quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3e date met mijn match morgen, de stad bekijken, uit eten en filmpje ofzo
En hoezo dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry ik zie door de bomen het bos niet meer op fok
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eensquote:
Die snap ik ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eens
Kan ik me enigszins wel voorstellenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon als je eens kijkt naar sommige berichten van mannelijke fokkers naar vrouwelijke fokkers op fok. Dan schrik je soms wel eens
Maakt ook niet uit welk dating platform het is. mannen/vrouwen ratio blijft altijd erg ongelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Kan ik me enigszins wel voorstellen
Ik geloof dat ik wss binnenkort een tinderdate heb. Goh, dit gaat wel errug snel.
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit welk dating platform het is. mannen/vrouwen ratio blijft altijd erg ongelijk
Zou kunnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:01 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:01 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Heb t gevoel dat t percentage mannen en vrouwen wel gelijk is op tinder hoor haha.
'toen ik nog tinderde' was ik als man zijnde ook best wel kritisch hoor. Ik denk dat ik echt niet meer dan 3-4% naar de 'goede' kant heb geswiped.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.
Mwa, tijdens het swipen ben ik wel kritisch. Heb meer het idee dat tijdens het afspreken vrouwen vaak naar allerlei kleine niet belangrijke zaken kijken waar ik als man meestal overheen kijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal weinig schelen. Wel denk ik dat vrouwen een stuk kritischer dan mannen zijn.
in before grapje over piemel van MisterClockonTwelvequote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mwa, tijdens het swipen ben ik wel kritisch. Heb meer het idee dat tijdens het afspreken vrouwen vaak naar allerlei kleine niet belangrijke zaken kijken waar ik als man meestal overheen kijk.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
in before grapje over piemel van MisterClockonTwelve
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]Ja die toon ik ook echt meteen tijdens de eerste date.
Ook echtquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Lees je eigen tekst nog eens terug.
Begin december is schijnbaar sowieso de drukste tijd op internet datingsites.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Sheldon. het volgende:
Chicks zijn volgens mij al 99% van de gevallen helemaal klaar met die app.
Begin december 3 dagen gehad; Lekker veel matches, ook redelijk wat berichtjes. Was gewoon leuk. Maar eergisteren dus weer erop gezet ; Allemaal mensen die 6/7 dagen geleden voor het laatst online waren. In het eerste uur nog wel 2 matches, maar de 48 uur daarna 0 matches![]()
En nog door 1 van die matches geblokkeerd ookValt weinig eer meer aan te behalen geloof ik.
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef sausagin het volgende:
Ik krijg geen recente vrouwen meer langs???
Altijd meisjes die al 4 tot 6 dagen niet meer online zijn geweest.
Account verwijderen en opnieuw beginnen heeft het niet opgelost.
Nee , ik ben mijn matches kwijtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Dat werkt nu wel direct. Vandaag nog gedaan en gecheckt of alles weg wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Android of ios?quote:
Shiiiiiiiitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Haha hij was niet boos gelukkig.. Nu afgesproken om direct uit het werk een hapje te gaan eten, dan kan ik ook niet in slaap vallen in de tussentijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?Nee, even zonder gein, dat is best zuur. Heb je het hem uitgelegd of kijk je gewoon verder?
p.s. komende week mijn eerste tinderdate, ik ben erg benieuwd...
Whoe, tinderdate! Vertel, toch leuke matches dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?Nee, even zonder gein, dat is best zuur. Heb je het hem uitgelegd of kijk je gewoon verder?
p.s. komende week mijn eerste tinderdate, ik ben erg benieuwd...
Met een van mijn drie matches van de afgelopen week was het gezellig via de app. Vrij snel nummers uitgewisseld en nu na vier dagen over en weer appen voor komende woensdag afgesproken om wat te gaan drinken. Tot nu toe lijken we aardig op dezelfde lijn te zitten qua gedachten/ideeën, maar je wil elkaar natuurlijk ook weleens in het echt zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Whoe, tinderdate! Vertel, toch leuke matches dus?
Klinkt goed, ben benieuwd!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Met een van mijn drie matches van de afgelopen week was het gezellig via de app. Vrij snel nummers uitgewisseld en nu na vier dagen over en weer appen voor komende woensdag afgesproken om wat te gaan drinken. Tot nu toe lijken we aardig op dezelfde lijn te zitten qua gedachten/ideeën, maar je wil elkaar natuurlijk ook weleens in het echt zien.
Hoe oud ben jezelf? Dat is een essentieel gegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat ik beter stop met die app. Ik like bijna alles wat ik tegenkom maar krijg toch amper matches. Die 18-20 jarige meisjes hebben zo te zien hoge standaarden.
18-20 zoekt geen 32-34. Misschien op je eigen leeftijd gaan zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat ik beter stop met die app. Ik like bijna alles wat ik tegenkom maar krijg toch amper matches. Die 18-20 jarige meisjes hebben zo te zien hoge standaarden.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:29 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jezelf? Dat is een essentieel gegeven
Ik ben zelf 20.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
18-20 zoekt geen 32-34. Misschien op je eigen leeftijd gaan zoeken.
In Amsterdam wonen gewoon veel gewillige vrouwen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
In den haag heb ik een match ratio van 1/100 ongeveer, flick vrijwel alles weg. Dagje Amsterdam geweest meteen 10 matches. Ik woon in de verkeerde stad.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Dikkekletser het volgende:
Ik heb nog steeds geen matches:( En zit er al een week op ofzo. Paar dagen geleden nog ff wat betere foto's erop gezet. M'n zelfvertrouwen daalt echt tot een dieptepunt. Terwijl ik soms wel te horen krijg dat ik gewoon knap ben weetje, ben ook wel ijdel.
Laatst zette ik hem ff op 100km en likete de eerste die naar voren kwam, met de gedachte dat de eerste die bovenkomt mij misschien wel zou hebben geliked. Maar nee nog niets:(
Bedroevend dit.
Op die tag line heb ik trouwens nog niets gezet. Op één foto heb ik een bril op, vind ik zelf wel leuke foto, maar misschien is het een afknapper?. En op een foto getrimd baartje. Beetje verschillende looks dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..], joh, wat heb je verder nog in die tagline gezet dan?
Waarschijnlijk is er iets aan je foto's/tagline wat vrouwen echt massaal een droge doos geeft. Fix it en dan komt het wel goed.
Ik ben op mijn eerste foto niet eens herkenbaar en ik krijg zelfs matchesquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Op die tag line heb ik trouwens nog niets gezet. Op één foto heb ik een bril op, vind ik zelf wel leuke foto, maar misschien is het een afknapper?. En op een foto getrimd baartje. Beetje verschillende looks dus.
Misschien toch maar een goede openingszin in die lijn plaatsen?
Heb je de afgelopen week ook nog matches gehad?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben op mijn eerste foto niet eens herkenbaar en ik krijg zelfs matches. En nee, ik heb ook geen tagline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |