Markeerstift het volgende:
Had net toch twee figuren achter elkaar: een met zo'n zwangerschapsfoto als eerste foto en een andere kerel met zijn vriendin/ vrouw rollebollend op het strandWHY?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik had er een waarbij stond:
"Even uitproberen maar niet serieus hoor!!! Want in september ga ik trouwen!!!"
Echt
hahaha, ff kijken of er toch niet iets beter is!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt
Ze had me zelfs geliked maar ik had haar alweer verwijderd toen ik dat las. Maar even later dacht ik: waarom heb ik niet even getikt om te checken of haar aanstaande man het wel zo tof vind dat ze op tinder zit? Niet serieus my ass.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
hahaha, ff kijken of er toch niet iets beter is!
Preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef gohan16 het volgende:
Ik ook net eentje: "ik heb al een vriend, maar wil graag mijn generatie begrijpen"
Lol. Die zag ik ook al langskomen ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt
Welke regio zit je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
App is verslavend...en gelukkig mag t van vriend zo lang ik ze meteen block. Ik heb 67 matches met mannen die ik leuk vind in 3 dagen( bijna iedere die ik gelikte heb dus)
Maar als je op 100km zet en heel kieskeurig bent, kun je er zo 70 matches uithalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ga ik hier niet vertellen
Maar dat hoeft ook niet uit te maken want dat kun je instellen
Ik heb de meeste matches met 25/50 kmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar als je op 100km zet en heel kieskeurig bent, kun je er zo 70 matches uithalen.
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
App is verslavend...en gelukkig mag t van vriend zo lang ik ze meteen block. Ik heb 67 matches met mannen die ik leuk vind in 3 dagen( bijna iedere die ik gelikte heb dus)
Je bent door haar geswiped?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef PG18 het volgende:
[..]
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?
Niet mogen is een groot woord. Ik heb zelf geen behoefte om te chatten en heb tegen hem gezegd dat ik ze block. Hij vond het prima en vertrouwt me daarin. Ik ga zijn vertrouwen niet schenden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef PG18 het volgende:
[..]
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?
Gezien je laatste geruchtmakende topic in KLB heeft die jongen het volste vertrouwen in je. Wees er maar zuinig op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord. Ik heb zelf geen behoefte om te chatten en heb tegen hem gezegd dat ik ze block. Hij vond het prima en vertrouwt me daarin. Ik ga zijn vertrouwen niet schenden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lol. Die zag ik ook al langskomen ja.
Klopt. Al heb ik er wel een paar gehad die enkele weken wegbleven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Sheldon. het volgende:
Ik krijg echt alleen nog maar chicks die of 6 dagen of een week geleden voor het laatste op Tinder zijn geweest. Ook nooit een keer twee weken, of 5 dagen of 4 dagen, nee altijd 6 dagen of een week geleden?
Niet op reageren, zonde van je tijd. Ik dacht destijds dat die 'last online' gewoon niet klopte, maar dat doet die dus wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Sheldon. het volgende:
Ik krijg echt alleen nog maar chicks die of 6 dagen of een week geleden voor het laatste op Tinder zijn geweest. Ook nooit een keer twee weken, of 5 dagen of 4 dagen, nee altijd 6 dagen of een week geleden?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?
Je komt dat zeikwijf tegenwoordig overal tegen op FOK!, er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?
Jullie zijn jalouuuusch!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
beetje onzeker schat? Kijken of je nog een beetje in de markt ligt? Wtf heb je behoefte aan??
Jalooouusch!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je komt dat zeikwijf tegenwoordig overal tegen op FOK!, er is geen ontkomen aan.
ik heb er meerquote:
Misschien bedoel je jaloers, maar ik kan me wel vinden in de reacties mbt je onzekerheid.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Misschien bedoel je jaloers, maar ik kan me wel vinden in de reacties mbt je onzekerheid.
Wat is anders een reden om te weten of je nog goed in de markt ligt? En er hier op Fok! over komen vertellen. Als iedereen zoals jij op Tinder zit kan de app ook meteen worden afgeschaft want het is niet initieel bedoelt om mensen met partner een beter zelfvertrouwen te geven. Het is een app om mensen met elkaar in contact te brengen, dat het een ordinaire vleeskeuring is, is een bijkomend effect maar niet het doel van de app.
In urban dictionary is het de mc donalds of sex.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Misschien bedoel je jaloers, maar ik kan me wel vinden in de reacties mbt je onzekerheid.
Wat is anders een reden om te weten of je nog goed in de markt ligt? En er hier op Fok! over komen vertellen. Als iedereen zoals jij op Tinder zit kan de app ook meteen worden afgeschaft want het is niet initieel bedoelt om mensen met partner een beter zelfvertrouwen te geven. Het is een app om mensen met elkaar in contact te brengen, dat het een ordinaire vleeskeuring is, is een bijkomend effect maar niet het doel van de app.
Al gelijk, tenminste, bij de mensen die bijvoorbeeld op dat moment of een aantal uur geleden online waren geweest. Ik likete ook alleen mannen die ik knap vond en zij mij ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Dikkekletser het volgende:
Wanneer kregen jullie de eerste matches? Heb nu 1,5 dag tinder en nog geen matches. Ik like wel alleen degene die ik knap vind natuurlijk.
De 'last online' loopt bij mij anders flink te fucken. Match waar ik nu een redelijk goed gesprek mee heb zou 17-12 voor het laatst online geweest zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet op reageren, zonde van je tijd. Ik dacht destijds dat die 'last online' gewoon niet klopte, maar dat doet die dus wel.
Hmm, veel van die lang geleden 'last online' leek vaak wel te kloppen. Ik denk dat de mensen zijn die de app verwijderd hadden, maar hun account niet. Dan blijft hij gewoon bestaan namelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef cowboycat het volgende:
[..]
De 'last online' loopt bij mij anders flink te fucken. Match waar ik nu een redelijk goed gesprek mee heb zou 17-12 voor het laatst online geweest zijnBlij dat ik daar niet vanuit gegaan ben en toch iets gezegd heb, anders had ik nu veel gemist
![]()
Ben al meer problemen tegengekomen overigens, echt geen technisch hoogstandje.
Was een vrouw zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef yats het volgende:
Ik trek blijkbaar rare types aan. Vanmiddag kreeg ik (eindelijk) reactie van een match en dat gesprek ging de hele middag door. Eerst via tinder maar al vrij snel via de app. Het begon erg gezellig, maar naarmate de dag vorderde begon het gesprek steeds meer een rare wending te nemen en leek het er op dat ze mij tot haar geloof probeerde te bekeren of iets dergelijks. Dat lijkt me niet de bedoeling van tinder...
Treinen zijn chill, lekker werken op een laptop die op je boner rust. Nog maar een uurtje te gaan, denk je dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb echt een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
match, maar ze woont aan de andere kant vh land
Aangezien ik op vrouwen val was het een vrouw ja. Ik ga niet op tinder kerels zoeken.quote:Was een vrouw zeker.
Het zit je ook niet meequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien ik op vrouwen val was het een vrouw ja. Ik ga niet op tinder kerels zoeken.
Lucky you. Ik zou ook graag een leuke match tegen komen, maar blijkbaar heb ik of veel pech of is het me gewoon niet gegund.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee![]()
Ik heb echt al anderhalve dag een heel gezellig gesprek. Nooit voor mogelijk gehouden
Toevallig is t iemand die in dezelfde stad studeert als ik, dus dan is t al sneller leuk haha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zou ook graag een leuke match tegen komen, maar blijkbaar heb ik of veel pech of is het me gewoon niet gegund.
Jij hebt toch sowieso geen tinder nodig om een leuke kerel tegen te komen daar in die stad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:04 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Toevallig is t iemand die in dezelfde stad studeert als ik, dus dan is t al sneller leuk haha.
Bro. Dude.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt toch sowieso geen tinder nodig om een leuke kerel tegen te komen daar in die stad?
Zeg het es? Mag ik plofkipje geen compliment geven?quote:
Hij doelde geloof ik op de stad waar ik studeer haha.quote:
Tis weer eens wat anders, via tinder haha ipv via de kroeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt toch sowieso geen tinder nodig om een leuke kerel tegen te komen daar in die stad?
Ik doelde op de stad. Ik kan verder geen oordeel vellen aangezien ik nooit een foto gezien heb. Ik kijk hier eigenlijk nooit in het foto-topic hoe users er in het echt uit zien. Mis ik daar zoveel aan dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Hij doelde geloof ik op de stad waar ik studeer haha.
[..]
Tis weer eens wat anders, via tinder haha ipv via de kroeg.
Slijmbalquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Ik zie het als vriendelijk. Plofkipje komt in dm in ieder geval over als een vriendelijk en open persoon.quote:
Sorry ik zie door de bomen het bos niet meer op fokquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Ik zie het als vriendelijk. Plofkipje komt in dm in ieder geval over als een vriendelijk en open persoon.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3e date met mijn match morgen, de stad bekijken, uit eten en filmpje ofzo
En hoezo dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry ik zie door de bomen het bos niet meer op fok
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eensquote:
Die snap ik ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eens
Kan ik me enigszins wel voorstellenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eens
Maakt ook niet uit welk dating platform het is. mannen/vrouwen ratio blijft altijd erg ongelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Kan ik me enigszins wel voorstellen
Ik geloof dat ik wss binnenkort een tinderdate heb. Goh, dit gaat wel errug snel.
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit welk dating platform het is. mannen/vrouwen ratio blijft altijd erg ongelijk
Zou kunnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:01 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:01 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.
'toen ik nog tinderde' was ik als man zijnde ook best wel kritisch hoor. Ik denk dat ik echt niet meer dan 3-4% naar de 'goede' kant heb geswiped.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.
Mwa, tijdens het swipen ben ik wel kritisch. Heb meer het idee dat tijdens het afspreken vrouwen vaak naar allerlei kleine niet belangrijke zaken kijken waar ik als man meestal overheen kijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.
in before grapje over piemel van MisterClockonTwelvequote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mwa, tijdens het swipen ben ik wel kritisch. Heb meer het idee dat tijdens het afspreken vrouwen vaak naar allerlei kleine niet belangrijke zaken kijken waar ik als man meestal overheen kijk.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
in before grapje over piemel van MisterClockonTwelve
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]Ja die toon ik ook echt meteen tijdens de eerste date.
Ook echtquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Lees je eigen tekst nog eens terug.
Begin december is schijnbaar sowieso de drukste tijd op internet datingsites.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Sheldon. het volgende:
Chicks zijn volgens mij al 99% van de gevallen helemaal klaar met die app.
Begin december 3 dagen gehad; Lekker veel matches, ook redelijk wat berichtjes. Was gewoon leuk. Maar eergisteren dus weer erop gezet ; Allemaal mensen die 6/7 dagen geleden voor het laatst online waren. In het eerste uur nog wel 2 matches, maar de 48 uur daarna 0 matches![]()
En nog door 1 van die matches geblokkeerd ookValt weinig eer meer aan te behalen geloof ik.
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef sausagin het volgende:
Ik krijg geen recente vrouwen meer langs???
Altijd meisjes die al 4 tot 6 dagen niet meer online zijn geweest.
Account verwijderen en opnieuw beginnen heeft het niet opgelost.
Nee , ik ben mijn matches kwijtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Dat werkt nu wel direct. Vandaag nog gedaan en gecheckt of alles weg wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Android of ios?quote:
Shiiiiiiiitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Haha hij was niet boos gelukkig.. Nu afgesproken om direct uit het werk een hapje te gaan eten, dan kan ik ook niet in slaap vallen in de tussentijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?Nee, even zonder gein, dat is best zuur. Heb je het hem uitgelegd of kijk je gewoon verder?
p.s. komende week mijn eerste tinderdate, ik ben erg benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |