Eerder mijn gal spuwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
En in plaats van het tegen haar te zeggen kom je hier op een forum janken?
Voor mijn eigen veiligheid moet ik dit wel anoniem op een forum zeggen je weet maar nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid moet ik dit wel anoniem op een forum zeggen je weet maar nooit
Omg!! Dit is echt errrruuuuggg Whahahaahah is dit een nieuwe hype op fok? users die je onterecht beschuldigen van dm's sturen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Je hebt gelijk hoor daar niet van, maar ik ben pas geleden (lees: te laat) erachter gekomen dat zij mensen die haar dit soort dingen mee delen levend filt. In het begin begreep ik niet zo gied waarom andere vriendinnen haar lieten vallen, maar nu begin ik steeds meer te begrijpen hoe dat komt...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zou ik het toch maar tegen haar gaan zeggen dan want nu ben je het alleen maar aan het opkroppen en op een gegeven moment dan komt het eruit, hoe langer je wacht hoe heviger het dan waarschijnlijk tot een uitbarsting komt. En kun je zoiets niet tegen haar zeggen en wordt je er doodmoe van dan kun je je vraagtekens bij de vriendschap zetten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |