quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, wat is DM? Double Match? Gaat dit over Tinder ofzo?
Opvallend dat ze ook alleen maar mannen benaderd heeft. Iemand die het puur zou doen om vrienden te maken zou niet zo fallusgezind zijn. Die vriend van haar kan zich maar beter bergen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Nikmans het volgende:
TS denk je dat ik zo makkelijk ben? Met je DM's
Ik kan dit bevestigen, heb geen DM gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opvallend dat ze ook alleen maar mannen benaderd heeft. Iemand die het puur zou doen om vrienden te maken zou niet zo fallusgezind zijn. Die vriend van haar kan zich maar beter bergen.
Kreeg eerder vandaag ook al een obscuur bericht te verwerkenquote:
Wat is deze?quote:hmmm echt jou piemel lijkt mij zo fukking geil om kapot te zuigen :$$ neuk me hard, overal, spuit je lek over mij. neuk me kkhard. ik wilhet liefst dat alles fokers dit doen.. wil je mijn kutje beffe.?
Goor wijf dit manquote:IiCk wil dE warme zaadstralen uit jOu neukstaaf suigen en de spermaslierten over me slettebekje late drippen![]()
![]()
;@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee
Wees stil vrouwenmens. Ze was aardig duidelijk in haar beschrijving jegens mij met het betreffende woord: ''pener''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, heb geen DM gehad.
Ik bevestigde alleen maar wat Panzer zeiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wees stil vrouwenmens. Ze was aardig duidelijk in haar beschrijving jegens mij met het betreffende woord: ''pener''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef adnapekkid het volgende:
Krijgt TS een ban voor spam-DM? Zou zonde zijn...Zou een mooi stel zijn samen met F1978.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij bannend?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een mooi stel zijn samen met F1978.
Opnemen bij de bank?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, serieus, kappen nou! Ik heb geen piemel dus waar zou ik godsnaam zoveel sperma vandaan moeten halen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |