Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
Ik vind het zoooooo spannend![]()
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Wat fijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Waah, wat romantisch/leuk/tof/spannend/lief!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Ah, wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Ja gelukkig wel. Ze was bezig met een kies en zag toen de kies erachter, die had ook lekkage. Ze was toch bezig zei ze dus gelijk maar door. en aan de andere kant boven en onder een kies met lekker vulling dus ook die zijn weer klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadFijn dat het meeviel
Thx, viel reuze meequote:
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel evenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even
Hoe romantischquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Adnap het volgende:
[..]
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : checkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand
Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
En mijn muren zijn klaar![]()
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat![]()
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voelt![]()
Solly
Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het stoppen met roken, knoflook?
Ja hoi,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Candaasje het volgende:
Hm.... ik ben bezig met het schrijven van een brief voor het verkrijgen van een stageplaats bij de faculteit diergeneeskunde in Utrecht....
ik vind het verdomd lastig, want het is wel een WO instelling, dus ik wil het wel enigszins formeel houden, maar het is ook wel een instelling waar iedereen stage zou willen lopen, dus ik wil wel een beetje opvallen..... juist misschien wel door gewoon open/eerlijk en enthousiast te zijn.... maar ook weer niet te.....
Heeft iemand zin om de brief straks even te lezen en gewoon wat tips/kritiek te leveren? ik zal het niet persoonlijk opvatten
Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja hoi,
Ik ben Candaasje en ik wil graag stage komen lopen.
App me even als het goed is,
Doei,
Candaasje
![]()
Oepsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tot nu toe goed maar ben dan ook druk aan de klus.
Maar ik heb wel stiekum gesmokkeld, hond ligt in de tuin en met schone muren is binnen roken uit den boze dus zat ik even buiten bij HHH, daar ik nog 7 sigaretten heb was er snel sprake van een gewoonte- maar ook oeps-momentje
Ik know
Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het val wel op denk ik ja........maar of het in positieve zin is, dat is weer een 2e....![]()
![]()
Dat. Maar ik had het eerst niet eens in de gaten, echt, zo stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Stuur mijn SS gedicht mee, betere veer in de reet-ode kan je niet krijgen
En ik heb ook hele leuke nijntjes!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...'
' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. 'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ik heb ook hele leuke nijntjes!
Whahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ik heb ook hele leuke nijntjes!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
' Deze hupseltjes heten Casanova en Diva, en mijn vriend grapt al dat we in een konijnenhok leven. Hihihi. '
Ja, ik denk dat ik wel gekozen word.....
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Misschien kan ik wel als proefkonijn aan de slag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..](als ze ook een gesticht daar hebben dan wel ja * rent heel hard weg
)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Adnap het volgende:
Candaas ik wil wel lezen, moet voor mijn werk ook regelmatig de brieven van stagaires doorlezenWoei! Ik zal hem zo even posten.... ik loop al op een paar punten vast, omdat ik een beetje twijfel hoe het overkomt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomtquote:
Primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik gooi hem zo hier neer. Eerst even afwassen, dat had ik beloofd te doen voor Chris thuiskomt![]()
.
Kan ik gelijk nog even nadenken over wat zinnen.
is hier ook een partij kutweer....lijkt wel of het net ergens in sloeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Anders gaat het gewoon hagelen en onweren hier, wtfAl vroeg donker zo
Ik was muren aan het schoonmaken! Hoef nooit meer te verven, zooi rollertjes, fles spul, dikke ogen van de chloor en ik blij , och, het is januari en dan krijg ik altijd de geest of zo, ik moet dan altijd klussen of poetsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef Adnap het volgende:
Knof wat ben je allemaal aan het doen ? Wel slim omte gaan klussen.t
Nou, dat maakt indruk hoor en inderdaad, zo lekker objectiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Bijgevoegd treft u mijn curriculum vitae en een zeer objectieve referentie van mevrouw Knoflook...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |