abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135100896
Mensen die standaard 5/6 foto's plaatsen vind ik wel een beetje wanhopig overkomen...sommige plaatsen tot slot ook nog een foto van hun auto erbij :') :') :')
pi_135100943
Mijn matches zijn eigenlijk altijd typische kakker studenten, van t type dat prima lid kan zijn van t corps :')
pi_135100974
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef Plofkipje het volgende:
Mijn matches zijn eigenlijk altijd typische kakker studenten, van t type dat prima lid kan zijn van t corps :')
Ja, hahaha mijne ook onder andere....of de jort kelders :P
pi_135101062
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja, hahaha mijne ook onder andere....of de jort kelders :P
Maar dan wat jonger haha
pi_135101104
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef Plofkipje het volgende:

[..]

Maar dan wat jonger haha
Of van die schattige 19 jarige voetbaljongetjes :D
  zondag 5 januari 2014 @ 14:20:07 #81
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135101236
Ik kwam Tygo Gernandt en Ben Saunders ook al tegen.. ;(
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_135101250
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Of Manuel Broekman miniatuurtjes.
pi_135101485
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef Plofkipje het volgende:
Manuel Broekman
Whahaah! Idd, het is een sekte :D
pi_135101698
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Wat is je doel? :)
Als er iets van een date of uberhaupt fatsoenlijk contact uit voortkomt ben ik al tevreden. M'n verwachtingen zijn niet al te hoog :P
pi_135101703
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Whahaah! Idd, het is een sekte :D
Ik zeg: meteen doen als je die tegenkomt hahha.
pi_135101769
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef cowboycat het volgende:

[..]

Als er iets van een date of uberhaupt fatsoenlijk contact uit voortkomt ben ik al tevreden. M'n verwachtingen zijn niet al te hoog :P
Goed zo, niet veel verwachtingen hebben, want die app is in principe gewoon een tijd dodende speeltje, die je even opent als je op de trein staat te wachten
pi_135101859
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Plofkipje het volgende:

[..]

Ik zeg: meteen doen als je die tegenkomt hahha.
Ik zit in een relatie, had die app ff geinstalleerd voor 24 uur en vervolgens weer verwijderd :P

Maar ik zal het aan een vriendin van me en mijn zus doorgeven ;)
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2014 @ 15:05:57 #88
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_135103051
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Wat ik wel opvallend vond is dat sommige mannen, foto's hadden gemaakt met hun vriendin, waarom? :')
Meisjes doen dat ook hoor, of met oma ofzo, sowieso meer mensen op je tinderfoto :') Dan moet je doorklikken om te kijken wie het nou is.
:')
pi_135103172
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Meisjes doen dat ook hoor, of met oma ofzo, sowieso meer mensen op je tinderfoto :') Dan moet je doorklikken om te kijken wie het nou is.
Oma? LOL!!

Maar tinderfoto terwijl je aan het zoenen bent met je vriendin vind ik echt raar, of zijn ze stiekem op zoek naar een triootje?
  zondag 5 januari 2014 @ 15:10:19 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135103287
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Silenus het volgende:
Had vanmiddag een tinder-date, iemand waarmee ik slechts een paar regels had uitgewisseld. Afgesproken in de bieb, waar ze zat te studeren....Kom ik daar binnen, grote zaal met mensen..Zie ik een bekende (van gezicht)..zit mijn date ernaast. :')

Ai. Geeft ze me ook nog een hand, haha. Terwijl we naar buiten liepen zij ook nog praten: 'jaaa dit is dus m'n eerste tinder-date, haha, wat maf!' Iedereen kon het ook horen, prima. :')

Was eigenlijk bedoeld om een uurtje koffie te drinken maar we zijn vrij snel aan de alcohol en kaasstengels gegaan. Prima middag.
The story continues!

Ik ging gisteren met vrienden thuis afspreken, mijn date van vrijdagmiddag (hierboven) had voor gisteravond nog een date staan via tinder. Had ze me ook verteld, en verder ook prima natuurlijk.
Krijg ik om half twaalf een whatsappje van haar met 'oh neee, hij heeft hier nu staan janken! Ik heb een borrel nodig, ben je in de stad?'

Nou, ik was wel benieuwd naar dat verhaal. :+ Dus ik m'n vrienden gedag gezegd, met haar de kroeg ingedoken. Haha, zij vertellen over haar date. What the fack gewoon.
Zij kerel opgehaald van het stadion, kwam uit Veenendaal. Ze zouden gaan stappen, kon hij op de bank blijven tukken. Ten eerste dacht ze meteen op het station al dat ie homo was, eenmaal thuis (wijntje eerst drinken) ging hij direct over z'n ex praten. Was er duidelijk nog niet overheen, na een tijdje ging hij rondjes lopen door het huis en uit het raam starend over zijn ex praten...zij zat daar op de bank van: :{ :? Nou toen had ze al geen zin om die mafkees nog in zn huis te hebben natuurlijk, dus zei ze dat het misschien toch beter was als hij naar huis ging...

Werd ´ie boos, zei hij: dus je laat me helemaal hierheen komen, krijg ik ook nog eens kut-wijn ( :')) en dan wil je niet stappen? Kunnen we dit niet gewoon vergeten? En dat je gewoon een vreemde in je huis uitnodigt, ik kan nu allemaal dingen kapot gaan gooien!
Bizar zeg, zij heeft 'm maar vriendelijk doch dringend verzocht om haar huis uit te gaan...begon 'ie te janken, vertrok gelukkig wel.

Nou, schitterend verhaal natuurlijk! Zo zie je maar wat voor debielen je soms kan treffen. Anyway, mn vrienden appten dat ze ook in de stad waren, wilde mijn tinder-date dus supergraag mijn vrienden ontmoeten. :') (Tweede keer dat ik haar zag he)
Ik vond het eigenlijk ook wel prima, het was toch al half twee snachts. Nou, mijn vrienden (allemaal in relatie) vonden het natuurlijk een fucking briljant verhaal dat ik met mn tinderdate aan kwam kakken midden in de nacht.

Uiteindelijk tot een uur of half vijf gaan stappen met z'n allen (heb haar amper gesproken, ze is niet bepaald op haar mondje gevallen dus ze redde zich wel) en de avond afgesloten bij haar thuis.

Nu allemaal debiele foto's op whatsapp van vannacht...Met al m'n maatjes en constant m'n tinder-date ertussen. :') Rare, maar schitterende avond!

Wat een top-app. *O* O+
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 januari 2014 @ 15:11:44 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135103360
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Meisjes doen dat ook hoor, of met oma ofzo, sowieso meer mensen op je tinderfoto :')
Haha inderdaad, heb ik ook al een paar keer gehad. Met je oma op de foto op tinder. :') Klik ik meteen weg, vast zo'n saaie muts die in een dorpje woont en nog elke zondag bij oma op bezoek gaat.

Of moeders die vier foto's van hun kinderen plaatsen en niets van zichzelf. Ik vind het uberhaupt al twijfelachtig als je een foto van je kinderen op zo'n app zet...laat die er lekker buiten zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_135104929
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

The story continues!

Ik ging gisteren met vrienden thuis afspreken, mijn date van vrijdagmiddag (hierboven) had voor gisteravond nog een date staan via tinder. Had ze me ook verteld, en verder ook prima natuurlijk.
Krijg ik om half twaalf een whatsappje van haar met 'oh neee, hij heeft hier nu staan janken! Ik heb een borrel nodig, ben je in de stad?'

Nou, ik was wel benieuwd naar dat verhaal. :+ Dus ik m'n vrienden gedag gezegd, met haar de kroeg ingedoken. Haha, zij vertellen over haar date. What the fack gewoon.
Zij kerel opgehaald van het stadion, kwam uit Veenendaal. Ze zouden gaan stappen, kon hij op de bank blijven tukken. Ten eerste dacht ze meteen op het station al dat ie homo was, eenmaal thuis (wijntje eerst drinken) ging hij direct over z'n ex praten. Was er duidelijk nog niet overheen, na een tijdje ging hij rondjes lopen door het huis en uit het raam starend over zijn ex praten...zij zat daar op de bank van: :{ :? Nou toen had ze al geen zin om die mafkees nog in zn huis te hebben natuurlijk, dus zei ze dat het misschien toch beter was als hij naar huis ging...

Werd ´ie boos, zei hij: dus je laat me helemaal hierheen komen, krijg ik ook nog eens kut-wijn ( :')) en dan wil je niet stappen? Kunnen we dit niet gewoon vergeten? En dat je gewoon een vreemde in je huis uitnodigt, ik kan nu allemaal dingen kapot gaan gooien!
Bizar zeg, zij heeft 'm maar vriendelijk doch dringend verzocht om haar huis uit te gaan...begon 'ie te janken, vertrok gelukkig wel.

Nou, schitterend verhaal natuurlijk! Zo zie je maar wat voor debielen je soms kan treffen. Anyway, mn vrienden appten dat ze ook in de stad waren, wilde mijn tinder-date dus supergraag mijn vrienden ontmoeten. :') (Tweede keer dat ik haar zag he)
Ik vond het eigenlijk ook wel prima, het was toch al half twee snachts. Nou, mijn vrienden (allemaal in relatie) vonden het natuurlijk een fucking briljant verhaal dat ik met mn tinderdate aan kwam kakken midden in de nacht.

Uiteindelijk tot een uur of half vijf gaan stappen met z'n allen (heb haar amper gesproken, ze is niet bepaald op haar mondje gevallen dus ze redde zich wel) en de avond afgesloten bij haar thuis.

Nu allemaal debiele foto's op whatsapp van vannacht...Met al m'n maatjes en constant m'n tinder-date ertussen. :') Rare, maar schitterende avond!

Wat een top-app. *O* O+
Ik vind je verhaal echt briljant, veel geluk met je dates verder :D!
  zondag 5 januari 2014 @ 16:58:47 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135107609
Even schoonmaak gehouden in de matches. 35 teruggebracht naar 15.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 januari 2014 @ 16:59:33 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135107636
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Iedereen heeft als standaard de mooiste foto die je kan maken. Bij vrouwen laten ze over het algemeen zo weinig mogelijk zien, mannen juist hun hele 'sexy' body :P
Dat valt bij mij eigenlijk wel mee. Ik heb twee standaardfoto's die tijdens een van mijn vele reizen gemaakt zijn, een foto op het werk (strak in pak) en een soort teaser als eerste foto waarbij ik half te zien ben achter een gevangenisdeur van de beruchtste (ex)gevangenis van west-Europa. Geen enkele met ontbloot bovenlijf of iets, dat hoeft niet zo nodig. Als een vrouw dat wil zien moet ze me eerst maar matchen en er dan om vragen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 17:00:27 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135107664
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

19 is zo jong.Zoek eens een echte man... O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135108340
Ik heb een date gehad ( troffen elkaar in de club ) wat een saaie muts. }:|

Haar snel gedag gezegd en nu maar weer eens begonnen met tinder.

Heb ik weer eens een leuke chick ( Zuid-Afrikaanse rawr ) gaat ze verdomme overmorgen terug daarheen om te studeren.

Voor de rest zoutloze dames.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  zondag 5 januari 2014 @ 17:31:05 #97
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135108908
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:58 schreef donroyco het volgende:
Even schoonmaak gehouden in de matches. 35 teruggebracht naar 15.
Kun je ook mensen in je matchlijst verwijderen zonder ze meteen te blokken?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_135109162
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Wat ik wel opvallend vond is dat sommige mannen, foto's hadden gemaakt met hun vriendin, waarom? :')
Dat is andersom ook het geval, en best wel vaak.
Als ik ook maar één man zie op een foto is het meteen naar links ermee. :{

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Ladylicious het volgende:
Blokkeren = verwijderen. Als jij iemand blokkeert, dan verdwijnt diegene uit jouw lijst en jij verdwijnt bij die andere uit de lijst, dus diegene heeft dan geen mogelijkheid meer om wat tegen jou te zeggen. En volgens mij kom je ze dan ook niet meer tegen bij het beoordelen.

[ Bericht 31% gewijzigd door PG18 op 05-01-2014 17:58:58 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 17:44:00 #99
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135109451
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Je kunt ze volgens mij in een lijst gooien, maar niet verwijderen zonder te blocken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_135113239
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:

[..]

19 is zo jong.Zoek eens een echte man... O-)
Niks mis met 19 jarige, zijn tenminste nog niet volwassen en kun je africhten hoe je ze wil hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')