quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Niks mis met 19 jarige, zijn tenminste nog niet volwassen en kun je africhten hoe je ze wil hebben
Dat kunnen vrouwen met oudere mannen ook. Iets met girl power geloof ik...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Niks mis met 19 jarige, zijn tenminste nog niet volwassen en kun je africhten hoe je ze wil hebben
T gaat wel makkelijker als ze jonger zijn, geloof ik. En daarnaast vind ik gedrag meestal ook wel erg schattig, t kinderlijke eraan haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen met oudere mannen ook. Iets met girl power geloof ik...![]()
Als ik terugdenk aan hoe ik was toen ik 19 was en hoe de meeste vrouwen die ik in die tijd kende van dezelfde leeftijd waren kan ik me nu best goed voorstellen dat ze indertijd vrijwel allemaal een (iets) ouder vriendje hadden. Iets met meer volwassen en meer ervaring (dus minder enkel op eigen plezier gericht).
Ik heb al een echte manquote:Op zondag 5 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
19 is zo jong.Zoek eens een echte man...
Hoe heb/had jij je instellingen dan staan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb al een echte man
Maar eerlijk is eerlijk, als vrouw van 27 voel je je stiekem best gevleid als je in de smaak valt bij tieners![]()
18 -32quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe heb/had jij je instellingen dan staan?
Tja, ik schijn vooral vrouwen tussen 30-35 aan te trekken. Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet. Ik neig naar een nee eerlijk gezegd. Zelf heb ik liever een (iets) jongere vriendin dan een oudere vriendin puur omdat ik me (nu) niet direct weer wil binden qua samenwonen etc. Dat heb ik meegemaakt, en als het dan verkeerd gaat is dat extra pijnlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb al een echte man
Maar eerlijk is eerlijk, als vrouw van 27 voel je je stiekem best gevleid als je in de smaak valt bij tieners![]()
Wow, dat zou ik dus nooit doenquote:
Ja snap ik.Hoe oud ben je zelf ?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik schijn vooral vrouwen tussen 30-35 aan te trekken. Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet. Ik neig naar een nee eerlijk gezegd. Zelf heb ik liever een (iets) jongere vriendin dan een oudere vriendin puur omdat ik me (nu) niet direct weer wil binden qua samenwonen etc. Dat heb ik meegemaakt, en als het dan verkeerd gaat is dat extra pijnlijk.
27...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja snap ik.Hoe oud ben je zelf ?
Misschien zie je er volwassener uit voor je leeftijd? Of die vrouwen zoeken een toyboy?quote:
Zou het dan toch kloppen dat een bril en een pak je er ouder/serieuzer uit laten zien? Nu heb ik op persoonlijk vlak al relatief veel meegemaakt voor iemand van 27, maar om mezelf nu echt serieus te noemen? Nee, ik ben de laatste die mezelf serieus neemt...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Misschien zie je er volwassener uit voor je leeftijd? Of die vrouwen zoeken een toyboy?Ik heb gister vaak genoeg mannen gezien van mijn leeftijd of zelfs jonger die veel ouder uitzagen dan de leeftijd die ze waren.
Pak en bril maakt je ouder ja, maar foto in pak is nooit mis als ik mensen om me heen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het dan toch kloppen dat een bril en een pak je er ouder/serieuzer uit laten zien? Nu heb ik op persoonlijk vlak al relatief veel meegemaakt voor iemand van 27, maar om mezelf nu echt serieus te noemen? Nee, ik ben de laatste die mezelf serieus neemt...
Beroepsdeformatie dat pak. Het heeft me alleen nog nooit een date opgeleverd. Ik moet wel zeggen dat ik ook wat aan het experimenteren ben qua uiterlijk (wisselende bril, wisselend kapsel, af en toe een baardje).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Pak en bril maakt je ouder ja, maar foto in pak is nooit mis als ik mensen om me heen hoor.
Ben je erg kieskeurig qua wat je liket op tinder dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie dat pak. Het heeft me alleen nog nooit een date opgeleverd. Ik moet wel zeggen dat ik ook wat aan het experimenteren ben qua uiterlijk (wisselende bril, wisselend kapsel, af en toe een baardje).
Denk het wel, ik heb namelijk op zo'n manier mensen die in dezelfde collegezaal als ik zaten, gekregen als mogelijk te swipen/liken.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MangoLotion het volgende:
Wat ik me afvroeg he...stel je vindt iemand leuk en je gaat met de tinder app dicht bij zijn of/haar huis staan, zou hij/zij dan op die app verschijnen als hij/tinder heeft en je de juiste criteria hebt aangevinkt?
Ik eigenlijk ook ja, maar dacht dat het toevallig was.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Denk het wel, ik heb namelijk op zo'n manier mensen die in dezelfde collegezaal als ik zaten, gekregen als mogelijk te swipen/liken.
het is ook toevallig, maar als je je criteria maar specifiek genoeg zet is de kans natuurlijk wel groot dat diegene vroeg of laat voorbij komt.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:08 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook ja, maar dacht dat het toevallig was.
Ik like ongeveer 1 op de drie profielen. Niet heel kieskeurig maar toch wel enigszins selectief.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ben je erg kieskeurig qua wat je liket op tinder dan?
En hoeveel matches krijg je daaruit dan ook alweer?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik like ongeveer 1 op de drie profielen. Niet heel kieskeurig maar toch wel enigszins selectief.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik wou ook even melden dat ik ook een relatie heb (ja, die ene van tinder)Al zo'n 2 maandjes nu.
Een op de 15 a 20 die ik like word een match. Vrij weinig dus...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
En hoeveel matches krijg je daaruit dan ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |