Begin december is schijnbaar sowieso de drukste tijd op internet datingsites.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Sheldon. het volgende:
Chicks zijn volgens mij al 99% van de gevallen helemaal klaar met die app.
Begin december 3 dagen gehad; Lekker veel matches, ook redelijk wat berichtjes. Was gewoon leuk. Maar eergisteren dus weer erop gezet ; Allemaal mensen die 6/7 dagen geleden voor het laatst online waren. In het eerste uur nog wel 2 matches, maar de 48 uur daarna 0 matches![]()
En nog door 1 van die matches geblokkeerd ookValt weinig eer meer aan te behalen geloof ik.
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef sausagin het volgende:
Ik krijg geen recente vrouwen meer langs???
Altijd meisjes die al 4 tot 6 dagen niet meer online zijn geweest.
Account verwijderen en opnieuw beginnen heeft het niet opgelost.
Nee , ik ben mijn matches kwijtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Dat werkt nu wel direct. Vandaag nog gedaan en gecheckt of alles weg wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Account verwijderen lukt toch vaak niet? Je matches blijven staan.
Android of ios?quote:
Shiiiiiiiitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn eerste tinderdate was niet echt een succes. Om 23u afgesproken, had voor die tijd vrijmibo van het werk. Kwam rond een uurtje of 9 thuis maar ben met mn tipsy hoofd op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het 3u snachts..
Haha hij was niet boos gelukkig.. Nu afgesproken om direct uit het werk een hapje te gaan eten, dan kan ik ook niet in slaap vallen in de tussentijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?Nee, even zonder gein, dat is best zuur. Heb je het hem uitgelegd of kijk je gewoon verder?
p.s. komende week mijn eerste tinderdate, ik ben erg benieuwd...
Whoe, tinderdate! Vertel, toch leuke matches dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij die date van me die niet op kwam dagen?Nee, even zonder gein, dat is best zuur. Heb je het hem uitgelegd of kijk je gewoon verder?
p.s. komende week mijn eerste tinderdate, ik ben erg benieuwd...
Met een van mijn drie matches van de afgelopen week was het gezellig via de app. Vrij snel nummers uitgewisseld en nu na vier dagen over en weer appen voor komende woensdag afgesproken om wat te gaan drinken. Tot nu toe lijken we aardig op dezelfde lijn te zitten qua gedachten/ideeën, maar je wil elkaar natuurlijk ook weleens in het echt zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Whoe, tinderdate! Vertel, toch leuke matches dus?
Klinkt goed, ben benieuwd!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Met een van mijn drie matches van de afgelopen week was het gezellig via de app. Vrij snel nummers uitgewisseld en nu na vier dagen over en weer appen voor komende woensdag afgesproken om wat te gaan drinken. Tot nu toe lijken we aardig op dezelfde lijn te zitten qua gedachten/ideeën, maar je wil elkaar natuurlijk ook weleens in het echt zien.
Hoe oud ben jezelf? Dat is een essentieel gegevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat ik beter stop met die app. Ik like bijna alles wat ik tegenkom maar krijg toch amper matches. Die 18-20 jarige meisjes hebben zo te zien hoge standaarden.
18-20 zoekt geen 32-34. Misschien op je eigen leeftijd gaan zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat ik beter stop met die app. Ik like bijna alles wat ik tegenkom maar krijg toch amper matches. Die 18-20 jarige meisjes hebben zo te zien hoge standaarden.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:29 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jezelf? Dat is een essentieel gegeven
Ik ben zelf 20.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
18-20 zoekt geen 32-34. Misschien op je eigen leeftijd gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |