Lol. Die zag ik ook al langskomen ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik had er een waarbij stond:
"Even uitproberen maar niet serieus hoor!!! Want in september ga ik trouwen!!!"
Echt
Welke regio zit je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
App is verslavend...en gelukkig mag t van vriend zo lang ik ze meteen block. Ik heb 67 matches met mannen die ik leuk vind in 3 dagen( bijna iedere die ik gelikte heb dus)
Maar als je op 100km zet en heel kieskeurig bent, kun je er zo 70 matches uithalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ga ik hier niet vertellen
Maar dat hoeft ook niet uit te maken want dat kun je instellen
Ik heb de meeste matches met 25/50 kmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar als je op 100km zet en heel kieskeurig bent, kun je er zo 70 matches uithalen.
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
App is verslavend...en gelukkig mag t van vriend zo lang ik ze meteen block. Ik heb 67 matches met mannen die ik leuk vind in 3 dagen( bijna iedere die ik gelikte heb dus)
Je bent door haar geswiped?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef PG18 het volgende:
[..]
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?
Niet mogen is een groot woord. Ik heb zelf geen behoefte om te chatten en heb tegen hem gezegd dat ik ze block. Hij vond het prima en vertrouwt me daarin. Ik ga zijn vertrouwen niet schenden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef PG18 het volgende:
[..]
Van je vriend mag je niet chatten met anderen?
Gezien je laatste geruchtmakende topic in KLB heeft die jongen het volste vertrouwen in je. Wees er maar zuinig op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord. Ik heb zelf geen behoefte om te chatten en heb tegen hem gezegd dat ik ze block. Hij vond het prima en vertrouwt me daarin. Ik ga zijn vertrouwen niet schenden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lol. Die zag ik ook al langskomen ja.
Klopt. Al heb ik er wel een paar gehad die enkele weken wegbleven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Sheldon. het volgende:
Ik krijg echt alleen nog maar chicks die of 6 dagen of een week geleden voor het laatste op Tinder zijn geweest. Ook nooit een keer twee weken, of 5 dagen of 4 dagen, nee altijd 6 dagen of een week geleden?
Niet op reageren, zonde van je tijd. Ik dacht destijds dat die 'last online' gewoon niet klopte, maar dat doet die dus wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Sheldon. het volgende:
Ik krijg echt alleen nog maar chicks die of 6 dagen of een week geleden voor het laatste op Tinder zijn geweest. Ook nooit een keer twee weken, of 5 dagen of 4 dagen, nee altijd 6 dagen of een week geleden?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MangoLotion het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?
Je komt dat zeikwijf tegenwoordig overal tegen op FOK!, er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was jij niet degene die er zo over aan het zeiken was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |