Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
Ik vind het zoooooo spannend![]()
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Wat fijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Waah, wat romantisch/leuk/tof/spannend/lief!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Ah, wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Ja gelukkig wel. Ze was bezig met een kies en zag toen de kies erachter, die had ook lekkage. Ze was toch bezig zei ze dus gelijk maar door. en aan de andere kant boven en onder een kies met lekker vulling dus ook die zijn weer klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadFijn dat het meeviel
Thx, viel reuze meequote:
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel evenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even
Hoe romantischquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Adnap het volgende:
[..]
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : checkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand
Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
En mijn muren zijn klaar![]()
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat![]()
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voelt![]()
Solly
Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het stoppen met roken, knoflook?
Ja hoi,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Candaasje het volgende:
Hm.... ik ben bezig met het schrijven van een brief voor het verkrijgen van een stageplaats bij de faculteit diergeneeskunde in Utrecht....
ik vind het verdomd lastig, want het is wel een WO instelling, dus ik wil het wel enigszins formeel houden, maar het is ook wel een instelling waar iedereen stage zou willen lopen, dus ik wil wel een beetje opvallen..... juist misschien wel door gewoon open/eerlijk en enthousiast te zijn.... maar ook weer niet te.....
Heeft iemand zin om de brief straks even te lezen en gewoon wat tips/kritiek te leveren? ik zal het niet persoonlijk opvatten
Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja hoi,
Ik ben Candaasje en ik wil graag stage komen lopen.
App me even als het goed is,
Doei,
Candaasje
![]()
Oepsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.
Maar ik heb wel stiekum gesmokkeld, hond ligt in de tuin en met schone muren is binnen roken uit den boze dus zat ik even buiten bij HHH, daar ik nog 7 sigaretten heb was er snel sprake van een gewoonte- maar ook oeps-momentje
Ik know
Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e....![]()
![]()
Dat. Maar ik had het eerst niet eens in de gaten, echt, zo stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgen
En ik heb ook hele leuke nijntjes!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...'
' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. 'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ik heb ook hele leuke nijntjes!
Whahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ik heb ook hele leuke nijntjes!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. '
Ja, ik denk dat ik wel gekozen word.....
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Misschien kan ik wel als proefkonijn aan de slag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..](als ze ook een gesticht daar hebben dan wel ja * rent heel hard weg
)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Adnap het volgende:
Candaas ik wil wel lezen, moet voor mijn werk ook regelmatig de brieven van stagaires doorlezenWoei! Ik zal hem zo even posten.... ik loop al op een paar punten vast, omdat ik een beetje twijfel hoe het overkomt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomtquote:
Primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomt![]()
.
Kan ik gelijk nog even nadenken over wat zinnen.
is hier ook een partij kutweer....lijkt wel of het net ergens in sloeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Anders gaat het gewoon hagelen en onweren hier, wtfAl vroeg donker zo
Ik was muren aan het schoonmaken! Hoef nooit meer te verven, zooi rollertjes, fles spul, dikke ogen van de chloor en ik blij , och, het is januari en dan krijg ik altijd de geest of zo, ik moet dan altijd klussen of poetsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef Adnap het volgende:
Knof wat ben je allemaal aan het doen ? Wel slim omte gaan klussen.t
Nou, dat maakt indruk hoor en inderdaad, zo lekker objectiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...'
Jaha, ik ben dan ook enorm technischquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Wat een weer! De containers vlogen door de straat
toch geen schade?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Je mag ze ook niet uitlaten zonder riemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Hey knof!quote:
1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch geen schade?
Ik ga maar eens Disney Infinity spelen, prima weer voor.
Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey knof!
Ja, wel aardig. Hij ligt nu te maffen. Heb het idee dat hij nog wel steeds van die pijnsteekjes oid heeft. Maar hij is niet lusteloos of extreem onrustig (enkel als we film zitten te kijken, dan sleept ie steevast alles uit zijn bak en gaat blaffen want spelen). Lopen gaat iets moeizamer heb ik het idee, maar is ook niet zo gek, injectie is een maand geleden. En zijn pijnstilling is behoorlijk omlaag geschroeft.
Hij is wel wat onvoorspelbaarder geworden. Eerst blaffen en willen spelen en als je dan komt om te spelen gaat hij happen![]()
Maar al met al gaat het wel oke met hem. Hij drinkt niet zo heel veel meer, maar nog wel veel. Brokjes bevallen goed en we hebben net lopen knuffelen. Dus al met al mogen we geloof ik niet klagen
Thnx for asking~Hoe is het met HHH?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.
HHH wordt ook alweer 12 zo ongeveer rond mei en ik merk ook dat zij eea wat minder makkelijk doet, maar weet je wat het is? We willen er gewoon niet aan, ze horen tot onze dood bij ons te blijven, wat een utopie is dus af en toe maken ze ons een beetje wakker, door van alles te gaan mankeren wat wij niet willen maar wat wel de bittere realiteit is. Maar wat een geluksgevoel als onze harige vierpoters zo sterk blijken, mede door een zooi liefde en goede zorg, daar wordt je als baasje nu eenmaal dolgelukkig van. De realiteit die er aan zit te komen, hoe verder weg hoe liever uiteraard, stoppen we in dat vergeetlaadje in ons brein. Daarom hebben we honden, om van te houden en soms even niet zo heel erg reëel te mogen zijn. En dat is altijd mooi aan hondenbaasjes, als de tijd rijp is doen we dat wat we niet willen maar niet anders kan uit pure liefde. Sommigen vinden het zwaar kut als ik het zeg maar denk dat voor baasjes een dier net zo veel betekend als een kind, en zo is dat toevallig wel.
Boe wordt 20 en HHH ook, deal.
kijk je uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna weg
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen
Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit slaapt toch niet lekker?
En idd, ze moeten 20 worden![]()
Katten zijn wat dat betreft soort Sarrasanni's, die kunnen om zichzelf heen kronkelen, zo ongeveer dat je voor- noch achterkant kunt herkennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakker![]()
Ik ben altijd jaloers op de lenigheid van katten, ik kraak al aan alle kanten als ik ja knikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef sararaats het volgende:
Frasier ligt meestal in een standje schroevendraaier of een opgerold vleesje
wij hebben al een onweer met hagel gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Onweer komt eraan, dus ik denk dat we zo even de stekker uit het internet trekken
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Onweer, hagel, regen... heerlijk binnenblijfweer, maar ik moet naar een nieuwjaarsreceptie
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijven![]()
Meneer Knob en ik hebben samen in wel een hele 20 minuten (uit en thuis) de boodschappen gedaan, nou had ik een briefje gemaakt maar dat dus uiteraard typisch thuis laten liggen maar hoezee, niet één ding vergeten, hoera voor mijn toch nog 2 werkende hersencellen)
Mooi, morgen wordt het iets beter weer (hoop ik)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgen
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben maandag vrij, volgens mij loop ik de nieuwjaarsreceptie daardoor mis
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou toch
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zettenquote:
Geen spelletjes hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zetten
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.
En ik ontkom er dinsdag toch niet aan (want zondag jarig) maar dan zijn het alleen mijn teamgenoten, niet de complete afdeling plus wat daar nog omheen zit
dat doe ik meestal maar deze keer was ik toch al ziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen spelletjes hierEn ook geen onweer
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdag
Nou ik had best onweer willen hebben andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je hand
Is dat niet wat laat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef sararaats het volgende:
maandag levende kerststal op m'n vrijwillgerswerk
Is ook mooi om te zien....behalve als je net naar de auto moet rennen en van een nog net mens binnen 10 seconden getransformeerd wordt tot compleet hopeloosquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Hier ging het net ook even helemaal los met onweer, regen en windWas heel mooi om te zien
volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaaktquote:
Onvoorstelbaar is dat toch altijd, zo maar ineens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Adnap het volgende:
Lees her en der dathet echt bar en boos is.
Mooi om te zien trouwens dat veel sschaatsers de mooie dienst voor sjoerd huisman bijwoonden, moet de familie kracht geven
Nee hoor dat kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt
moeten ze doorlopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt
Als ze waren doorgelopen was het kerstverhaal heel anders geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier (overijssel) ging t ook goed los![]()
zitten in een super luxe huisje met sauna /whirlpool e.d.!
O gaaf, veel plezier joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
have funquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een leuke verrassing van IBquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het had makkelijk gekundquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen
geniet er vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!
Ja erg lief van IBHet is voor ons vijfjarig samenzijn
Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet nog wel aantal kilo's afvallen hoor
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!
Ja erg lief van IBHet is voor ons vijfjarig samenzijn
en jij dan weer naast mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet op
sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.quote:
Toen was je dun dus nu zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.
slijmbalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen was je dun dus nu zal het wel meevallen
Hier geen schadequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Toekito het volgende:
Sara pas je op WKN / Schade en overlast door noodweer in Belgie en Nederland
veel plezier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer ziendus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I
Ik vind het wat cryptisch, maar dat kan aan het tijdstip liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer ziendus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I
Oja, Lego bouwen is heerlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik heb mijn avond nuttig besteed: ik heb R. zijn brandweerkazerne van Lego in elkaar gezetIk vind Lego leuk
Even heerlijk mijn hoofd leegmaken en maar bouwen
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over naquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:08 schreef Adnap het volgende:
Draai adnap eens omen ik zing altijd rete vals mee met de radio/cd
Dank je, we kijken er beide erg naar uit.
denk ik vervoersmiddelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over na
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
denk ik vervoersmiddelenen dan een grijze, dan zit ik er in, meezingend.
Ik kom net bij van de volgende aanvalquote:
Beterschappiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kom net bij van de volgende aanvalGing helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net bij van de volgende aanvalGing helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?
Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.
Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.
Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt
Ja, dat moet een enorme opluchting zijn als je hiervanaf komtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijk
Ah kijk, dat helpt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet waar adnap is maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Net een Groupon deal gekocht voor zes personen.
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Oeh gaaf!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Gaafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Takke, andere vriendin, vriendin van die vriendin, mijn vader en mijn petekindje (verjaardagskado). Gevarieerd gezelschap dus. Nu nog een datum zien te prikken.quote:
Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet.quote:
alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet.
Ik ook niet, maar blijkbaar hebben B en ik op de kermis een keer een schaap voor haar gewonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Queller het volgende:
We hebben mijn moeder en haar zus een keer een ballonvaart cadeau gedaan.... Lachuhhhh!!!
Ze hebben beiden nog weken blauwe plekken gehad na een landing in een drooggevallen sloot
Spanningh ende sensaatsie!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Takaiki het volgende:
Joepie
Ik ben al eens geweest en we landden toen in een distelveld
Voor of na de champagne?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Takaiki het volgende:
Je weet toch ook wel dat je moet meehelpen de ballon op te vouwen he
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip opquote:
Voor, dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op
Zie Cat al wegvliegen met dat doekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op
Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.quote:
Da's jammer, waar zou je heen gaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Boh, onze theatervoorstelling van vanavond gaat niet door
On golden pond, metquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's jammer, waar zou je heen gaan?
dorpquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.
Wat jammer zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
On golden pond, metBram van der Vlugt
Jenny Arean heeft zich geblesseerd...
zeker jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
On golden pond, metBram van der Vlugt
Jenny Arean heeft zich geblesseerd...
Geniet van je weekendje samenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna wezen winkelen in Zwolleik heb een nieuw badpak en nieuwe schoenen en Ib twee nieuwe broeken en nieuwe schoenen
![]()
Vanavond lekker filmpje kijken op de bank en wss nog even lekker in bad
SEH...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!quote:
Je gaat out van de hoofdpijn en dan denk je dat dat niet ernstig is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
Ze laten je rustig een paar uur liggen wachten als er iets ergers langskomtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
Doe ff normaal en bel minimaal de HAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe er voor mijn doen al best veel aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Laysa het volgende:
Het gaat via triage...ergste gevallen eerst, minst ergste moeten langer wachten....En lang wachten doe je toch wel...ik zou de volgende keer echt gaan PB, je doet jezelf echt tekort nu
Ja, en dan laten ze die persoon doodbloeden omdat ze met jou bezig zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Te laat!quote:
Als je het zo zegt, slaat het idd nergens opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dan laten ze die persoon doodbloeden omdat ze met jou bezig zijn.![]()
Want ze hebben maar één arts en één parttime verpleegkundige en die kunnen geen triage doen.![]()
Hou es op met jezelf minder belangrijk maken en vooral met het al bedenken hoe andere mensen hun werk zullen doen. En dat bedoel ik op de meest paarse en fluffy little pony manier.
Leuk he, psychologie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, slaat het idd nergens opMaar ik wil ook niet een aansteller zijn
Ik wacht gewoon dinsdag even af. Schiet dat niet op, dan ga ik naar de SEH bij de volgende aanval.
En paarse fluffy little pony dingen zijn best gezellig hoor!
Huispakken kopen bij de Action jonguh!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
HuispakkenThuiszitten in je huispak
Thuis shoppen voor huispakken in je huispak!
![]()
Alsof ik daar met m'n dikke achterwerk inpasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huispakken kopen bij de Action jonguh!
Drie woorden voor je:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over kleding gesproken. Ik heb een haat/liefdeverhouding met de uitverkoop. Ik heb zo'n 2 maanden terug een aantal redelijk dure kledingstukken gekocht voor werk. Althans, ik vond ze duur. Nu zijn ze allemaal 50% en meer afgeprijst. Aan de andere kant heb ik een tuniek kunnen scoren voor 18 euro, die normaal 80 euro kost en me werkelijk absolutely fabulous staat
010 kleding bedoel jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huispakken kopen bij de Action jonguh!
welke?quote:
#Yoloswag!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke?
Ik ga naar verjaardag van mijn swagroepende neefje van 22
Dat heb ik altijd met kleding. Ik loop er graag netjes en goed gekleed bij, maar heb echt een hekel aan x-honderd euro uitgevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik haat teveel geld uitgeven als dat niet nodig is
Leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Adnap het volgende:
Zo, gezwaaid naar Laysa en de postbus van Rewimo en nu weer thuis, wat was het een fijne dag.
Echt zo een met een gouden randje, na 23 jaar gewoon de draad weer oppakken alsof we elkaar gisteren nog gezien hebbenBizar ook hoe onze levens dezelfde zaken bevatten, parallel gelopen hebben zelfs
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was een leuk avondje bowlen!
10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken
Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEHquote:
nee die niet, flauw hoor, moet je m toch eens leren. afslag naar jou ook nog gezien maar Panda wilde echt rechtdoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk!
Heeft de postbus nog teruggezwaaid?
wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was een leuk avondje bowlen!
10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken
Gevallen op de baan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:31 schreef Qwea het volgende:
Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEH
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zeker
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebrokenquote:
Oh das helemaal ruk, ik hoop dat hij hersteltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken
Is die vriend met ALS.
Kuitbeen tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh, nou niet enkel, maar spirale fracture van de fibula. Nu gips en Maandag afspraak maken bij de chirurg voor de OK.
Ja! Heel leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar was Nip volgens mij ook naartoe geweest.
O, dat is echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken
Is die vriend met ALS.
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef indaha het volgende:
Soof was leuk, daar ben ik vorige week geweest![]()
PB , goed luisteren naar alle wijze raad
Cat gaat ballonnen![]()
Zonde van je avondje uit Miss D
Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten![]()
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets
Goed geregeld van de bowlingbaan ook, jeetje zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is die vriend met ALS.
Ja... en dan niet naar de sushi dus hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moet
Gewoon volgende week komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja... en dan niet naar de sushi dus he
Als de voorstelling tenminste doorgaat, ik hoop het toch wel, dat horen we van de week...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Is die vriend met ALS.
O die sushi maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten![]()
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O die sushi maakt een hoop goed, komen jullie volgende week ook of is dat teveel sushi
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijk
Nee, niet altijd, maar wel vaak, dat klopt.... we kijken wel even, moeten het voor woensdag aan roos doorgevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zo
Paul komt ook mee
Gelukkig leven we niet in de VS, dan had die bowlingbaan kapot geweest nuquote:
Thanksquote:
Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Is al een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb....
Alvast mijn beste wensen voor iedereen en..... Flynn heeft gisteren zijn eerste pasjes buitenshuis gemaakt en alles staat op camera
Ja, verschrikkelijk hoe angstig hij wordt van die windquote:Op zondag 5 januari 2014 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnen
Held op sokkenquote:
Haha dank je, is wel een bangerik hoorquote:
Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldigquote:
Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldig
En hoe is het met je binnenste?
Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.
Met mijn binnenste goed. Geen last meer. Ben alleen alweer compleet doodmoe ende gesloopt. Donderdag internist.
Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handigquote:Op zondag 5 januari 2014 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties
Candaasje, klinkt als een handige tentKatoen is fijn, wel zwaarder natuurlijk maar ook veel degelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef Candaasje het volgende:
Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handig![]()
(En eventueel rondtrekken kunnen we gewoon met ons huidige (lichtgewicht) tentje, die is daar voor gemaakt)
Dit is hem geworden:Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was.Dus dat is een kut excuus wat de internist ook altijd gebruikt en waar ik wel klaar mee ben van zijn kant
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ja dat snap ik. Als je dat altijd hebt, kan het niet (alleen) de Crohn zijn.
Dat is wel raar dan ja. Maar weer gezellig wat buisjes bloed doneren lijkt me.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Qwea het volgende:
NeeEn laatst riep hij ook "Ja is de reuma" ja, mijn kont. Ik had het al voor de reuma. En de reuma is nu ook rustig, dus dat is het ook niet, vriend.
En aangezien ik echt doodmoe ben en overdag moet slapen om het vol te kunnen houden, ben ik er klaar mee
Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerdquote:Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me erg jarig door al die felicitatiesDank jullie wel
Nieuwe sloffenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerd
Nog leuke cadeautjes gehad van je mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |