abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135018393

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari shabu ^O^

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia

Misschieners:
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
- M_D
- Tombo
- Qwea
Werewolf
pi_135018499
en de fipo is voor mij. sorry guys and gals :*
Werewolf
pi_135019080
Qwea, hoe gaat het nu met BoeBoe?

en moet ik een heel topic voltetteren? ;)
Werewolf
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:44:49 #4
386633 Adnap
I love Life !
pi_135021822
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoor ;) heb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_135022105
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg :o

Ik vind het zoooooo spannend :o :% *O* Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:51:50 #6
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022168
Veel plezier !!
I live life, i love life
pi_135022179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg :o

Ik vind het zoooooo spannend :o :% *O* Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen :)
Wat leuk!
pi_135022186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoor ;) heb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Wat fijn! *O*

quote:

Waah, wat romantisch/leuk/tof/spannend/lief! O+
Heel veel plezier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:29 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135022409
quote:

Ah, wat leuk! O+ Veel plezier samen! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 13:57:08 #10
13151 crew  Rewimo
pi_135022443
quote:
Mooi zo, dat heb je maar weer gehad ^O^ Fijn dat het meeviel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:58:10 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_135022488
quote:

Wat leuk! :D *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_135022561
quote:

Spannend! *; *O* *O* O+
pi_135022573
quote:
Sterkte :*
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:04:37 #14
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooi zo, dat heb je maar weer gehad ^O^ Fijn dat het meeviel :)
Ja gelukkig wel. Ze was bezig met een kies en zag toen de kies erachter, die had ook lekkage. Ze was toch bezig zei ze dus gelijk maar door. en aan de andere kant boven en onder een kies met lekker vulling dus ook die zijn weer klaar
I live life, i love life
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:04:52 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Sterkte :*
Thx, viel reuze mee
I live life, i love life
pi_135022851
quote:
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even :*
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:07:14 #17
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even :*
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt :+
I live life, i love life
pi_135022895
quote:

Hoe romantisch O+
Ben je al getrouwd of gaat iemand misschien wel een Ik zeg één) zere knie krijgen dit weekend :+
Hoe dan ook, veel plezier *O*
;)
pi_135023005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Adnap het volgende:

[..]

hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt :+
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand :Y
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:12:26 #20
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand :Y
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
I live life, i love life
pi_135023146
En mijn muren zijn klaar ^O^
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat (8> :')
pi_135023178
Hoe gaat het stoppen met roken, knoflook?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:15:19 #23
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
En mijn muren zijn klaar ^O^
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat (8> :')
Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijn :D
I live life, i love life
pi_135023186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Adnap het volgende:

[..]

Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voelt _O-
Solly O-)
pi_135023218
Hm.... ik ben bezig met het schrijven van een brief voor het verkrijgen van een stageplaats bij de faculteit diergeneeskunde in Utrecht....

ik vind het verdomd lastig, want het is wel een WO instelling, dus ik wil het wel enigszins formeel houden, maar het is ook wel een instelling waar iedereen stage zou willen lopen, dus ik wil wel een beetje opvallen..... juist misschien wel door gewoon open/eerlijk en enthousiast te zijn.... maar ook weer niet te.....

Heeft iemand zin om de brief straks even te lezen en gewoon wat tips/kritiek te leveren? ik zal het niet persoonlijk opvatten ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:17:01 #26
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voelt _O-
Solly O-)
Ja :D Zoonlief probeerde net wat te eten (1 kies gevuld) en die beet in zijn lip. Ik wacht nog wel ff, ze heeft t goed verdoofd (is er om half 11 in gegaan) t trekt nu wel weg maar erg langzaaaaaam
I live life, i love life
pi_135023292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het stoppen met roken, knoflook?
Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.
Maar ik heb wel stiekum gesmokkeld, hond ligt in de tuin en met schone muren is binnen roken uit den boze dus zat ik even buiten bij HHH, daar ik nog 7 sigaretten heb was er snel sprake van een gewoonte- maar ook oeps-momentje :@
Ik know
pi_135023380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Candaasje het volgende:
Hm.... ik ben bezig met het schrijven van een brief voor het verkrijgen van een stageplaats bij de faculteit diergeneeskunde in Utrecht....

ik vind het verdomd lastig, want het is wel een WO instelling, dus ik wil het wel enigszins formeel houden, maar het is ook wel een instelling waar iedereen stage zou willen lopen, dus ik wil wel een beetje opvallen..... juist misschien wel door gewoon open/eerlijk en enthousiast te zijn.... maar ook weer niet te.....

Heeft iemand zin om de brief straks even te lezen en gewoon wat tips/kritiek te leveren? ik zal het niet persoonlijk opvatten ;)
Ja hoi,

Ik ben Candaasje en ik wil graag stage komen lopen.

App me even als het goed is,
Doei,
Candaasje
:P
pi_135023438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja hoi,

Ik ben Candaasje en ik wil graag stage komen lopen.

App me even als het goed is,
Doei,
Candaasje
:P

Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e.... _O- :')
pi_135023489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.
Maar ik heb wel stiekum gesmokkeld, hond ligt in de tuin en met schone muren is binnen roken uit den boze dus zat ik even buiten bij HHH, daar ik nog 7 sigaretten heb was er snel sprake van een gewoonte- maar ook oeps-momentje :@
Ik know
Oeps :D
pi_135023493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e.... _O- :')
Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgen _O-
pi_135023547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oeps :D
Dat. Maar ik had het eerst niet eens in de gaten, echt, zo stom.
Gaat vast goed komen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135023616
Wat is het overigens belachelijk heerlijk weer, januari en deuren wagenwijd open, ik loop in een hemdje!
Rij wel voor lul met de winterbanden onder met 13 graden dus ik wens sneeuw :P
pi_135023662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgen _O-
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook... :+ '
pi_135023703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook... :+ '
En ik heb ook hele leuke nijntjes!
pi_135023761
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. '

:') Ja, ik denk dat ik wel gekozen word..... :D :'( :D
pi_135023859
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Whaha
Overigens schok im me gisteren rot, met HHH op hoekje plasje doen, hangt er ineens een pakistaan om mijn nek!
(was onze trouwe pakjesbezorger die me gelukkig nieuw jaar wilde wensen, mazzel dat ik het net op tijd door had, dat scheelt hem zijn gouden tand _O- )
Maar verder is het een schatje.

Ik ga de boel eens soppen, kan alles weer op de plek :W
pi_135023893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. '

:') Ja, ik denk dat ik wel gekozen word..... :D :'( :D
:Y (als ze ook een gesticht daar hebben dan wel ja * rent heel hard weg * :* )
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:33:12 #39
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023904
Candaas ik wil wel lezen, moet voor mijn werk ook regelmatig de brieven van stagaires doorlezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I live life, i love life
pi_135024070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

:Y (als ze ook een gesticht daar hebben dan wel ja * rent heel hard weg :* )
Misschien kan ik wel als proefkonijn aan de slag? ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Adnap het volgende:
Candaas ik wil wel lezen, moet voor mijn werk ook regelmatig de brieven van stagaires doorlezen
SPOILER
Woei! Ik zal hem zo even posten.... ik loop al op een paar punten vast, omdat ik een beetje twijfel hoe het overkomt....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 14:44:48 #41
13151 crew  Rewimo
pi_135024488
Ik wil ook wel meelezen hoor :)
pi_135025226
Goeiemiddag!

Ben ook weer eens creatief bezig. Heb een abonnement op de National Geographic, dat magazine, en nu zat er een aanbieding bij om voor noppes (naja, alleen verzendkosten hoef je te betalen) bij een bepaalde site een mooi fotoboek aan te maken.

Ben nu dus in de weer met het programmaatje om een fotoboek van Sjors en Sjimmie te maken, foto's zat van hun, dus de keuze is reuze :') Maar wel leuk om te doen. Vooral die foto's toen ze nog klein waren O+ En stoere verhaaltjes er bij verzinnen natuurlijk 8-)
pi_135025327
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook wel meelezen hoor :)
Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomt :D :@ .
Kan ik gelijk nog even nadenken over wat zinnen. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 15:23:03 #44
13151 crew  Rewimo
pi_135026331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Candaasje het volgende:

Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomt :D :@ .
Kan ik gelijk nog even nadenken over wat zinnen. :)
Prima :D
pi_135029274
Anders gaat het gewoon hagelen en onweren hier, wtf :') Al vroeg donker zo :D
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:35:23 #46
386633 Adnap
I love Life !
pi_135029483
Knof wat ben je allemaal aan het doen ? Wel slim omte gaan klussen.t
I live life, i love life
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:01:09 #47
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135030541
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Anders gaat het gewoon hagelen en onweren hier, wtf :') Al vroeg donker zo :D
is hier ook een partij kutweer....lijkt wel of het net ergens in sloeg.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135030889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef Adnap het volgende:
Knof wat ben je allemaal aan het doen ? Wel slim omte gaan klussen.t
Ik was muren aan het schoonmaken! Hoef nooit meer te verven, zooi rollertjes, fles spul, dikke ogen van de chloor en ik blij , och, het is januari en dan krijg ik altijd de geest of zo, ik moet dan altijd klussen of poetsen :')
Lekker weertje toch, Toek, hier dus ook vette hagel en fiks onweer, dappere dodo HHH die zich geen reet van het vuurwerk aantrok zit dikke amok te maken bij elk flitsje, ze hangt nu onder de pleepot _O-
pi_135031006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nou, dat maakt indruk hoor en inderdaad, zo lekker objectief :+
pi_135031081
Wat een weer! De containers vlogen door de straat :o
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135031186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Adnap het volgende:

[..]

Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijn :D
Jaha, ik ben dan ook enorm technisch :')
Want tv meubel terug gehesen, stekker er weer in en hoppa, weer internet, ik ben echt een genie :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:17:13 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135031194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
:o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135031227
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

:o
He Qwee, hoe gaat het met Boe?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:19:25 #54
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135031299
quote:
toch geen schade?

Ik ga maar eens Disney Infinity spelen, prima weer voor.
Sporten voor Sophia
pi_135031371
quote:
Je mag ze ook niet uitlaten zonder riem :(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:21:38 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135031380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

He Qwee, hoe gaat het met Boe?
Hey knof!

Ja, wel aardig. Hij ligt nu te maffen. Heb het idee dat hij nog wel steeds van die pijnsteekjes oid heeft. Maar hij is niet lusteloos of extreem onrustig (enkel als we film zitten te kijken, dan sleept ie steevast alles uit zijn bak en gaat blaffen want spelen :') ). Lopen gaat iets moeizamer heb ik het idee, maar is ook niet zo gek, injectie is een maand geleden. En zijn pijnstilling is behoorlijk omlaag geschroeft.

Hij is wel wat onvoorspelbaarder geworden. Eerst blaffen en willen spelen en als je dan komt om te spelen gaat hij happen :?

Maar al met al gaat het wel oke met hem. Hij drinkt niet zo heel veel meer, maar nog wel veel. Brokjes bevallen goed en we hebben net lopen knuffelen. Dus al met al mogen we geloof ik niet klagen *O*

Thnx for asking :* ~Hoe is het met HHH?
pi_135031581
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Toekito het volgende:

[..]

toch geen schade?

Ik ga maar eens Disney Infinity spelen, prima weer voor.
1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna weg :')
pi_135031630
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hey knof!

Ja, wel aardig. Hij ligt nu te maffen. Heb het idee dat hij nog wel steeds van die pijnsteekjes oid heeft. Maar hij is niet lusteloos of extreem onrustig (enkel als we film zitten te kijken, dan sleept ie steevast alles uit zijn bak en gaat blaffen want spelen :') ). Lopen gaat iets moeizamer heb ik het idee, maar is ook niet zo gek, injectie is een maand geleden. En zijn pijnstilling is behoorlijk omlaag geschroeft.

Hij is wel wat onvoorspelbaarder geworden. Eerst blaffen en willen spelen en als je dan komt om te spelen gaat hij happen :?

Maar al met al gaat het wel oke met hem. Hij drinkt niet zo heel veel meer, maar nog wel veel. Brokjes bevallen goed en we hebben net lopen knuffelen. Dus al met al mogen we geloof ik niet klagen *O*

Thnx for asking :* ~Hoe is het met HHH?
Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.
HHH wordt ook alweer 12 zo ongeveer rond mei en ik merk ook dat zij eea wat minder makkelijk doet, maar weet je wat het is? We willen er gewoon niet aan, ze horen tot onze dood bij ons te blijven, wat een utopie is dus af en toe maken ze ons een beetje wakker, door van alles te gaan mankeren wat wij niet willen maar wat wel de bittere realiteit is. Maar wat een geluksgevoel als onze harige vierpoters zo sterk blijken, mede door een zooi liefde en goede zorg, daar wordt je als baasje nu eenmaal dolgelukkig van. De realiteit die er aan zit te komen, hoe verder weg hoe liever uiteraard, stoppen we in dat vergeetlaadje in ons brein. Daarom hebben we honden, om van te houden en soms even niet zo heel erg reëel te mogen zijn. En dat is altijd mooi aan hondenbaasjes, als de tijd rijp is doen we dat wat we niet willen maar niet anders kan uit pure liefde. Sommigen vinden het zwaar kut als ik het zeg maar denk dat voor baasjes een dier net zo veel betekend als een kind, en zo is dat toevallig wel.
Boe wordt 20 en HHH ook, deal. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-01-2014 17:36:16 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:37:10 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135032054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.
HHH wordt ook alweer 12 zo ongeveer rond mei en ik merk ook dat zij eea wat minder makkelijk doet, maar weet je wat het is? We willen er gewoon niet aan, ze horen tot onze dood bij ons te blijven, wat een utopie is dus af en toe maken ze ons een beetje wakker, door van alles te gaan mankeren wat wij niet willen maar wat wel de bittere realiteit is. Maar wat een geluksgevoel als onze harige vierpoters zo sterk blijken, mede door een zooi liefde en goede zorg, daar wordt je als baasje nu eenmaal dolgelukkig van. De realiteit die er aan zit te komen, hoe verder weg hoe liever uiteraard, stoppen we in dat vergeetlaadje in ons brein. Daarom hebben we honden, om van te houden en soms even niet zo heel erg reëel te mogen zijn. En dat is altijd mooi aan hondenbaasjes, als de tijd rijp is doen we dat wat we niet willen maar niet anders kan uit pure liefde. Sommigen vinden het zwaar kut als ik het zeg maar denk dat voor baasjes een dier net zo veel betekend als een kind, en zo is dat toevallig wel.
Boe wordt 20 en HHH ook, deal. ^O^

Dit slaapt toch niet lekker? :')

En idd, ze moeten 20 worden :Y

:*
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:37:27 #60
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135032068
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Bamba het volgende:

[..]

1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna weg :')
kijk je uit ;)
Sporten voor Sophia
pi_135032170
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Toekito het volgende:

[..]

kijk je uit ;)
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen :P
pi_135032180
en het onweerde zowaar.

nu moet ik pas op 17 januari weer werken.
Werewolf
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:41:04 #63
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135032223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen :P
_O-
Sporten voor Sophia
pi_135032333
Qwea, het verbaasd mij nog steeds in welke meest debiele houdingen een hond kan slapen! HHH ligt vaak te wokkelen op een manier dat ik denk: hoe krijg jij jezelf nog uit de knoop, dat ligt toch helemaal niet lekker maar ja, dan ligt dat zo kronkelig te snurken inclusief de nodige decibellen en het enige wat ik doe is harstikke verliefd kijken en stiekum kiekjes maken, wat weer niet gepruimd wordt O+
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2014 @ 17:45:18 #65
43556 miss_dynastie
pi_135032420
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit slaapt toch niet lekker? :')

En idd, ze moeten 20 worden :Y

:*
Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakker -O- :P
pi_135032660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakker -O- :P
Katten zijn wat dat betreft soort Sarrasanni's, die kunnen om zichzelf heen kronkelen, zo ongeveer dat je voor- noch achterkant kunt herkennen.
Wat me ook altijd verbaasd is dat honden, en katten vast ook, vanuit een mega diepe slaap in echt een honderdtse van een split second weer zo enorm wakker kunnen zijn. Mij lukt dat dus echt niet :')
pi_135032715
Frasier ligt meestal in een standje schroevendraaier of een opgerold vleesje ;)
Werewolf
pi_135032825
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef sararaats het volgende:
Frasier ligt meestal in een standje schroevendraaier of een opgerold vleesje ;)
Ik ben altijd jaloers op de lenigheid van katten, ik kraak al aan alle kanten als ik ja knik _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 18:12:23 #69
13151 crew  Rewimo
pi_135033512
Onweer komt eraan, dus ik denk dat we zo even de stekker uit het internet trekken -O-
pi_135034770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Onweer komt eraan, dus ik denk dat we zo even de stekker uit het internet trekken -O-
wij hebben al een onweer met hagel gehad :(
Werewolf
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2014 @ 18:42:41 #71
43556 miss_dynastie
pi_135034925
Onweer, hagel, regen... heerlijk binnenblijfweer, maar ik moet naar een nieuwjaarsreceptie :P
pi_135034981
er stonden grote plassen op de parking van m'n vrijwilligerswerk.
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 18:45:26 #73
13151 crew  Rewimo
pi_135035049
Bui weer over, was een beste! :7
pi_135035066
Zo, weer een dag voorbij
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:48:17 #75
386633 Adnap
I love Life !
pi_135035186
Zit de herdenking van Sjoerd Huisman te kijken, inmiddels weet ik dat ik maandag zijn nichtje weer in de klas heb. Maakt het toch weer heel anders.
I live life, i love life
pi_135035527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Onweer, hagel, regen... heerlijk binnenblijfweer, maar ik moet naar een nieuwjaarsreceptie :P
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijven *O*
Meneer Knob en ik hebben samen in wel een hele 20 minuten (uit en thuis) de boodschappen gedaan, nou had ik een briefje gemaakt maar dat dus uiteraard typisch thuis laten liggen maar hoezee, niet één ding vergeten, hoera voor mijn toch nog 2 werkende hersencellen :+ )
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2014 @ 18:57:11 #77
43556 miss_dynastie
pi_135035545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Opgedoft en al? Moge het dan droog blijven *O*
Meneer Knob en ik hebben samen in wel een hele 20 minuten (uit en thuis) de boodschappen gedaan, nou had ik een briefje gemaakt maar dat dus uiteraard typisch thuis laten liggen maar hoezee, niet één ding vergeten, hoera voor mijn toch nog 2 werkende hersencellen :+ )
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgen :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 18:58:30 #78
13151 crew  Rewimo
pi_135035590
Ik ben maandag vrij, volgens mij loop ik de nieuwjaarsreceptie daardoor mis *O*
pi_135035906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgen :P
Mooi, morgen wordt het iets beter weer (hoop ik)
Veel plezier straks!
pi_135035924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben maandag vrij, volgens mij loop ik de nieuwjaarsreceptie daardoor mis *O*
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou toch :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:08:41 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135035956
Welk onweer? :+
pi_135035966
maandag levende kerststal op m'n vrijwillgerswerk ;)
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 19:09:47 #83
13151 crew  Rewimo
pi_135035999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef knoblaucha6 het volgende:

O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou toch :+
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.

En ik ontkom er dinsdag toch niet aan (want zondag jarig) maar dan zijn het alleen mijn teamgenoten, niet de complete afdeling plus wat daar nog omheen zit :')
pi_135036009
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Qwea het volgende:
Welk onweer? :+
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zetten :6
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:10:33 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135036034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zetten :6
Geen spelletjes hier :P En ook geen onweer :'(
pi_135036058
in Kalmthout was het erger dan in Gooreind-Wuustwezel
Werewolf
pi_135036100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.

En ik ontkom er dinsdag toch niet aan (want zondag jarig) maar dan zijn het alleen mijn teamgenoten, niet de complete afdeling plus wat daar nog omheen zit :')
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand 8-)
pi_135036130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand 8-)
dat doe ik meestal maar deze keer was ik toch al ziek.

ik heb ook een hekel aan dat gezoen.
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 19:13:52 #89
13151 crew  Rewimo
pi_135036178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:

Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand 8-)
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdag ^O^
pi_135036190
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen spelletjes hier :P En ook geen onweer :'(
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.
pi_135036241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdag ^O^
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je hand _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:16:33 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135036284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.
Nou ik had best onweer willen hebben anders :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 19:17:28 #93
13151 crew  Rewimo
pi_135036328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef knoblaucha6 het volgende:

Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je hand _O-
:D
pi_135036394
of een dikke koortskip euh kooortslip tekenen ;)
Werewolf
pi_135036521
Hier ging het net ook even helemaal los met onweer, regen en wind :D Was heel mooi om te zien O+
pi_135036633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef sararaats het volgende:
maandag levende kerststal op m'n vrijwillgerswerk ;)
Is dat niet wat laat?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135036737
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

Is dat niet wat laat?
Neuh kan nog best op 3 koningen
pi_135036948
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Laysa het volgende:

[..]

Oh duh :|W
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:37:26 #99
386633 Adnap
I love Life !
pi_135037146
Hier geen onweer, alleen bakkenregen en veel meer wind. Maar ja daar zijn we wel aan gewend
I live life, i love life
pi_135037167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Hier ging het net ook even helemaal los met onweer, regen en wind :D Was heel mooi om te zien O+
Is ook mooi om te zien....behalve als je net naar de auto moet rennen en van een nog net mens binnen 10 seconden getransformeerd wordt tot compleet hopeloos }:|
En zo geschiedde :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:43:00 #101
386633 Adnap
I love Life !
pi_135037415
Lees her en der dathet echt bar en boos is.

Mooi om te zien trouwens dat veel sschaatsers de mooie dienst voor sjoerd huisman bijwoonden, moet de familie kracht geven
I live life, i love life
pi_135037750
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Laysa het volgende:

[..]

volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt ;)
Werewolf
pi_135037832
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Adnap het volgende:
Lees her en der dathet echt bar en boos is.

Mooi om te zien trouwens dat veel sschaatsers de mooie dienst voor sjoerd huisman bijwoonden, moet de familie kracht geven
Onvoorstelbaar is dat toch altijd, zo maar ineens.
Zo zie je maar weer, in de kracht van je leven toch altijd maar Carpe Diem, morgen is de dag die je vandaag ook had kunnen leven zei mijn wijze opa ooit en eerlijk, ik snap dat pas sinds kort pas echt.
pi_135037871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt ;)
Nee hoor dat klopt :Y
pi_135037897
Ik ga eens de moeie benen op de bank parkeren, merk toch wel dat ik geen 20 meer ben :P
Onwijs doei en fijne avond :*
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:59:09 #106
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135038073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

moeten ze doorlopen :+
Sporten voor Sophia
pi_135038189
Hier (overijssel) ging t ook goed los :o

zitten in een super luxe huisje met sauna /whirlpool e.d.! O+
pi_135038260
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:59 schreef Toekito het volgende:

[..]

moeten ze doorlopen :+
Als ze waren doorgelopen was het kerstverhaal heel anders geweest :+
Ik denk overigens meteen aan het kerstverhaal van Herman Finkers, het blijft geweldig _O-

En nou ga ik echt plat :W
pi_135038282
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:

^O^ geniet!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 20:06:22 #110
13151 crew  Rewimo
pi_135038362
quote:

O gaaf, veel plezier joh! :)
pi_135038390
quote:

have fun ^O^
pi_135038534
quote:

Wat een leuke verrassing van IB O+

Hier heeft het ook flink geonweerd zomaar ineens :o

Fijn dat Baloe het wat beter doet Q :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135038581
Aaargh zin in chips enzo :')
pi_135038969
quote:

Leuk! :D Hoeveel nachtjes?
pi_135038982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef roos85 het volgende:
Aaargh zin in chips enzo :')
Je kan het hebben toch? :o
pi_135039154
2 nachtjes!

Ja erg lief van IB O+ Het is voor ons vijfjarig samenzijn *;
pi_135039174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je kan het hebben toch? :o
Moet nog wel aantal kilo's afvallen hoor :P
pi_135039215
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Het had makkelijk gekund _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:46:35 #119
386633 Adnap
I love Life !
pi_135040077
Hier taai ik ook af ! Trusten voor een ieder die al ligt, voor de andere die gaat later
I live life, i love life
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:02:41 #120
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135040890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!

geniet er van *O*

Ik ga VI kijken en slapen :W
Sporten voor Sophia
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:03:34 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135040933
Sporten voor Sophia
pi_135041425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

Moet nog wel aantal kilo's afvallen hoor :P
Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet op :')
pi_135041438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!

Gaaf!!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:36:12 #124
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135042407
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet op :')
en jij dan weer naast mij :')
Sporten voor Sophia
pi_135042463
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:

[..]

en jij dan weer naast mij :')
Want jij bent dik? :o
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:41:20 #126
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135042684
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

Want jij bent dik? :o
sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.
Sporten voor Sophia
pi_135042885
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Toekito het volgende:

[..]

sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.
Toen was je dun dus nu zal het wel meevallen :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:55:56 #128
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135043415
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Toen was je dun dus nu zal het wel meevallen :P
slijmbal :+
Sporten voor Sophia
pi_135043899
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Toekito het volgende:

[..]

slijmbal :+
Het is ook nooit goed :{w
pi_135043970
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Vrouwen en gewicht? Nee, idd.
pi_135044093
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Vrouwen en gewicht? Nee, idd.
Ook dat :')
pi_135049092
Ik heb mijn avond nuttig besteed: ik heb R. zijn brandweerkazerne van Lego in elkaar gezet :D Ik vind Lego leuk :@ Even heerlijk mijn hoofd leegmaken en maar bouwen _O-
pi_135056745
quote:
Hier geen schade :) op het moment van het onweer was ik nog aan het werk.
Werewolf
  zaterdag 4 januari 2014 @ 06:20:18 #134
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135056907
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

;)

Leuk Bamba!

Goedemorgen!
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 januari 2014 @ 07:54:47 #135
386633 Adnap
I love Life !
pi_135057084
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer zien O+ dus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I :W
I live life, i love life
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:01:06 #136
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135057105
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer zien O+ dus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I :W
veel plezier.
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:02:20 #137
386633 Adnap
I love Life !
pi_135057113
Thx toek!
I live life, i love life
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 08:03:22 #138
43556 miss_dynastie
pi_135057119
quote:
Ik vind het wat cryptisch, maar dat kan aan het tijdstip liggen :P
Veel plezier in elk geval.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:08:06 #139
386633 Adnap
I love Life !
pi_135057138
Draai adnap eens om :) en ik zing altijd rete vals mee met de radio/cd

Dank je, we kijken er beide erg naar uit.
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 08:26:11 #140
13151 crew  Rewimo
pi_135057189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik heb mijn avond nuttig besteed: ik heb R. zijn brandweerkazerne van Lego in elkaar gezet :D Ik vind Lego leuk :@ Even heerlijk mijn hoofd leegmaken en maar bouwen _O-
Oja, Lego bouwen is heerlijk! O+ Ik doe het ook graag :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 08:26:54 #141
13151 crew  Rewimo
pi_135057192
quote:
Leuk! Veel plezier :D
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 08:32:47 #142
43556 miss_dynastie
pi_135057215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 08:08 schreef Adnap het volgende:
Draai adnap eens om :) en ik zing altijd rete vals mee met de radio/cd

Dank je, we kijken er beide erg naar uit.
Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over na :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 09:01:37 #143
386633 Adnap
I love Life !
pi_135057336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 08:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over na :P
denk ik vervoersmiddelen :D en dan een grijze, dan zit ik er in, meezingend.
I live life, i love life
pi_135057494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:

[..]

Veel plezier!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 09:29:13 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135057518
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Veel plezier!
Hoest met je kop?
pi_135057541
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoest met je kop?
Ik kom net bij van de volgende aanval :% Ging helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
pi_135057618
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik kom net bij van de volgende aanval :% Ging helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
Beterschappies :*

Hier alles normaal.
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 09:41:49 #148
13151 crew  Rewimo
pi_135057637
quote:

Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 09:43:30 #149
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135057657
sterkte PB en nee dit keer ga ik je niet zoenen want dat wil je niet :P
Sporten voor Sophia
pi_135057694
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?
Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 09:48:42 #151
13151 crew  Rewimo
pi_135057703
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.
Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?
pi_135057720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?
Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 09:51:06 #153
13151 crew  Rewimo
pi_135057729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.
-O-

Kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt :(
pi_135057775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

-O-

Kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt :(
Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijk *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 09:56:33 #155
13151 crew  Rewimo
pi_135057782
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 09:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijk *O*
Ja, dat moet een enorme opluchting zijn als je hiervanaf komt :Y
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 11:44:12 #156
43556 miss_dynastie
pi_135059294
quote:

[..]

Ah kijk, dat helpt! 8-)

Zoooo, 5 kuub hout binnen in 3 uur 15 min... we worden steeds sneller :7

PB het lijkt me zo ontzettend rot om zo in de steek gelaten te worden door je lijf.... :*
pi_135059791
Ik snap niet waar adnap is maar dat zal wel aan mij liggen :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 12:07:27 #158
13151 crew  Rewimo
pi_135059816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet waar adnap is maar dat zal wel aan mij liggen :P
quote:

[..]

pi_135059844
Ja dat heb ik gelezen maar dan snap ik het nog niet. Maar ja, ik heb ook niet zo'n zin in raadseltjes dus misschien is dat het :+
pi_135059994
Ze rijdt in een fiat panda
pi_135060010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef Laysa het volgende:
Ze rijdt in een fiat panda
Oh :')
pi_135060088
PB :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_135060187
*O* Ik ga ballonvaren *O*
Net een Groupon deal gekocht voor zes personen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:32:44 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_135060415
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Met wie ga je? :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_135060449
Wat gaaf Cat :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:34:28 #166
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135060460
quote:
Hoi :W
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:35:57 #167
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_135060501
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

:W
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 12:36:25 #168
13151 crew  Rewimo
pi_135060515
quote:
Oeh gaaf! :D
pi_135060548
quote:
Gaaf *O*
pi_135060703
quote:

[..]

Niet met mij *O*
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:58:23 #171
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_135061081
Leuk dames! *O*
pi_135061100
quote:

[..]

Takke, andere vriendin, vriendin van die vriendin, mijn vader en mijn petekindje (verjaardagskado). Gevarieerd gezelschap dus. Nu nog een datum zien te prikken. :)

Altijd al willen doen, nu gaat het gewoon gebeuren. O+ Ergens tussen nu en juni.
pi_135061116
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Takaiki het volgende:

[..]

:W
Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet. :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:03:38 #174
247887 Takaiki
pi_135061200
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet. :+
alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...
Sometimes you're the bug
pi_135061431
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Takaiki het volgende:

[..]

alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...
Ik ook niet, maar blijkbaar hebben B en ik op de kermis een keer een schaap voor haar gewonnen. _O-
pi_135061590
We hebben mijn moeder en haar zus een keer een ballonvaart cadeau gedaan.... Lachuhhhh!!!

Ze hebben beiden nog weken blauwe plekken gehad na een landing in een drooggevallen sloot _O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:28:21 #177
247887 Takaiki
pi_135061919
Joepie :+

Ik ben al eens geweest en we landden toen in een distelveld :')
Sometimes you're the bug
pi_135062775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Queller het volgende:
We hebben mijn moeder en haar zus een keer een ballonvaart cadeau gedaan.... Lachuhhhh!!!

Ze hebben beiden nog weken blauwe plekken gehad na een landing in een drooggevallen sloot _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Takaiki het volgende:
Joepie :+

Ik ben al eens geweest en we landden toen in een distelveld :')
Spanningh ende sensaatsie! *O* gelukkig maar, anders is het ook zo saai. :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:56:17 #179
247887 Takaiki
pi_135062846
Je weet toch ook wel dat je moet meehelpen de ballon op te vouwen he :P
Sometimes you're the bug
pi_135063087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Takaiki het volgende:
Je weet toch ook wel dat je moet meehelpen de ballon op te vouwen he :P
Voor of na de champagne? :9
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:06:35 #181
247887 Takaiki
pi_135063161
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voor of na de champagne? :9
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op :+
Sometimes you're the bug
pi_135063366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op :+
Voor, dus -O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:13:34 #183
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135063425
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Zie Cat al wegvliegen met dat doek _O-
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:17:02 #184
247887 Takaiki
pi_135063575
Stad in :W
Sometimes you're the bug
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:36:26 #185
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135064289
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Takaiki het volgende:
Stad in :W
stad :?
Sporten voor Sophia
pi_135064597
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Toekito het volgende:

[..]

stad :?
Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 15:22:01 #187
43556 miss_dynastie
pi_135065785
Boh, onze theatervoorstelling van vanavond gaat niet door -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 15:23:47 #188
13151 crew  Rewimo
pi_135065842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Boh, onze theatervoorstelling van vanavond gaat niet door -O-
Da's jammer, waar zou je heen gaan?
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 15:24:32 #189
43556 miss_dynastie
pi_135065865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's jammer, waar zou je heen gaan?
On golden pond, met O+ Bram van der Vlugt O+
Jenny Arean heeft zich geblesseerd...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:29:40 #190
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135066070
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.
dorp :P

alhoewel _O- nu ben ik zeker in februari niet meer welkom?
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 16:10:24 #191
13151 crew  Rewimo
pi_135067832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

Wat jammer zeg -O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:18:16 #192
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135068219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

zeker jammer :Y

Straks maar eens op verjaarvisite bij mn neefje
Sporten voor Sophia
pi_135069870
Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna wezen winkelen in Zwolle :) ik heb een nieuw badpak en nieuwe schoenen en Ib twee nieuwe broeken en nieuwe schoenen *O*

Vanavond lekker filmpje kijken op de bank en wss nog even lekker in bad :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:45 #194
13151 crew  Rewimo
pi_135070298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna wezen winkelen in Zwolle :) ik heb een nieuw badpak en nieuwe schoenen en Ib twee nieuwe broeken en nieuwe schoenen *O*

Vanavond lekker filmpje kijken op de bank en wss nog even lekker in bad :)
Geniet van je weekendje samen *;
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:06:38 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135070387
quote:

[..]

SEH...
pi_135070953
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

SEH...
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
pi_135071168
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
Je gaat out van de hoofdpijn en dan denk je dat dat niet ernstig is?
Ik ben het met Qwea eens hoor en hogere spoed worst heus geholpen...het is daar niet vol is vol
pi_135071450
quote:

[..]

Ze laten je rustig een paar uur liggen wachten als er iets ergers langskomt :D
pi_135071534
Ow ja. Enne....:
quote:
Doe ff normaal en bel minimaal de HA -O-
pi_135071571
Ik heb geen idee hoe dat eraan toegaat joh :@ Ik wacht eerst de mail af, heb sowieso dinsdag een telefonisch consult staan. Werkt dat niet dan kan ik altijd nog escaleren. Het vergalt alles, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik er niet aan doodga.
pi_135071831
Het gaat via triage...ergste gevallen eerst, minst ergste moeten langer wachten....En lang wachten doe je toch wel...ik zou de volgende keer echt gaan PB, je doet jezelf echt tekort nu
pi_135072552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Laysa het volgende:
Het gaat via triage...ergste gevallen eerst, minst ergste moeten langer wachten....En lang wachten doe je toch wel...ik zou de volgende keer echt gaan PB, je doet jezelf echt tekort nu
Ik doe er voor mijn doen al best veel aan -O- Zonder dit topic had ik niet eens gemaild. Ik wacht dinsdag even af. En ik bel maandag met het ZH om de afspraak te vervroegen.

Nu wat gezelligers hoor! *O*
pi_135072801
quote:

[..]

Ja, en dan laten ze die persoon doodbloeden omdat ze met jou bezig zijn. :o
Want ze hebben maar één arts en één parttime verpleegkundige en die kunnen geen triage doen. :o

Hou es op met jezelf minder belangrijk maken en vooral met het al bedenken hoe andere mensen hun werk zullen doen. En dat bedoel ik op de meest paarse en fluffy little pony manier. :*
pi_135072824
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nu wat gezelligers hoor! *O*
Te laat! *O*
pi_135073008
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, en dan laten ze die persoon doodbloeden omdat ze met jou bezig zijn. :o
Want ze hebben maar één arts en één parttime verpleegkundige en die kunnen geen triage doen. :o

Hou es op met jezelf minder belangrijk maken en vooral met het al bedenken hoe andere mensen hun werk zullen doen. En dat bedoel ik op de meest paarse en fluffy little pony manier. :*
Als je het zo zegt, slaat het idd nergens op _O- Maar ik wil ook niet een aansteller zijn :r Ik wacht gewoon dinsdag even af. Schiet dat niet op, dan ga ik naar de SEH bij de volgende aanval.

En paarse fluffy little pony dingen zijn best gezellig hoor! *O*
pi_135073325
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als je het zo zegt, slaat het idd nergens op _O- Maar ik wil ook niet een aansteller zijn :r Ik wacht gewoon dinsdag even af. Schiet dat niet op, dan ga ik naar de SEH bij de volgende aanval.

En paarse fluffy little pony dingen zijn best gezellig hoor! *O*
Leuk he, psychologie? :+

Zolang je niet naar de HAP gaat omdat je vriend zegt dat je een slechte adem hebt (truestory, ik zag het in een docu!) kijken ze er echt niet van op als je komt.
pi_135073447
PB, je gezondheid is belangrijk!!!
Werewolf
pi_135075314
Vanmiddag nog een interview gegeven. Zij in huispak, ik in huispak. O+
Handig zeg, een buurmeisje wat mijn werk als onderwerp voor haar spreekbeurt heeft. ^O^
pi_135075769
Huispakken O+ Thuiszitten in je huispak O+ Thuis shoppen voor huispakken in je huispak! O+ O+
pi_135076265
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Huispakken O+ Thuiszitten in je huispak O+ Thuis shoppen voor huispakken in je huispak! O+ O+
Huispakken kopen bij de Action jonguh! _O_
pi_135076284
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Alsof ik daar met m'n dikke achterwerk inpas _O-
pi_135076337
Ik moet ok een nieuw huispak. Alhoewel ik eik altijd alleen de broek aan heb. Maar die is nu denk ik al een jaar of 8-10 dus mag wel eens vervangen worden.
pi_135076419
Over kleding gesproken. Ik heb een haat/liefdeverhouding met de uitverkoop. Ik heb zo'n 2 maanden terug een aantal redelijk dure kledingstukken gekocht voor werk. Althans, ik vond ze duur. Nu zijn ze allemaal 50% en meer afgeprijst :'). Aan de andere kant heb ik een tuniek kunnen scoren voor 18 euro, die normaal 80 euro kost en me werkelijk absolutely fabulous staat O+
pi_135076580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over kleding gesproken. Ik heb een haat/liefdeverhouding met de uitverkoop. Ik heb zo'n 2 maanden terug een aantal redelijk dure kledingstukken gekocht voor werk. Althans, ik vond ze duur. Nu zijn ze allemaal 50% en meer afgeprijst :'). Aan de andere kant heb ik een tuniek kunnen scoren voor 18 euro, die normaal 80 euro kost en me werkelijk absolutely fabulous staat O+
Drie woorden voor je:

Never
Look
Back

:7
pi_135076615
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Drie woorden voor je:

Never
Look
Back

:7
Ik haat teveel geld uitgeven als dat niet nodig is :{w
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:50 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135076692
Ik ga zo naar de film :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:58 #217
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135076701
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

010 kleding bedoel je :+ of Royke Donders aka Wendy van Dijk.
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:30:26 #218
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135076724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Ynske het volgende:
welke?

Ik ga naar verjaardag van mijn swagroepende neefje van 22 :')
Sporten voor Sophia
pi_135076731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Ynske het volgende:
Leuk! Welke?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 januari 2014 @ 19:31:42 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135076781
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Leuk! Welke?
soof
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_135076798
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

soof
Die is gaaf _O_
pi_135076827
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

soof
Daar was Nip volgens mij ook naartoe geweest.
pi_135077091
Soof was leuk, daar ben ik vorige week geweest :)
PB , goed luisteren naar alle wijze raad :*
Cat gaat ballonnen ^O^
Zonde van je avondje uit Miss D -O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:42:25 #224
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135077227
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Toekito het volgende:

[..]

welke?

Ik ga naar verjaardag van mijn swagroepende neefje van 22 :')
#Yoloswag!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:47:18 #225
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135077424
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik haat teveel geld uitgeven als dat niet nodig is :{w
Dat heb ik altijd met kleding. Ik loop er graag netjes en goed gekleed bij, maar heb echt een hekel aan x-honderd euro uitgeven :'(

Nu ook weer schoenen, ook prijzig, maar de vorige gaan al weer drie jaar mee en zijn nog netjes ^O^ Moeten wel echt nog nieuwe zolen onder, want draag ze dagelijks :P
pi_135077769
in Antwerpen was het over de koppen lopen zei m'n zus. zij was met de kinderen naar de dino-tentoonstelling geweest en daarna over de Meir.
Werewolf
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:11:43 #227
386633 Adnap
I love Life !
pi_135081313
Zo, gezwaaid naar Laysa en de postbus van Rewimo en nu weer thuis, wat was het een fijne dag.
Echt zo een met een gouden randje, na 23 jaar gewoon de draad weer oppakken alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben O+ Bizar ook hoe onze levens dezelfde zaken bevatten, parallel gelopen hebben zelfs :D
I live life, i love life
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:30:10 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135082124
Zo, dat was een leuk avondje bowlen!

10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 21:30:17 #229
13151 crew  Rewimo
pi_135082128
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Adnap het volgende:
Zo, gezwaaid naar Laysa en de postbus van Rewimo en nu weer thuis, wat was het een fijne dag.
Echt zo een met een gouden randje, na 23 jaar gewoon de draad weer oppakken alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben O+ Bizar ook hoe onze levens dezelfde zaken bevatten, parallel gelopen hebben zelfs :D
Leuk! :)

Heeft de postbus nog teruggezwaaid? :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 21:30:38 #230
13151 crew  Rewimo
pi_135082141
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:

10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken :X
Wat heb je nu weer gedaan? ;)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:31:06 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135082155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat heb je nu weer gedaan? ;)
Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEH :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:31:35 #232
386633 Adnap
I love Life !
pi_135082165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Leuk! :)

Heeft de postbus nog teruggezwaaid? :W
nee die niet, flauw hoor, moet je m toch eens leren. afslag naar jou ook nog gezien maar Panda wilde echt rechtdoor :D
I live life, i love life
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:32:05 #233
386633 Adnap
I love Life !
pi_135082189
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:

wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zeker
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 21:32:49 #234
13151 crew  Rewimo
pi_135082225
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:31 schreef Qwea het volgende:

Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEH :')
Gevallen op de baan? -O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:36:09 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135082354
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Adnap het volgende:

[..]

wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zeker
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gevallen op de baan? -O-
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken :X

Is die vriend met ALS.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:43:53 #236
386633 Adnap
I love Life !
pi_135082692
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken :X

Is die vriend met ALS.
Oh das helemaal ruk, ik hoop dat hij herstelt

en ik snap niet dat ze de baan niet iets minder oliën voor ' amateurs' want dit is echt zo link. En ze kunnen het prima zelf instellen.
I live life, i love life
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:50:29 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135082998
Ooh, nou niet enkel, maar spirale fracture van de fibula. Nu gips en Maandag afspraak maken bij de chirurg voor de OK.
pi_135083298
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh, nou niet enkel, maar spirale fracture van de fibula. Nu gips en Maandag afspraak maken bij de chirurg voor de OK.
Kuitbeen toch :o , wat een pech.
Ik snap ook niet echt dat ze die baan zo glad maken zodat er mensen over uitglijden -O-
pi_135083661
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar was Nip volgens mij ook naartoe geweest.
Ja! Heel leuk! O+
Net naar The Hungergames deel 2 geweest. Wat een kuteinde :')
pi_135083761
Oh wat kut voor die vriend Q ;(
pi_135083864
djeez Q...wat een pech
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 22:25:07 #242
13151 crew  Rewimo
pi_135084554
quote:

Is die vriend met ALS.
O, dat is echt :X Wat een pech!
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 22:29:40 #243
43556 miss_dynastie
pi_135084780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef indaha het volgende:
Soof was leuk, daar ben ik vorige week geweest :)
PB , goed luisteren naar alle wijze raad :*
Cat gaat ballonnen ^O^
Zonde van je avondje uit Miss D -O-
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten :@ _O-
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 januari 2014 @ 22:30:54 #244
13151 crew  Rewimo
pi_135084857
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:

Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten :@ _O-
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets :D
Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moet O-)
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 22:32:10 #245
43556 miss_dynastie
pi_135084913
quote:

[..]

Is die vriend met ALS.
Goed geregeld van de bowlingbaan ook, jeetje zeg :X
Sneu -O-
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 22:39:36 #246
43556 miss_dynastie
pi_135085243
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moet O-)
Ja... en dan niet naar de sushi dus he -O-
Als de voorstelling tenminste doorgaat, ik hoop het toch wel, dat horen we van de week...
pi_135085842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja... en dan niet naar de sushi dus he -O-
Als de voorstelling tenminste doorgaat, ik hoop het toch wel, dat horen we van de week...
Gewoon volgende week komen ;)
pi_135085893
quote:

[..]

[..]

Is die vriend met ALS.
:X
pi_135087013
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

O die sushi maakt een hoop goed :9 , komen jullie volgende week ook of is dat teveel sushi :P
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 23:17:44 #250
43556 miss_dynastie
pi_135087116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:15 schreef indaha het volgende:

[..]

O die sushi maakt een hoop goed :9 , komen jullie volgende week ook of is dat teveel sushi :P
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijk _O-
pi_135087493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijk _O-
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zo :)
Paul komt ook mee
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 23:30:30 #252
43556 miss_dynastie
pi_135087826
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef indaha het volgende:

[..]

O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zo :)
Paul komt ook mee
Nee, niet altijd, maar wel vaak, dat klopt.... we kijken wel even, moeten het voor woensdag aan roos doorgeven :)
pi_135088134
Dan zien we je hopelijk zaterdag O+
Ik ga eens naar bed :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:59:40 #254
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135089112
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:52 schreef roos85 het volgende:

[..]

:X
Gelukkig leven we niet in de VS, dan had die bowlingbaan kapot geweest nu _O-

Wij hebben net Django Unchained gekeken, goede film, al was het verhaal beter tot 3/4 :')
pi_135089143
Zo ons laatste nachtje in hier. Morgen weer lekker uitslapen, dan in bad (vandaag niet gedaan ) en dan ergens wandelen hier in de buurt. Dan wss nog ergens uit eten en dan wil ik wel heel graag naar Sophie.

Vind het toch vervelend om haar alleen thuis te laten ;( vriend die voor d'r zorgt was er vanavond geweest en ze was een beetje bangig dus ze heeft nog niet echt aandacht gehad.

Vorige keer dat we een weekend weg waren was ze niet van ons af te slaan toen we thuis waren. Maar torn hadden we haar ook net 4 maanden en was zij dus een maand of 9.

Ben in ieder geval veel met haar bezig :@
pi_135090996
Ik mis mijn katten ook altijd als ik niet thuis slaap :)
Maar wat ik bijna vergeten was :@ , Rewimo van harte gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O*
pi_135091954
Gefeliciteerd Rewimo!
  zondag 5 januari 2014 @ 01:35:32 #258
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135092139
Rewimo :*
Sporten voor Sophia
  zondag 5 januari 2014 @ 03:06:34 #259
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_135093573
Gefeliciteeeeeeeeeerrrrd Rewimo *O*
pi_135093601
Van harte Rewimo!! :*
  zondag 5 januari 2014 @ 07:04:17 #261
247887 Takaiki
pi_135094392
Feli Rewimo *O*
Sometimes you're the bug
pi_135094431
Gefeliciflapstaartjes Rewimo :*

:O
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 08:54:29 #263
13151 crew  Rewimo
pi_135094628
Dank jullie wel O+ Ik zit hier tussen de ballonnen :D Hopelijk knallen deze niet spontaan zoals vorig jaar :P
  zondag 5 januari 2014 @ 08:59:50 #264
386633 Adnap
I love Life !
pi_135094660

Liefs van ons !
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 09:14:22 #265
13151 crew  Rewimo
pi_135094735
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:59 schreef Adnap het volgende:
[ afbeelding ]

Liefs van ons !
Thanks O+
pi_135094740
Van harte gefeliciteerd *O*
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2014 @ 09:55:29 #267
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_135095069
Rewimo van harte gefeliciteerd *O*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_135095166
Rewimo, gefeliciteerd *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 10:23:23 #269
13151 crew  Rewimo
pi_135095403
Dank jullie wel allemaal! w/
  zondag 5 januari 2014 @ 10:26:49 #270
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_135095438
Is al een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb....
Alvast mijn beste wensen voor iedereen en..... Flynn heeft gisteren zijn eerste pasjes buitenshuis gemaakt en alles staat op camera :D

Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 5 januari 2014 @ 10:28:15 #271
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_135095455
Gefeliciteerd Rewimo! :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 10:30:55 #272
13151 crew  Rewimo
pi_135095490
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Is al een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb....
Alvast mijn beste wensen voor iedereen en..... Flynn heeft gisteren zijn eerste pasjes buitenshuis gemaakt en alles staat op camera :D

Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnen _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 10:31:54 #273
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_135095498
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnen _O-
Ja, verschrikkelijk hoe angstig hij wordt van die wind :')
Ik heb nog een filmpje, zal hem zo posten :)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 5 januari 2014 @ 10:34:33 #274
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_135095529
Hier het tweede filmpje:

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 10:37:19 #275
13151 crew  Rewimo
pi_135095568
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Hier het tweede filmpje:

Held op sokken :D Mooi beestje is het! O+
pi_135095658
Gefeliciteerd Rewimo *O*
  zondag 5 januari 2014 @ 10:48:07 #277
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_135095698
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Held op sokken :D Mooi beestje is het! O+
Haha dank je, is wel een bangerik hoor :P
pi_135095847
Er is er een jarig hoera, hoera.. w/ Hele fijne dag gewenst rewimo *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_135095882
Gefeli Rewimo! *O*

Nog even bijlezen hoor; gisteren zowaar een dag op stap geweest om een nieuwe tent te kopen *O*
En dan ook maar gelijk een mooi grondzeildoek-ding voor in de tent, en een speciaal theepotje dat je zo op je gasbrandertje kan zetten (tot nu toe liepen we altijd te klooien met een pannetje water, en dan had je altijd teveel of te weinig water...) want qua prijs maakt dat ook niet meer uit, gekeken naar die van de tent...... :P
Maar het is wel een verdomd mooie tent. Liefde op het eerste gezicht O+ . Van katoen. O+ Met vakjes. O+ En niet te groot. O+ En met een luifel waar we onder kunnen koken, en waardoor we dus niet meer tussen de regenbuien door met onze gaspitjes naar buiten hoeven te rennen en waardoor onze handdoekjes droog kunnen hangen O+ .

Verder ook nog even rondgelopen en ons verbaasd over de enorme balzalen die er in enorme aantallen staan. (Dat zijn geen tenten meer hoor.... :N ) Waar laat je dat op een camping? En waarom? Een beetje ruimte - zeker als je met een gezin bent - OK, maar een tent zo groot als mijn normale woning zo ongeveer..... :? (Nog niet gesproken over de ' vouwCAMPER', dat is een soort vouwwagen met 2 ovens enzo..... )
pi_135095973
Rewimo, van harte met je verjaardag :*
  zondag 5 januari 2014 @ 11:08:06 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135095977
Gefeliciteerd Rewimo.

Men, ik ben gesloopt :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:08:55 #282
13151 crew  Rewimo
pi_135095989
Bedankt voor alle felicitaties O+

Candaasje, klinkt als een handige tent ^O^ Katoen is fijn, wel zwaarder natuurlijk maar ook veel degelijker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:10:12 #283
13151 crew  Rewimo
pi_135096007
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:08 schreef Qwea het volgende:
Gefeliciteerd Rewimo.

Men, ik ben gesloopt :')
Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldig -O-

En hoe is het met je binnenste? ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:20:15 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135096166
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldig -O-

En hoe is het met je binnenste? ;)
Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.

Met mijn binnenste goed. Geen last meer. Ben alleen alweer compleet doodmoe ende gesloopt. Donderdag internist.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:24:06 #285
13151 crew  Rewimo
pi_135096228
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:

Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.

Met mijn binnenste goed. Geen last meer. Ben alleen alweer compleet doodmoe ende gesloopt. Donderdag internist.
Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.
pi_135096342
Gefeliciteerd Rewimo
pi_135096402
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties O+

Candaasje, klinkt als een handige tent ^O^ Katoen is fijn, wel zwaarder natuurlijk maar ook veel degelijker.
Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handig :Y
(En eventueel rondtrekken kunnen we gewoon met ons huidige (lichtgewicht) tentje, die is daar voor gemaakt :) )

Dit is hem geworden:
SPOILER
  zondag 5 januari 2014 @ 11:34:38 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135096434
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.
Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was. :) Dus dat is een kut excuus wat de internist ook altijd gebruikt en waar ik wel klaar mee ben van zijn kant :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:37:45 #289
13151 crew  Rewimo
pi_135096491
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef Candaasje het volgende:

Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handig :Y
(En eventueel rondtrekken kunnen we gewoon met ons huidige (lichtgewicht) tentje, die is daar voor gemaakt :) )

Dit is hem geworden:
SPOILER
Ziet er goed uit! ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:38:50 #290
13151 crew  Rewimo
pi_135096516
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:

Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was. :) Dus dat is een kut excuus wat de internist ook altijd gebruikt en waar ik wel klaar mee ben van zijn kant :P
:D Ja dat snap ik. Als je dat altijd hebt, kan het niet (alleen) de Crohn zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:39:43 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135096539
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

:D Ja dat snap ik. Als je dat altijd hebt, kan het niet (alleen) de Crohn zijn.
Nee :P En laatst riep hij ook "Ja is de reuma" ja, mijn kont. Ik had het al voor de reuma. En de reuma is nu ook rustig, dus dat is het ook niet, vriend.

En aangezien ik echt doodmoe ben en overdag moet slapen om het vol te kunnen houden, ben ik er klaar mee :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:41:24 #292
13151 crew  Rewimo
pi_135096578
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Qwea het volgende:

Nee :P En laatst riep hij ook "Ja is de reuma" ja, mijn kont. Ik had het al voor de reuma. En de reuma is nu ook rustig, dus dat is het ook niet, vriend.

En aangezien ik echt doodmoe ben en overdag moet slapen om het vol te kunnen houden, ben ik er klaar mee :P
Dat is wel raar dan ja. Maar weer gezellig wat buisjes bloed doneren lijkt me.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:45:48 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_135096663
Oeh, een verjaardag. *O*

Gefeliciteerd Rewimo!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_135096670
Rewimo, van harte meid :* *O* w/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:47:49 #295
13151 crew  Rewimo
pi_135096700
Ik voel me erg jarig door al die felicitaties :D Dank jullie wel O+
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2014 @ 11:50:58 #296
43556 miss_dynastie
pi_135096762
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me erg jarig door al die felicitaties :D Dank jullie wel O+
Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerd *O*

Nog leuke cadeautjes gehad van je mannen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2014 @ 11:54:30 #297
13151 crew  Rewimo
pi_135096835
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerd *O*

Nog leuke cadeautjes gehad van je mannen?
Nieuwe sloffen :D De oude waren aan het desintegreren ;)

En deze krijg ik van mijn moeder *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Rewimo op 05-01-2014 12:05:30 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 11:56:06 #298
386633 Adnap
I love Life !
pi_135096862
Candaasje wat een fijne tent !! dubbelwandig ?
I live life, i love life
pi_135098762
Gefeliciteerd Rewimo! En goedemiddag allemaal! Lekker weertje hier zeg, zometeen even een rondje gaan fietsen, zin in.

Oh, enne, Toek, je doosje van de SS, het valt nog steeds goed in de smaak :D
  zondag 5 januari 2014 @ 13:18:50 #300
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135099001
Beter KP, leuke foto!
Sporten voor Sophia
pi_135099117
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef Toekito het volgende:
Beter KP, leuke foto!
Ik had hem expres nog ff laten staan, die dag waren ze er niet uit te slaan, nu nog steeds niet dus :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')