Insert stalkeralarmquote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MangoLotion het volgende:
Wat ik me afvroeg he...stel je vindt iemand leuk en je gaat met de tinder app dicht bij zijn of/haar huis staan, zou hij/zij dan op die app verschijnen als hij/tinder heeft en je de juiste criteria hebt aangevinkt?
En daaruit komen geen leuke gesprekken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Een op de 15 a 20 die ik like word een match. Vrij weinig dus...
Tot nu toe niet. Er komt sowieso meestal weinig reactie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
En daaruit komen geen leuke gesprekken?
Misschien ben je door je voorraad vrouwen heenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Buffell het volgende:
Ligt het aan mij of doet niemand meer aan dat Tinder? Ik krijg alleen maar mensen te zien die 'last online' minimaal 6 dagen of een week geleden hebben.
Mwah, ik denk dat ik gemiddeld 1x in de 3 dagen kijk en er dan een stuk of 10 doe ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien ben je door je voorraad vrouwen heen
Tinder klopt soms ook helemaal niet, ik had eerst constant dezelfde en allemaal fake profielenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik gemiddeld 1x in de 3 dagen kijk en er dan een stuk of 10 doe ofzo.
Hmm nouja dan probeer ik het over een weekje wel weer ofzo :pquote:Op maandag 6 januari 2014 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tinder klopt soms ook helemaal niet, ik had eerst constant dezelfde en allemaal fake profielenEn later wel weer gewoon nieuwe
Of mensen met wie je eerst wel gemeenschappelijke vrienden had en daarna niet meer...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef Dikkekletser het volgende:
Net tinder geïnstalleerd. Volgens mij klopt het aantal gemeenschappelijke vrienden niet? Ik heb met sommige meer gem vrienden maar dan staat er maar één.
Meer die dit hebben?
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Er komt sowieso meestal weinig reactie.
Hoi?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?
Nope, ik trek blijkbaar nogal veel stille types aan waarbij de man de meest actieve moet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Das wel kut, ook niet als je niet standaard met hoi oid begint?
Soms is Tinder veel te traag ook. Dan krijg je een melding dat je een match hebt, en is die muts 2 dagen voor het laatst online geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:11 schreef Maargoed. het volgende:
Of iedereen die mij liked praat niet terug of tinder is kapot
Tip van de dag: gewoon onzin met een vleugje humor brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik trek blijkbaar nogal veel stille types aan waarbij de man de meest actieve moet zijn.
Ach, ik had er een waarbij stond:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Markeerstift het volgende:
Had net toch twee figuren achter elkaar: een met zo'n zwangerschapsfoto als eerste foto en een andere kerel met zijn vriendin/ vrouw rollebollend op het strandWHY?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik had er een waarbij stond:
"Even uitproberen maar niet serieus hoor!!! Want in september ga ik trouwen!!!"
Echt
hahaha, ff kijken of er toch niet iets beter is!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik had er een waarbij stond:
"Even uitproberen maar niet serieus hoor!!! Want in september ga ik trouwen!!!"
Echt
Ze had me zelfs geliked maar ik had haar alweer verwijderd toen ik dat las. Maar even later dacht ik: waarom heb ik niet even getikt om te checken of haar aanstaande man het wel zo tof vind dat ze op tinder zit? Niet serieus my ass.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
hahaha, ff kijken of er toch niet iets beter is!
Preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef gohan16 het volgende:
Ik ook net eentje: "ik heb al een vriend, maar wil graag mijn generatie begrijpen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |