In Amsterdam wonen gewoon veel gewillige vrouwen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
In den haag heb ik een match ratio van 1/100 ongeveer, flick vrijwel alles weg. Dagje Amsterdam geweest meteen 10 matches. Ik woon in de verkeerde stad.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Dikkekletser het volgende:
Ik heb nog steeds geen matches:( En zit er al een week op ofzo. Paar dagen geleden nog ff wat betere foto's erop gezet. M'n zelfvertrouwen daalt echt tot een dieptepunt. Terwijl ik soms wel te horen krijg dat ik gewoon knap ben weetje, ben ook wel ijdel.
Laatst zette ik hem ff op 100km en likete de eerste die naar voren kwam, met de gedachte dat de eerste die bovenkomt mij misschien wel zou hebben geliked. Maar nee nog niets:(
Bedroevend dit.
Op die tag line heb ik trouwens nog niets gezet. Op één foto heb ik een bril op, vind ik zelf wel leuke foto, maar misschien is het een afknapper?. En op een foto getrimd baartje. Beetje verschillende looks dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..], joh, wat heb je verder nog in die tagline gezet dan?
Waarschijnlijk is er iets aan je foto's/tagline wat vrouwen echt massaal een droge doos geeft. Fix it en dan komt het wel goed.
Ik ben op mijn eerste foto niet eens herkenbaar en ik krijg zelfs matchesquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Op die tag line heb ik trouwens nog niets gezet. Op één foto heb ik een bril op, vind ik zelf wel leuke foto, maar misschien is het een afknapper?. En op een foto getrimd baartje. Beetje verschillende looks dus.
Misschien toch maar een goede openingszin in die lijn plaatsen?
Heb je de afgelopen week ook nog matches gehad?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben op mijn eerste foto niet eens herkenbaar en ik krijg zelfs matches. En nee, ik heb ook geen tagline.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is er gewoon niemand meer actief.
Ik heb nog steeds regelmatig een match met iemand die dezelfde dag nog actief is geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen week ook nog matches gehad?
Door ze te blokkeren? Dan zijn ze ook weg uit je lijst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:26 schreef Disorder het volgende:
Hoe verwijder je Tinder-contacten? Kan het nergens vinden.
Gewoon baan zoeken of vaker stappen in Amsterdamquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
In den haag heb ik een match ratio van 1/100 ongeveer, flick vrijwel alles weg. Dagje Amsterdam geweest meteen 10 matches. Ik woon in de verkeerde stad.
ja maandagquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon baan zoeken of vaker stappen in Amsterdam
Vind je het gek met zo'n UI... (checkt fobo). Ja dat vind ik gek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Meaghan het volgende:
Ook hier opvallend weinig matches nog
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:44 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n UI... (checkt fobo). Ja dat vind ik gek.
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh fuck.
RMTA dan.
Retarded minds think alike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |